Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kasa85

    őstag

    válasz Devid_81 #14790 üzenetére

    Én sem, de le írtam a szitut.Félig diszleksziás vagyok az agyam hadarja a gondolatokat a kezem sokkal lassabb emiatt soszor tévedek.Nem gond, ha szólnak ;) Csak néha olyan mintha egy tolóklcsisra rá mutatna egy kissfiú nézd egy nyomorék mondván édesanyjának.Szóval ezt hallatán szegény rokkant gyerek elképzelheted mit élhet át.Ezt le írtam alig egy oldallal megint kapom az ívet :( Megértéseteket Köszönöm sajnos ez van ezzel terápiára is járok :)
    Értek tuninghoz, géphez, operációs rendszerhez meg csinállok olyan dolgokat akik itt a fórum 99% nem tudna.Olyan biosz vissza heggesztése amit nem lehetszakember nélkül.Biztonságos beállítások, tippek, trükkök szóval nem mai kezdő vagyok.Bele futottam egy anti tuningos kártyába, de nem baj késöbb lentebb le írom miért.

    Helkis ott a pont szar a klaviatúrám, most nem Usb használlok egy rég klaviatúrát, mert tegnap meghibásodott a klaviatúrám bioszba nem engedett be lépni, Olyan mérges lettem, hogy egy karate mester is felfigyelt volna téglatörő mutatványommal persze a tégla a klaviatúra volt :DD Közepére akkorát sóztam, hogy a fél élyszakát csak a gombokat szedtem, és félbe tört az egész :DDD Ha jó emlékszem a régi kis foglalat ami kerek volt azt használlom most.15 éves klaviatúra kényelmesebb, és kézre állóbb, de a gond nem világít.Hardverkertől rendeltem egy Usb gammer világítós piros, kék magyar, fény erő szabájzós billentyűzettet ami 12000 lesz szállítással 13.