Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Mister_X #39645 üzenetére

    A Crysis-ra kár hivatkozni, mivel az kb. 5 évvel előzte meg a korát - mai napig brutál látványt képvisel. Egyáltalán nem lassulónak látom a grafikai fejlődést, de egyébként sem ez a mérvadó, hanem a hardverek fejlődése, ugyanis a kevésbé high-end grafikájú játékokat is a gyorsabb vasakra kezdik optimalizálni, mivel azok általánosan elérhetők, olcsók. Ez pedig egy 7 éves konzolkonfigurációnak minden, csak nem jó! Tudomásul kell venni, hogy nem tartható életben úgy egy ilyen idős vas, hogy az kiszolgálja a mai igényeket. Azóta a legtöbb háztartásba beköltözött a HD-megjelenítő is, egyre inkább tömeges az igény az 1080p-ben való minőségi futásteljesítményre és a 30 FPS nem minősül annak! Egyébként pont a 2007-es Crysis a legjobb példa arra, hogy már akkor, új korában sem volt nyeregben a PS3, tekintve, hogy közel sem képes olyan minőségben és sebességgel futtatni a Crysis-t, ahogy azt kellene (pedig még friss volt a vas a Crysis elkészültekor és ráadásul a PS3-as átirattal is lett volna idejük pöcsölni, végletekig optimalizálni, mert 2011. év végén jelent csak meg PS3-ra - mégse lett valami hajde!).

    A korábbi generációs modellek közötti különbséget alapul véve pontosan a 6 év felének kéne lennie ma már a termékciklusnak. Nézd meg, hogy a PS1 és PS2 között milyet ugrott a PC-k teljesítménye és nézd meg, hogy a PS2-PS3 között, illetve a PS3 óta eltelt időben mekkora volt ugyanez az ugrás! Exponenciálisan nőtt a teljesítmény, nem lineárisan, tehát a termékciklus sem lehet lineáris!

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák