Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dark KillerX #326 üzenetére

    Nem a BF3 miatt építették be ezt az órajelvezérlést. A BF3 számára teljesen lényegtelen ez, mert állandóan 3D-ben megy az egész. Ott kezdődik a probléma, hogy egyre több netes tartalom használja a GPU erejét. Jelenleg az OEM gyártók tesztsorokat állítanak össze, hogy mérjék az adott dGPU fogyasztási képességeit a webbel. Ugyanabba a kategóriába tartozó Radeon akár 20 perccel is tovább bírhatja ugyanolyan képességű aksival, ami egyértelműen annak tudható be, hogy a teszt alatt az apró terhelésmegugrásokat gyors órajelváltásokkal reagálja le a driver, míg a GeForce a régi driverrel 20 másodpercig 3D órajelhez van kötve, ami gáz, mert fogyaszt nagyon, de feleslegesen. Ezt a 20 másodperces limitet kell csökkenteni, ami meg is történt, csak nem mindegyik piacra került termék képes ezt elviselni. Itt főleg az asztali megoldásokkal van a baj. Ez egy olyan helyzet, amit meg kell oldani. Az eladásnál fontos, hogy a GeForce-szal a notebook meddig bírja, így természetesen a régi órajelvezérlés nem jó. Az új sem, mert számos asztali GeForce fagy, vagy TDR-ezik vele. Még egy év van a Windows 8-ig, így muszáj megoldást találni a problémára. A Windows 8 meg alapból megoldás. Akkor az NV is platformot épít, és a szolgáltatásokban az Intel le van tojva. Ha mindent extrát akarsz, vegyél teljesen NV-s gépet, ahogy az megy az AMD-nél is. Intel procihoz nem jár a Catalyst összes szolgáltatása. Az NV is erre az útra lép, hiszen nagy pénzt akarnak keresni, amit csak agresszíven lehet. A piacszerzés legjobb módja, ha ott ütik az Intelt, ahol nekik a legjobban fáj. Ez nyilván a GPU oldal. Az elején lehet, hogy rossz lesz, de hosszútávon rá kell ébreszteni az embereket arra, hogy maximális terméktámogatás platformhoz jár, vagyis a platformot valós előnyként kell beállítani.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák