-
GAMEPOD.hu
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tegla80
addikt
válasz SektorFlop #39600 üzenetére
szia
Pedig a leírást követi.
amit hogy is csinál??nálam(telós,de e szempontból mind1) a bekapcs gombot nyomom,míg elkezdi a "párosítást villogni"(kb 3mp után,piros-kék a villogás a sima kékhez képest. ez jelzi a "keresés" funkciót)
majd a ps el megkerestetem (settings...stb,gondolom tudod hol keresd a menüben)és beadom neki a gyári kódot,"párosodik" és ennyi.
Ha jól csinálod,mennie kell.(vagy hibás tényleg)[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
SektorFlop
aktív tag
-
Brian_GT
őstag
LooooOOOoooL <<<< Nem mondjátok komolyan, hogy Kínában eddig nem lehetett konzol???
Milyen ország ez már istenem... én erről lemaradtam 2000ben- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
Mister_X
nagyúr
válasz Brian_GT #39605 üzenetére
Ott még kommunizmus vagy miaszösz van. Pontosabban kormány által keményen vezérelt, de magántulajdont és kapitalizmust támogató rendszer van. És jól mevannak.
A tiltás feloldását meg megértem: Kína hatalmas potenciális piac, ha csak ötmillió konzol fogy egy-egy játékkal, azaz a népesség ~0.3711%-a vesz majd, már megérte a fejlesztőknek. És ugye ez a legeslegpesszimistább becslés, ugye.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
valamilyen oknál fogva nem ment a world at war, lehetséges/legális-e más neten fellelhető mentést pendrive-val rátenni?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
ldave
félisten
válasz kovacsroli #39607 üzenetére
Úgy tudom a PS3 mentések védett adatok, nem lehet őket más profillal használni, csak a sajáttal.
A Slime draws near! Command?
-
Tegla80
addikt
-
-
Tegla80
addikt
válasz Sanyi.mTs #39542 üzenetére
szia
kértél képet,rakok
(azért nem privátban,mert hátha valaki kedvet kap hozzá,megépíti és jön velünk versenyezni.Mi kb ilyesmikből játszunk )
Sajnos ez 1 régi telós kép.az akkori 26"os samuval. Újabb még nincs amin a Slim van meg a 40es samu (nem gondoltam rá,h csináljak),de szemlélteti azért a lényeget. (ha kell holnap összerakom,és dobok arról is,mert ez elég "telós" )
1.55m a vasváz,amin belül ülök és a tv-m jelenleg(is) a lábam végénél van. max 1.5m amiről nézem.(most a 102cm -t )
Hát így versenyzünk mi[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
Tegla80
addikt
válasz Tegla80 #39618 üzenetére
Remélem nem önfényezés,de pont nyertem itt
ilyen pl 1 futam ha belefér 30perc az életetekbe,(döntse el mindenki utána megérte e végignézni ,sztem igen )
HD, capture-el csináltam,nagyon jó kis kütyü
[link]elnézést,de nem volt elég az 5 perc,h eszembe jusson berakni az előzőbe,ezért így
[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
Ghard
őstag
válasz kovacsroli #39607 üzenetére
Legális-e...
Komolyan, ilyen szintre lebutítottak titeket a vállalatok, hogy már lassan a konzolt is félve kapcsoljátok be,mert hátha azt sem szabad?
Szívtam már én is eleget a sony marhasága miatt,amit a mentésekkel művel, szerencsére már meg van oldva.
Ezzel akármilyen mentést a jelenlegi profilotokhoz tudtok társítani: (leirásban van a letöltés linkje)
Save ResignerNem tudom nektek a sony adta-e a pénzt és abból vettétek a konzolt, de én a saját pénzemen vettem és én döntöm el miként használom. Tényleg elfelejtitek, hogy a cégek vannak a felhasználókért,(mert mégis kiből van a haszon?) nem pedig fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
Nagyon szép az üzletpolitikai gondolatmeneted, de itt egyszerűen csak arról van szó, hogy tanulom egy számomra új eszköz használatát. Hozzád hasonlóan, én is a saját pénzemből vásároltam, éppen ezért -mivel nem olcsó- szeretnék rá vigyázni. Ez csak egy egyszerű kérdés volt a kapcsolódó topikban, ami részben azért van, hogy ne nézzék butának a kérdezőt hasonló szituációkban.
Ez csak az én meglátásom, nem szeretnék vitatkozni, ne érts félre, csak derogál a modorod.
A választ mindenesetre köszönömMaradok tisztelettel.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
dilipok
veterán
Szívtam már én is eleget a sony marhasága miatt,amit a mentésekkel művel - mi az a marhasag? Az, hogy nem lehet mas profillal hasznalni? Kepzeld boxon sem lehet. Nem azert, mert ki akarnak b*szni veled...
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
Riley
csendes tag
Sziasztok!
Ezt láttátok már? [link]
-
Ghard
őstag
válasz kovacsroli #39626 üzenetére
Nem neked szólt konkrétan, ezért is írtam többes számban. A fórumok jó nagy részén érdekes hozzáállás van a témához és most pont a te kérdéseden sikerült fennakadnom.
#39627 dilipok
Mikor pár száz óra benne van a GT5ben és egy pillanat után kiirja hogy hibás a mentés és el sem indul a játék,akkor én azért nem vagyok nyugodt. Az akkori patchel még nem volt másolható a save,sőt azóta sárga ledet is kapott a gép így esélyem nem volt azzal folytatni a játékot,de a többi 30 akárhány nem másolható mentés is ment a levesbe.
Na erről beszélek,ha már a microsoft is csinálja akkor rendben van? Volt valami hír hogy a nintento wiiu-n meg a konzolhoz köti a profilt,nem tudom megcsinálták-e,de akkor ez is rendben van? Én sem vitatkozni akarok,így most nem is írom tovább.[ Szerkesztve ]
-
TazLeacher
nagyúr
válasz Tegla80 #39618 üzenetére
Nekem az a furcsa, hogy nagyon messze vagy a képernyőtől. Láttam már cockpitet, de szerintem azok sokkal jobbak, ahol nem 2 m-re van a TV. Nem látom a pontos arányokat, de szerintem kb. a a pedálnál kellene lennie a TV-nek.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
dudikpal
aktív tag
válasz TazLeacher #39630 üzenetére
"a tv-m jelenleg(is) a lábam végénél van. max 1.5m amiről nézem."
-
dilipok
veterán
en sem vitatkozni akarok. Ez leginkabb azert van, hogy ne vesszen el az achievmentek/trophyk lenyege, mert a sok ver istvan arra verne ki estenkent amit letoltott a netrol, es ezaltal teljesen elvesztene az ertelmet. (mondjuk itt jon be a plus egyik nagy elonye, az automatikus szinkronizalas (bar ha a hibas save-et szinkronizalja, akkor gondolom az is buko...))
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
Ghard
őstag
válasz dilipok #39633 üzenetére
Akkoriban nem volt ps plus se.
Miért,mi a trophyk lényege? Szeretem,amikor a játék elindítása után fél perccel nyikkan a trófi,de még egy gombot se nyomtam le, vagy hogy egy 4-5órás játék(ha már csak ennyit képes felmutatni) eltartson 2-3x ennyi ideig a sokszor értelmetlen célok miatt? Én csak mosolyogni tudok a "kiplatinázás"-on,évekkel ezelőtt is elvoltam a trophy meg acsívment áradat nélkül is.(#39628) Riley
Nagyon úgy fest, hogy bejelentik végre a PS4-et
Sony: Lásd a jövőt február 20-án[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
A PS3 backup során a játékok telepített adatait is átmenti a külső hdd-re? Nemrég volt 1 éves a gépem, gondoltam ideje lenne egy backup-ot tolni, csak nem tudom mennyi hellyel számoljak. Elég lenne nekem, ha a patch-eket és a játékmentéseket átvinné.
A Slime draws near! Command?
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Mister_X #39638 üzenetére
Azért mert kezdettől fogva alkalmatlan volt arra, amivel anno eladták, nevezetesen, hogy 1080p-ben futó címek garmadája fog rá érkezni. Plusz amikor már 2009-ben is azon sírtunk tömegesen, hogy nem elég, hogy alacsony (720p alatti) felbontásban fut minden, de még butított is a játék a PC-s vagy Xbox-os verzióhoz képest (nem egy ilyen volt - hiányzó tereptárgyak, véglegetekig butított textúrák, alacsony FPS, stb.), akkor gyanús, hogy kicsit túlzottan is hosszúra nyújtották a termék életciklusát. Nem véletlenül írtam 2 napja, hogy egy konzolnak max. 3 évig szabadna élvonalban futnia és utána hoznia kéne a gyártónak az utódot, a régi támogatását meg meghagyni még ugyanannyi időre és jóval nyomottabb áron adni rá a címeket, illetve magát a gépet is. A mostani üzletpolitika katasztrófa. És nem, nem fogadom el érvnek azt a pár (jó, ha évi 1 darabról beszélünk) exkluzív címet, amelyek nem mellesleg zömmel szintén csak maximum 720p felbontásban hajlandóak futni. Ne keverjük a játékélményt a grafikai színvonallal/futásminőséggel!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Mister_X
nagyúr
És akkor négy éves életciklusa legyen egy konzolnak? Nane. Szerintem meg pont most lenne itt a PS4 ideje, mert most vagyunk azon a ponton, amikor a platformok közötti különbségek igazán szembeötlőek.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Mister_X #39642 üzenetére
Ha rajtam múlna, nemhogy 3-4 évente, hanem évente hoznám ki az adott konzol ráncfelvarrt verzióját és e szerint skáláznám a játékokat (nem kell architektúra-váltást sem erőltetni - csak aktualizálni kéne évente a vasat - a korábbit meg kis átfedéssel ugyan, de kivezetni a gyártásból). Mi ráció van abban, hogy 2006-os hardvert gyártanak és árulnak még 2013-ban is? Ha rá akarja szánni a vevő a pénzt, hogy cutting-edge minőségben játsszon konzolon, akkor szánhassa rá, a többiek meg ellehetnének a 2-3-4 éves gépükkel, azokon is elmenne a játék, csak butított minőségben (ahogy a mostani PS3-on is). Az IT-piac minden szegmensében felgyorsult a fejlődés, más területen már adott esetben évente kétszer van generációváltás. Ha ezt a ritmust nem tudja felvenni a konzolpiac, akkor el fog tűnni a süllyesztőben, ahogy Carmack is utalt rá.
A '90-es évek üzleti modellje és politikája van jelen a konzolszegmensben mai napig, konkrétan ott tartunk, hogy egy multiplatform cím a konzolokon néz ki a leggányabbul, mégis a konzolverzióért gombolják le rólad a legnagyobb pénzt. Drága, de legalább szar. Ez így nem tartható és gyanítom, hogy ezen a következő PS is csak ideiglenesen fog javítani, amíg el nem telik 2-3 év és el nem avul a vas. Mert el fog, látva a hardverek fejlődését, még a PS3-nál sokkal gyorsabban!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
ldave
félisten
válasz Mister_X #39642 üzenetére
Ebben most DM-Fan-al értek egyet, 3-4 év ebben a felgyorsult fejlődésű világban sokkal reálisabb "fő" életciklus, ezután meg mehet még 1-2 évig a platform támogatása.
Ha pedig tényleg azon a többször emlegetett AMD APU vonalon fog mozogni a következő generáció, akkor a fejlődés sokkal egyszerűbb lesz.
A Slime draws near! Command?
-
Mister_X
nagyúr
válasz DM-Fan #39643 üzenetére
Én az látom, hogy a fejlődés lelassult, leginkább grafika terén. Elég csak a 2007-es Crysisra gondolni ami még mindig jól néz ki, azóta csak elvétve történt előrelépés, leginkább szintén Crysis címszó alatt, egy HD6870 is tisztes teljesítményt képvisel. Most ott tartunk, hogy a fizikát kezdik csiszolni, ami processzorigényes munka, ha meg megkapjuk a nyolc magos felpaprikázott AMD procit, akkor elégedettek lehetünk, mert ez már időtállóbb megoldás, mert már nincs annyira hova fejlődni, mint 5-10 évvel ezelőtt. A mai csúcs(hoz közeli) vassal szépen idomítható Frostbite 2, a CryEngine 3 és az Unreal 4-gyel sem lesz sok gond az új vasakon. Ezek fölé már tényleg tök fölösleges menni, fizikai motorból is lehet szemezgetni, ami manapság se kottyan meg az felső középkategóriás PC-knek sem. Ma bedobozolnak nekünk 600€-ért egy csúcsgépet és azt majd évekig (4-5) lehet majd használni. Ha más nem, 30FPS-sel fHD-n.
Ennyire már nem kilátástalan a helyzet.
Egyszerűen szemléltetem:
PS1 - PS2: különbség 6 év, Metal Geae Solid vs Metal Gear Solid 3 / God of War II
PS2 - PS3: különbség 6 év, God of War II vs God of War: Ascension / The Last of Us
PS3 - PS4: különbség 7(?) év, medium vs extra high CryEngne 3 és Frostbite 2, medium-high Unreal 3 vs Unreal 4[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Mister_X #39645 üzenetére
A Crysis-ra kár hivatkozni, mivel az kb. 5 évvel előzte meg a korát - mai napig brutál látványt képvisel. Egyáltalán nem lassulónak látom a grafikai fejlődést, de egyébként sem ez a mérvadó, hanem a hardverek fejlődése, ugyanis a kevésbé high-end grafikájú játékokat is a gyorsabb vasakra kezdik optimalizálni, mivel azok általánosan elérhetők, olcsók. Ez pedig egy 7 éves konzolkonfigurációnak minden, csak nem jó! Tudomásul kell venni, hogy nem tartható életben úgy egy ilyen idős vas, hogy az kiszolgálja a mai igényeket. Azóta a legtöbb háztartásba beköltözött a HD-megjelenítő is, egyre inkább tömeges az igény az 1080p-ben való minőségi futásteljesítményre és a 30 FPS nem minősül annak! Egyébként pont a 2007-es Crysis a legjobb példa arra, hogy már akkor, új korában sem volt nyeregben a PS3, tekintve, hogy közel sem képes olyan minőségben és sebességgel futtatni a Crysis-t, ahogy azt kellene (pedig még friss volt a vas a Crysis elkészültekor és ráadásul a PS3-as átirattal is lett volna idejük pöcsölni, végletekig optimalizálni, mert 2011. év végén jelent csak meg PS3-ra - mégse lett valami hajde!).
A korábbi generációs modellek közötti különbséget alapul véve pontosan a 6 év felének kéne lennie ma már a termékciklusnak. Nézd meg, hogy a PS1 és PS2 között milyet ugrott a PC-k teljesítménye és nézd meg, hogy a PS2-PS3 között, illetve a PS3 óta eltelt időben mekkora volt ugyanez az ugrás! Exponenciálisan nőtt a teljesítmény, nem lineárisan, tehát a termékciklus sem lehet lineáris!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Ghard
őstag
Amíg az emberek megveszik rá a játékokat és megelégednek az évek múltán alacsony minőséggel is,addig nem fognak változtatni.
-
olbaidhun
őstag
Ebben a kérdésben még mindig csak részben értek egyet! A konzoloknál valami gubanc van az üzleti modellel és politikával. Tény.
De fel nem fogom, hogy egy ekkora óriás, mint a sony, miért nem adja ki a fejlesztő készleteit (legalább részben!) a kisebb stúdióknak is, hogy felzárkózhassanak. Mi az már, hogy csak anyagilag orientált külső engine-ről beszélhetünk, ha konzol gyártóról van szó?
A portolás minősége az adott engine-t fejlesztők képességein is múlik, de a fejlesztői eszközöket (főként a szoftverekre gondolok ezalatt) egy életen keresztül lehet updatelni, ha a sony képes lenne a saját exkluzív (nagyrészt önállóan támogatott) stúdiójától "kölcsönözni" pl a god of war, uncharted megoldásait... bajban lennének a versenytársak.
Egységesíteni és átgondolni kellene a jelenlegi lehetőségeket és a jövőt. Fejben dől el minden és sokat ki lehet hozni egy eszközből, melyben bármilyen lehetőség/ tartalék van. Nem fogok címekkel pedálozni, a fenti két játékot is csak a sony jobb kezeként emelném ki. Azonban az említett John Carmack idővel minden játék engine-t open source elérhetővé tesz. A 2008-as PhyreEngine talán több figyelemmel hasonló klasszis lehetett volna.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
olbaidhun
őstag
válasz DM-Fan #39646 üzenetére
"Ne keverjük a játékélményt a grafikai színvonallal/ futásminőséggel!"
Ezek összefüggnek és mégsem zárják ki egymást ha játékról van szó.A crysis, pontosabban a crytek munkája éppen egy tech demóként kezdte és mindenki évekig hajtotta, hogy ez aztán kizárja a konzolokat... lám csak, a fejlesztők mégis letettek valamit az asztalra? Másik ilyen példa a doom3 volt...
Ez most nem a félig üres, vagy félig telt pohár története. Optimalizáltak (vélhetően nem keveset) és megjelent. Arra a platformra, ami elméletileg kevés úgy egészében, vagy leginkább minden szempontból, már megjelenésétől. Lett volna idejük és másoknak is még jobban/ többet optimalizálni? Na ez már szakmai kérdés. De annak ellenére, hogy pénz orientált cég a crytek is, van tehetségük klasszist alkotni! Elismeréssel adózok előttük.
Amíg van kivétel (és nem csak véletlenül 2-3) nem fogok általánosítani. Ezt az emberekre is értem. De váltsunk, mert ismét látom, parttalanná válik ez gondolat a tapasztalatok és a játékokkal szemben állított igények miatt:
Az elmúlt hetek egyik legjobb élménye számomra a Deadlight. Ismeritek?
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #39649 üzenetére
A Doom 3 tizedakkora hardveres teljesítményt sem igényel, mint a Crysis, jó is lett a BFG-Edition PS3-as átirata. Hozzáteszem, hogy ugyanakkor szégyen, hogy egy 2004-ben megjelent játékot 2012. év végére sikerült átportolni PS3-ra és valószínű ennek is csak az az apropója, hogy az id épp gőzerővel dolgozik a Doom 4-en és ha már elővették/leporolták a franchise-t, így aktualitását látták egy újabb rókabőrlehúzásnak, hogy "nézdmá', még nem is adtuk ki PS3-ra, sőt, nem is adtuk ki a Doom-okat egyben". Gyorsan összedobtak egy amúgy teljesen korrekt portot - hozzáteszem: annyira nehéz dolguk azért nem volt: a PS3 teljesítménye keresztbe-hosszába elég a Doom 3-hoz, tekintve, hogy 2,5 évvel annak megjelenése után debütált a hardver és még be is lehet állítani az egészet úgy, hogy milyen jófejek vagyunk, hogy gondoltunk a PS3-as táborra is. Az meg mintcsak szégyen, hogy mindezt vadi új játék árában volt pofájuk mérni, miközben a Doom 1-2 kb. ingyen elérhető legálisan is, a Doom 3 is jó, ha 1-2 eFt-ba van a kiegészítővel együtt. Persze, én is örülök neki, de őszintén: minden valamire való rajongónak ott volt már a polcon az összes Doom és hogy őszinte legyek, a BFG-Edition semmi újat nem adott azon felül, hogy ott van egy tokban kvázi minden, ami Doom. Persze, plusz volt a shoulder-lamp (amit patch-el már a PC-s verzióra is rá lehetett erőltetni 8 éve is), illetve a Lost Levels, ami viszont sztoriban semmi újat/pluszt nem ad, inkább egy utánérzésnek jó, kemény 1,5 órámba telt végignyomni. Nos, ez nem ér annyit, amennyiért mérik, még szerencse, hogy találtam belőle jóáras példányt.
A Doom 4-nél már nem lesz ilyen széles a mosoly a PS3 tulajok arcán - már ha egyáltalán megjelenik majd PS3-ra (mert ebben egyáltalán nem vagyok biztos) - ahogy a Rage-nél sem volt felhőtlen az öröm, tekintve, hogy katasztrofálisan nézett ki konzolon a játék. A játékélmény ettől függetlenül jó volt, erre utaltam az előbb, amit a HSZ-ed elején idéztél tőlem. Persze, összefügg a kettő és rontotta is az élményt a rossz grafika (katasztrofális textúrakezelés, pixeltenger). PC-n ezzel sem volt gond.Lehet itt mismásolni, meg szerecsent mosdatni, hogy de megjelent a Crysis is PS3-ra, hja, megjelent, csak pont az veszett el belőle, ami miatt akkorát ütött: az eyecandy-faktor. Melléteszem a PC-verziót és úgy állok fel a PS3-as mellől, hogy rá sem akarok nézni többet. Persze, megint lehet mondani, hogy gondoltak arra, akinek nincs PC-je, de van PS3-ma, stb. stb., de ez már akkor sem ugyanaz a játék és szerintem amúgy ez sem szólt másról, mint arról, hogy összepüföltek egy portot, amiből 3-4 évvel a játék megjelenése után is lehetett újra bevételt kisajtolni. Persze, hogy szakmai kérdés a portolás, ezt senki nem vitatja és mivel van ott szaktudás, plusz volt tengernyi idő is, pont ezért mondom, hogy ott valószínűleg már a PS3 volt a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest