Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Tegnap (2015.08.19.) este (18 óra és 24 óra között) szerettem volna olyan zeneszámokat hallgatni, amik nincsenek letöltve a mobiltelefonomra. Ami volt néhány száz MB adatkeret az mind elfogyott és utána elkezdett akadozottan menni a zenelejátszás. 0 óra és 7 óra között rendesen működött a Spotify, vagyis nem akadozott a zenelejátszás. Ma (2015.08.20.) 7 óra után megint akadozottan megy a zenelejátszás. Magyar Telekom Nyrt. ügyintézői javasolták pl. plusz adatkeret vásárlását, mobiltelefon újraindítását, Spotify szoftver letörlését és újratelepítését. Adatkeretet nem szeretnék vásárolni, mobiltelefont újraindítottam, letöröltem és újratelepítettem a Spotity szoftvert, de ezek nem oldották meg a problémám. Amit érdekesnek találok az az, hogy pár másodperc alatt letöltődött a Spotify szoftver az áruházból és a Spotify szoftver néhány perc alatt letöltött 2 darab lejátszási listát és 6 darab albumot úgy, hogy bevagyok korlátozva jelenleg 32 kbit/sec sebességre. LTE hálózaton van a táblagépem és a mobiltelefonom. DuoNet SIM kártya segítségével szoktam a mobilinternetet használni, amikor a táblagépemen internetezek. A többi Korlátlan tematikus adatopció rendesen működik, amikor a mobiltelefonom vagy táblagépem használom, vagyis ezek használatával elég szokott lenni a 3 GB adatkeret, amit a Next XL díjcsomag tartalmaz. Ha rendesen működne a Spotify, akkor nem lenne nekem probléma az, hogy jelenleg 32 kbit/sec sebességre vagyok bekorlátozva.

    Mobiltelefonom: Nokia Lumia 930
    Operációs rendszer: Windows Phone 8.1
    Mobiltelefon díjcsomagom: Next XL
    Korlátlan tematikus adatopciók: Korlátlan közösségi oldalak opció, Korlátlan böngészés és e-mail opció, Korlátlan éjszakai net opció, Korlátlan Music opció

    Táblagépem: Fujitsu Stylistic Q572
    Operációs rendszer: Windows 10 Pro

    Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

Új hozzászólás Aktív témák