Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    Nem tudom van e ertelme 100ra 2mp el hamarabb gyorsulni, ha figyelembe vesszuk a koltsegeket. Szerintem ket sebessegi tartomany amiben kell kraft. 0-60. Ig, majd 80-90 temporol 100-110. A koztes alfoldi motorozaskor nem mervado nekem. Az elsot egy 180as is konnyden megteszi. A masodikhoz mar kell 250de dinamikusabb a 400. Sok mindent figyelmbe vehetsz. De ez a gyorsulasi mizeria, teves ut. Koltseges jatek :). Ehhez mindegy milyen vasat veszel. Valassz valamit ami nincs szarra hajtva. Updatelsz a variorendszeren es kesz is. Egy jo 150 is elvezetes 0-90ig ha ez a fontos. Ha motorzni akarsz, akkor ezek masodlagos prioritast fognak elvezni. Ehhez kell meg egy ev az 50en. Es megerted, fekek kerek atmero, felfuggesztes, szelvedelem, testhelyzet. Majd megerted, lehet jol gyorsulni, de gyorsan utol is ered az elotted levot. A magyar kozlekedesi moral eleg szar. Ha most felulnel egy jo allapotu 250 re a rutinoddal, garantalom, egy honapon belul eldobnad. :(. Addig amig egyedul haladsz nem gond. De forgalomba egy gazfroccs es 3mp mulva az autu hatso szelvedojen keresztul koltozol a haltso ulesre. A hirtelen iranyvaltoztatasokrol mar nem akarok beszelni. Egy 12 kereket is 100as temponal erobol kell kitolni iranyvaltoztatashoz, ha nem szoktad meg.... Szoval inkabb menny az 50el sokat, gyuts tapasztalatot, referencia elmenyt,szerintem.

    400_500ccm motorok nem varosi ide oda szaldok kategoria, semmi ertelme. Faj a szerviz koltseg, sokkal gyorsabban fogy el minden. Szij, gorgo, olaj, fekek minden. Hiaba robogo. Ha nem akarsz napi par szaz km tobbet menni 250-300ccm nel nagyobb felesleges. Ha menni is akarsz, mondjuk par ezer km turak, akkor van ertelme a 4_500 gepeknek. Nem azt mondom hogy nem lehet a nagy gepekkel varosba menni, csak igazabol koltseges motorkinzas.

    Ott vannak a kialakitasok. Magas vagy, es agy melyebb kialakitasu burgman gyorsan lehet szamodra kenyelmetlen. Igaz ez csak hosszu uton erdekes. De az autok feletti atlatas eselytelen, es te srm vagy jol lathato. Egy egyenesebb testartast biztosito kialakitas jobb lehet. Motorozhatobb. Az aprilia atlantic ezen a teren kenterbe veri a burgmant a 2004 kornyeki kiadasokban. A maxipok nagyon vazzal rendelkeznek, egy rendbetett futomuvel jelenleg is az elen all. Fekrendszerek teinteteben is vedd figyelembe hol is es hogyan is szeretnel motorzni. Igaz a fekero nagysagat a gumi es aszfalt kozotti kacsolat limitalja, de nem mindegy mennyire melegszik el mekkora tartalek lehet benne, vagy milyen modon kezelheto.
    Furomu. A robogozas legfontosabb eleme, ahhoz hogy kozlekedhess elvezetben, es biztonsagba. A 10 eves vasaknal mindegy mennyi a km. 99% garantalt a csere vagy felujitas. Van amelyiknel kevesebbe kerul van amelyiknel eleg draga 100 k korul. Aztan ott vannak a gumik. Lehet jo feked eros motorod, jo futomu. Egy gyengebb gumi es perec van
    Szoval ezekkel foglakozz szerintem, ezeket szamolgasd, es elvezettel motorozol, 2mp elsore nagyvelmenyt adhat, mert friss a viszonyitasi alap. De egy honap mulva elfelejted milyen volt 2mp el lassabban gyorsulni. Viszont a szazadik megvezredik megallasnal es kanyarvetelnel is mosolyt csal az elvezet. :R

Új hozzászólás Aktív témák