Új hozzászólás Aktív témák

  • dugynok

    senior tag

    válasz Den #9977 üzenetére

    Bocsánat, lehet félreérthető voltam. Nem azzal van a baj, ha egy alkatrészt cserélni kell, mert arányába többe kerül a hiba felderítése és megoldása. Az említett példádnál főleg, a kínai csodákkal nem érdemes vacakolni, egymással is alig kompatibilis.. Lásd bogyó sztoriját a kínai karbiról. A baj ott kezdődik, ha valamit cserélnek, a hozzá kapcsolódó alkatrészeket nem ellenőrzik esetleg javítják/cserélik.
    Volt, hogy szervíz úgy adta át a gépemet teleszkóp felújítás után, hogy a kerék és a kormány 30 fokos eltérésben volt... Így tolták ki a szervízből, fel se tűnt nekik és átadták a kulcsot. Mentem 2 métert se, mondom valami gáz van... És még mesélhetnék 2-3 másik, nem éppen sufni szervízzel kapcsolatba, ahol 5-6 ezres óradíjjal dolgoznak és kritikán aluli szintet hoznak.
    Talán kicsit magadra vetted a dolgot, érzem és megértem, de hidd el nem feléd irányul a dolog abszolút, csak a személyes tapasztalataimat osztom meg.
    Volt olyan, hogy otthon SZERELTEM meg 2 óra valamit a mocin 1000 Forintból, amit szervíz 40ezer + munkadíjra kalkulált...
    Szóval érted

Új hozzászólás Aktív témák