- Le Mans Ultimate
- PlayStation 5
- EA Sports WRC '23
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Alkoholista nevelde
- Diablo IV
- Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarci25
veterán
Bő egy hete írtam, hogy váltó gondjaim voltak. (Meriva A) Zúgott, zörgött, surrogott. A szerelőm bezár karácsonykor, úgyhogy ismerős útján találtam egy másikat, aki vállalta. Pénteken kész is lett az autó. Sima 232000-ből megúsztam. A váltó annyira sz@r volt, hogy komplett csere kellett, így egy bontott váltó került bele. A differenciálmű is tönkrement, plusz a csapágyak is rettenetes állapotban voltak. Ránéztek akkor már a kuplungra is, ami szintén csereérett volt, így abból is újat kaptam. (Csak a kinyomócsapágy majd 35 ezer beszerzési áron.) Mindehhez jött még egy termosztát csere, hűtőfolyadék, váltóolaj feltöltés, meg egy olajcsere, szűrőcserékkel. Az alkatrészek beszerzési áron jöttek szerencsére, a munkadíj 50000 volt. És akkor még útravalóul szóltak, hogy lassan a futóműnél is nézelődni kell, meg a kormányművet is fel kellene újítani, és a kipufogódob hamarosan kilukad (ezt mondjuk én is tudtam, láttam).
Mindez azt bizonyítja, hogy az a szerelő, akihez eddig hordtam elsunnyogta a dolgot, mikor kértem, hogy nézze meg az autót olajcseréknél. Úgyhogy többet hozzá nem viszem az autót, így a pénzem sem. Még szerencse, hogy találtam mást.
Meg az is valószínű, hogy sokáig már nem lesz nálunk ez az autó, 6-12 hónap múlva kéne venni egy újat, mert kb most lett elég belőle..."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen