-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #39948 üzenetére
Nem mindegy, mikor vetted.
Én pl. vettem 12 éve, 1,7M-ért, most ér 300-at, azt az 1,4M forintot is elosztja amit buktam pl.
Vagy ha fél éve vetted, sokkal több jut a havira az átírásból, mint nekem, amikor 12 éve vettem.
De ugyanez - milyen sűrűn cseréled rovat esetén is.
Vagyis ez nem a havi, vásárlás UTÁNI kiadás, hanem az egy hóra jutó költség, beleszámítva a vételárat is.
De hibás a kalkulátor - töltsd ki, írj be egy jó vételárat, majd 10.000-et.
Én hagytam a jelenlegi értéket a megadott 1,4-en, próbából, és a vételárat beírtam 2M-ra.
Havi költség 54e.
Átírva a vételárat 10e-re, a havi költség 75e Ft.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
1 éve lassan. De most a vételárnak nem értem mi köze van a havi kiadásokhoz!?
Beirtam az 1 év helyett a 4 évet. Akkor nem havi 38e jött ki havi kiadásra , hanem havi 35e. Ami szintén vicc.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz deicide #39958 üzenetére
Nekem hülyeséget számolt ki.
Ha még azt is rászámolom amit nem én tankolok a kocsiba egy évben (azt is külön vezetem) még akkor sem jön ki a 38e Ft havonta. Még úgy is csak 28eFt havonta.haddent Ha meglesz a májusi beosztásom végre akkor kinézünk egy napot. Szombatot szerintem. És akkor deicide is eltudná hozni az OPC-t!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #39948 üzenetére
Nekem közel kijött. 130k körül adta ki a tabella, ha kiszamolom az eddig raköltött dolgokat + tankolast es elosztom 1 evre (majusban lesz nalam 1 eve) akkor 119k kapok havi szintre lebontva. Ebben nincs benne az értékvesztés.
Mondjuk hozza tartozik, hogy a 160k km es vezerleses nagyszerviz sem lesz most egy darabig, csak az volt 150k, nyari gumit sem szeretnem cserelni mostansag, az volt 100k, felnit sem akarok venni többet, az is 100k. Szoval a kocsi 2. eves költsegei remelhetöleg alacsonyabb lesz. Azert atlagban a 60-80k elmegy a kocsira havonta az is durva
-
Declare
őstag
3 liter az nekem most erösnek tünne baro, de erös . Mondjuk egy kombihoz azert siman elfer, de a költsegek, szerviz, adok, fogyasztas, azert ott mar ugrik erezhetöen. 2 literes dizel, vagy ami nekem nagyon szimpi, a 325 bmw motor, ami ugye a 3 literesnek a "visszafolytott" valtozata. Nem is ertem ilyet miert nem csinal a többi gyarto.
Nekem sem sipol az Astra ha nincs bekötve az öv, csak vilagit a müszerfalon a lampa. Mondjuk engem nem zavar, en megszoktam, hogy bekötöm magam, fel sem tünik. Van egy öv hatarolom hoszabb utakra, azt ajanlom mindnekinek, aki küzd az övezessel. Rajta van folyton az övön es ha hoszabb utra megyek megakasztom vele az övet (1 mozdulat) es maris nem feszül, csak ott van. Nyilvan ront a hatasfokon, de kenyelmi faktor 100% al nö, nem is venni eszre, hogy ott az öv, de megis összehasonlithatatlanul jobb, mintha nem lenne bekötve
-
senior tag
Sziasztok!
Sajnos meg nincs meg a jogsim es hatalmas lendulettel kezdtem el szaporodni. 7honapos a kislanyom es megint terhes anyu...kell egy jogsi+kocsi.
G astra dizel kombra gondoltam, de nem tudom milyet...
Annyi info van a neten, egyszeruen dontes keptelen vagyok. Milyen evjarat, melyik motorkod?
talan ami biztosnak tunik h a sima td a jo, injektor ne legyen benne es kettos lendkerek se."Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"
-
senior tag
Hat hitelre kene venni 1milkaig, gardonybol jarnek pestre dolgozni havi 10-12 alkalom. Gardonyon belul kispokomat hajtogatnam.
illetve szekesfehervar orvos.[ Szerkesztve ]
"Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"
-
F_Gergely
őstag
válasz Borzoló #39968 üzenetére
Igen itt már lehet opciós a dízel főleg ha pályán mész. Én napi 50-100 km-t megyek nálam ezért lett kilőve a benzines, plusz pályán a dízel jobban elvan nem pörög annyit a motor. Cserébe meg kell várni míg bemelegszik a motor.
Sajnos az astrak terén nem vagyok járatos csak vectra, omega vonalon, de majd mondják a többiek mit érdemes venni vagy mit nem. -
zolikaDB
veterán
"Programozás: Frivalszky Péter" Az Excel rendeltetés szerű használata mióta "programozás"???
-
Skizz
addikt
válasz Borzoló #39972 üzenetére
Csak beteg adagolónak rettenetes költségei vannak. Szerelőm szerint abból jelenleg kétfélére lehet számítani a piacon: vagy már javították/cserélték, és akkor azt belekalkulálják az árába, vagy zsákbamacska, és bármikor tönkremehet, öregek a bvekik. Javítása is lehet min. 150-200k, egy új adagoló ennél is több. Öreg mechanikus adagolós dízel nem feltétlen ajánlott.
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #39971 üzenetére
Ez ránézésre valami basic-script. Olyan létezik is, és az is Microsoft, nagy hülyeséget nem mondtam. Programozás ott kezdődik,hogy iterátor pointerrel bejársz egy más által definiált objektumot stl függvényeket rákényszerítve
Kicsit pályáztam egy "pár kijáratot" Győr felé. Jó lejtős, le-föl. Baromi jó ez a kis motor, 130 al indulok meg a dombnak légkondival 160 -al jövök ki Meg úgy a futómű is, mióta rendes centrirt kapott az alufelni olyan érzés 150 -nél mintha 50 -el mennék semmi rázás semmi. Bele se merek gondolni, hogy deicide -nek milyen lehet az az opc
-
Declare
őstag
válasz Borzoló #39968 üzenetére
Ilyen hasznalat mellett (evi 15-20k km, ha most saccra kb jol szamolok), mar jo lehet a dizel...de hasznaltan, 10-15 ev körüli, dizelt hitelre venni, azert azt jol gondold meg. Azert abban a kategoriaban es futott km nel mar van sok minden amire lehet költeni es akkor azert egy több 100 ezer forintos javitasnak sem szabad gondot okoznia. Ha veszel egy szivo benzin 1.6 ot, buksz a fogyasztason, de jobban kalkulalhatoak a költsegek es jo esellyel alacsonyabbak is.
-
trassher
addikt
válasz Declare #39975 üzenetére
Én is pont emiatt nem "mertem" dízelt venni pedig évi 20K km-t megyek minimum. Nem megvenni lett volna drága hanem ha megkotlik benne valami akkor gáz. Nekem pláne mert debrecen és vásárosnamény között ingázok hetente egyetem miatt. Ha debrecenben kókul meg akkor hagyjam itt, ha meg otthon akkor meg ott.
Redmi Note 7
-
-
F_Gergely
őstag
Hát mondjuk igen, a dízel az javításban drága. Én mondjuk úgy vettem a kocsit, hogy belekalkuláltam a turbót, meg az adagolót, hogy ha javítani kell akkor legyen rá forrás. Adagoló kb 4 hónap után murdált meg, turbó utána. Ha vesz az ember autót jó ha tudja mi az ami tönkremehet, mennyibe kerül a javítás stb. Vehettem volna BMW-t vagy Audit, vagy Passátot mégis a B vectra az ami mellett letettem a voksom. Hitelre mondjuk nem mernék kocsit venni, ha gáz van vele javíttatod azt ha visszaveszik a kocsit bukod a javítás árát is.
-
haddent
addikt
Nincs valakinek egyébként valami szép omega c netán omega d? Úgy megnéznék egyet, gyönyörű óriás batárok
-
haddent
addikt
válasz trassher #39981 üzenetére
Na.. Jó lenne ezeknek is valami utód. Rendben van, hogy volt vectra meg van Insignia de nem kelti azt az érzetet szvsz.. Pl ma J Astra kombit telibe Insignianak néztem és fordítva. Azért Omegát még ma is megnézed (én legalábbis biztos). Meg rendben van, hogy Astra/Corsa/Insigna OPC de hol egy jó V6 Calibra?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #39984 üzenetére
+1
Én egyszerűen nem értem hova tart a mai autós világ. Elkeserítő számomra milyen autókat csinálnak, rohadt magas övvonal, marha kicsi ablakok, és olyan kicsi hátsó szélvédő hogy semmit nem látsz ki... C vectra, Insignia, Astra, egy tucat mind, jellegtelen, fantáziátlan, stilstalan, tucatautó. Régen még volt különbség Astra, Vectra, Omega, most megnézel egy Astrat, Insigniát, és csontra majdnem ugyan az. Formára számomra okádék. Kivül belül... Oké én elismerem elfogult vagyok, én teljes mértékben szerelmes vagyok a B vectra kasznival egybeolvadó tükreibe, de valahogy az egész autónak van egy karaktere. És nem csak az opel, többi gyártó sem igazán tündököl tervezésben. Kevés autó van amire azt mondom szép.
Valahogy én megmaradtam a 90-es évek formavilágánál
Persze ez magánvélemény, ha bárkinek beletiportam a lelkébe elnézést Ahány ember annyi féle izlés -
senior tag
Pedig tetszik nekem a 4L es dizel fogyasztas...
g astra 1.2 1.4 benzinessel azt mondjatok jobban jarok?
Azok kozt talaltam igen fiatal 2008, 2010es peldanyokat 1milkaert hitelre. Attol annyira nem felek, h. Elveszi a bank mert havi 30-40k-t tudok nelkulozni, de ha egy-egy honap elcsuszna tudok kerni anyumtol...munkam mindig lesz(oroszul, angolul beszelgeto biztonsagior vagyok kapnak utannam)[ Szerkesztve ]
"Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"
-
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #39986 üzenetére
ja, és mellesleg oké, hogy a biztonságra mennek, de egyre nagyobbak a "kisautók" is... ami megmarad picinek, az kb a smart... (de ez viszonylag új) ...én szeretem az astra-t és az tetszik benne, amit te is írsz: nincsenek az ablakok beszűkülve, van normális méretű hátsó szélvédő... ja meg ennél is a facelift előtti verziónál "a kasztniból nő ki a tükör"
dízel vs benzin témára: munkatárs már nagyon le akarja cserélni a régi lanos-t, mert megunta a havi 30-40ezres szervizeket... az benzines volt, most egy pici dízelt akar, ami alig eszik... tudni kell róla, hogy ő az a "-20ban is behuppanok reggel, mert késésben vagyok, induljon pöccre a kocsi és padlógáz-padlófék" típus... lehet nem fog megenni a dízel 8-10liter benzint városban, de előre hallom, hogy "már megint kifogtam egy fos kocsit, vonzom a rosszabbnál rosszabb motorokat meg autókat" (elmúlt 6-8 évben vagy fél tucat simsont elfogyasztott... "mind szar volt" ...vagy lehet normálisan rendbe kellett volna rakatni, nem jóskapistával ingyé', vagy aprópénzért)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
F_Gergely
őstag
válasz mephi666 #39988 üzenetére
Dízel pöcc röff ha rendben van tartva (nálam -18 fokban csak azért indult a verda mert valóban pöcc röff különben cseszhettem volna a szar akksiban mindig annyi volt ilyen hidegben hogy egyet fordult az indító és többet nem is tudott volna XD) de ez hogy padlógáz el kell felejteni. Nem csak az hogy sokat eszik, hanem szétgyilkolja a motort is meg a turbót is. Meg kell várni amig bemelegszik a kocsi, ezért is mondják hogy dizel rövid távra nem jó, mert nem melegszik be.
(#39987) sanyiksaborz
Én dizellel városban 5,5 literrel elvagyok nyáron, autópályán 4,5-re letudom vinni de akkor klíma nélkül megyek 110-el, tempomattal. Télen 6,5 eszik városban, de 6 alá nem tudom vinni.
Orosz angol nyelvvel nem féltelek, kincs aki a két nyelvet beszéli, és keményen meg is fizetik, mindig keresnek ilyen embert, (logisztikában legalábbis)
Viszont dízel mindig lutri, mert hiába viszel szerelőt, meg értesz hozzá, röntgen szeme senkinek nincsen. Pl adagalónak nem igazán van előjele, az egyszer csak bedöglik és nem indul az autó.
Saját véleményem, hogy bár marha nagy szopó tud lenni ha kifogsz valami szart, viszont ha ki tudod használni, többet nyujt mint egy azonos benzines. Én gyakorlatilag totál felujítottam a kocsit, de igy sem vennék benzinest, csak dizelt, és csak turbósat. A következő kocsim 2,5 lesz az tuti -
-
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #39990 üzenetére
most olvasom milyen okosat írtam "lehet nem fog megenni a dízel 8-10liter benzint városban"
tényleg úgy közlekedik, hogy pörgeti a gépet az égbe, mintha muszáj volna... (céges dízeleket szintén) nem érti/érdekli, hogy a technikának mi a jó/rossz... ha cégtől kell menni bárhova valamelyik géppel, általában kényelmesen beülök, beindítom, bekötöm magam, nyugodtan beállítom az ülést, tükröket, megírom a menetlevelet és utána elindulok... először komótosan, aztán mire kiérek főútra és esetleg előzni kell, ott már élvezem, hogy "70-nél vissza 4be, majd belelépek és csak úgy repül" ...sokkal dinamikusabb, mint az astra 60lóval (ott csigát előzve 3asban 50nél van csak hasonló érzés)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #39992 üzenetére
Hát ha csak használatra vettem volna nem költök rá ennyit, pl nem veszek bele plüssbelsőt, majd teljes bőrbelsőt, új gumik is volt 80 ezer, kárpitok, meg egy rakás szar ami nem lett volna szükségszerű de sok a pénzem és nincsen barátnőm azt beletolom a kocsiba
De persze értem mire gondolsz, azért így is van ára a kocsi használatának.(#39991) sanyiksaborz
Egyik ok amiért én dizelt vettem a fogyasztás, mer bár zsebbenyúlos ha javítani kell, de összetudom spórolni. Én szeretek odalépni ha kell benzinesben simán csinálok 10-12 literes fogyasztást, azért ez havi 2000-3000 km esetén már igen nagy különbség. Másik amit a dizelben szeretek a nyomaték, a harmadik meg az alacsony fordulat. Pl pályán jó hogy hallom a saját hangom, lehet beszélgetni. Semmi bajom nincsen amugy a benzines autókkal, ha lenne pénzem szívesen vennék, de egyszerűen nem tudnám tankolni, plusz állandóan ott lenne a szemem előtt hogy úristen most nyomtam egy padlót és isssza a benyát mint alkesz a sört. Dizelnek tolhatom én, meg pörgethetem, huzathatom akkor sem eszik többet 6,7-nél. -
senior tag
-
AMD Power
titán
-
beg
veterán
válasz Borzoló #39995 üzenetére
Keress még. Ilyen első lökővel, orrkotonnal és belső térrel, 300e-t futott jószágot ennyiért bárhol megkapsz, sőt szerintem szebbet is. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
hdman
őstag
válasz Declare #39963 üzenetére
A 3 literes motorbol van ezer verzió. 25d ugye a fojtott, a 30d 1 turboval, 35d 2 turboval, 50d 3 turboval. Mind ugyanaz a 3000 ccm S6 motor.
FIgyi, én ugy vagyok ezzel, ha már harapok, akkor harapjak nagyot.
Nekem mondom sipol és villog, anyósra is. Nekem ugy van beállitva az öv, hogy absz. nem érzem... Nem zavar
Sopron city :)
-
Skizz
addikt
válasz Borzoló #39987 üzenetére
Egy zsákbamacska öreg dízellel rettenetesen sokat kell menni tojással a pedál alatt, hogy az alacsony fogyiból bejöjjön a javítás ára, jól gondold át. Nálam az 1.6 szívó benzin bveki nagyon kevés várossal, főként 90-es tempóval 6,3-6,5 litiyből elmegy, pályán 110-zel 6.8-7 lityi, városba meg nyilván több, de abban a dízel sem jobb. Ezt persze nagypapa stílusban, de a kasztni nagy ennek a motornak, szóval így is szép teljesítmény. Városon kívül egy dízel nyilván átlag -1-1,5 literrel elmenne, de mopndom, ahhoz nagyon sokat kell menned, hogy a zsebedben is maradjon belőle valami...és mázli is kell hozzá. Ezek a félvilágon, ki tudja hány nyomatékbuzi bojrészeren átment dízelek nagy zsákbamacskák, gyerkőc alá nem ilyet tennék, mert ha egyszer összefossa magát 1-2 többszázezres alkatrész, a hajad befonod.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest