Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #9521 üzenetére

    80-90 temporol 100-110
    És valószínűleg az a motor fog legjobban ugrani ebben a tartományban, amelyik
    a 0-100-at is gyorsabban letudja.:D Amúgy írta Den, hogy egy dolog a motorerő,
    de nagyobb tempónál hatványozottan számít a légellenállás. Mondjuk a kisplexi
    összességében rontotta a Madison légellenállását, így a végsebesség csökkent.
    Mi több 130-cal repeszteni kisplexivel már felér egy kínzással. Túraplexivel: laza.
    Viszont 100-ig gyakorlatilag pont ugyanazt tudja a gép 0,1 mp különbséggel...:B

    gyorsulasi mizeria, teves ut
    Szerintem meg egy előzésnél pont egy jól belőtt motor csinálja meg legjobban a
    visszaváltást, és éri el leghamarabb a szükséges sebességkülönbséget, ergo az
    lesz a biztonságosabb is... Mivel automatáról van szó, érdemes lehet(!) hangolni.
    Persze gyárilag sem "szart" adnak ki! Csak más szempontból optimalizálják: pl.
    fogyasztás, élettartam. Amúgy egyetértünk: ha kevés a gép, nagyobb motor kell.
    Azért egy görgőcsere annyira nem költséges. Egy Multivar, vagy egy J.Costa az.

    Elvagyok én a 250-essel is Bp-en (nem tudom, mennyit motoroztál itt). Ahogy a
    180-assal is remekül elvoltam 3 évig, de mégis a Madison a kedvencem. Szóval
    nem mondanám, hogy semmi értelme. És ezzel ki lehet menni a városból. Ha a
    180-as nem szereti az országutat, akkor az nagyon kompromisszumos lesz és
    menet közben nem tudod cserélni a blokkot nagyobbra. A nagyobb blokkal meg
    tudsz lassan is menni: nem kell digitálisan kezelni a gázt (0-100-ra gyorsulni).:DDD

    Ui: nem beszélve arról, hogy nagyobb gépen általában jobb a futómű és a fék is.

Új hozzászólás Aktív témák