- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
UHHH
senior tag
2016.10.06-os verzió
2015. február 7-én vásároltunk egy Huawei Ascend Y550-es készüléket ".Praktikum +NET" tarifacsomaggal 32 090 Ft-ért. Kaptunk hozzá jótállási jegyet és töltőt is.
2016. júliusában a készülék meghibásodott, be sem kapcsol és nem is tölt.
2016. július 21-én megpróbáltuk leadni a pécsi Árkádban található Telenorban, de elhajtottak, miszerint kell a leadáshoz a személyigazolvány és lakcímkártya is, továbbá a készülék töltője is.
Nem egészen értettük a dolgot, de arra gondoltunk, talán nem sok embernek van meg másfél évvel a vásárlás után a töltő, így remekül lehet elhajtani őket ezzel az indokkal.2016. július 22-én leadtuk immáron személyigazolvány és lakcímkártya által azonosítva magunkat. Továbbá a töltőt is leadtuk, ekkor az USB kábelt is kérték ( szét lehet választani a töltőfejet az USB kábeltől ebben az esetben).
A munkafelvételi lapon az látszik, hogy "2015.02.27"-től garanciális a telefon, és itt szerepel az IMEI száma is.2016. július 28-án 18:47-kor felhívtak, hogy nem jó a jótállási jegy, mert egy másik "céges" telefonnak az IMEI számát tartalmazza, ez a telefon pedig "nem céges".
Kérték, hogy vigyük be a számlát. Mondtuk, hogy a számlával sajnos nem rendelkezünk, de van eredeti szerződésünk.
Az sajnos nem jó. Esetleg a megfelelő jótállási jegyet hozzuk be.
Mivel egy darab Y550-es telefonnal rendelkezünk, így egy darab jótállási jegyet kaptunk hozzá, ami Önöknél van.
Mivel aznap hajnali három után volt az ébresztő, ezért inkább leraktuk a telefont.
Kicsit feleszmélve megfogalmazódott bennünk, hogy miért nem a munkalap kiállításánál nézték meg az IMEI számot a jótálláson, miért egy hét múlva derül ez ki?Még 19 óra előtt pár perccel felhívtuk a 1220-as ügyfélszolgálatot, ahol azt az IMEI számot diktálták be, ami a munkalapon és a szerződésen is van, de nem tudtak mit mondani, mit tegyünk.
Ekkor megpróbáltam visszahívni azt a számot, amin hívtak a "nem stimmelő" IMEI számmal kapcsolatban, de nem vették fel a telefont,
pedig egy órahosszat hívtam, kisebb-nagyobb megszakításokkal.Mivel hibásan állították ki a jótállási jegyünket, ezért talán nem minket kellene büntetni, hogy nem javítják meg a telefonunkat.
Neten utánakeresve egy "A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A jótállási jogot tehát ilyen esetben is lehet érvényesíteni, a vásárlás tényét és időpontját azonban természetesen ekkor is igazolni kell, hiszen a jótállás csak a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított meghatározott időn belül érvényesíthető."
"
A jótállási jegy hibás kiállítása a forgalmazót a jótállási kötelezettségének teljesítése alól nem mentesíti és akár szabálysértésért szankcionálható."Az eredeti szerződésünkben (amivel rendelkezünk), ott van a dátum/név/személyigazolványszám/cím és az IMEI szám is, aláírva a Telenor ügyintézője által.
A telefon eredeti doboza is megvan.
Ez nem elég a bizonyításhoz, hogy nem loptuk a telefont és jogosan szeretnénk, ha megjavítanák?A telefonos ügyintéző szerint számlamásolatot nem tudnak adni.
2016.08.04. 11:00
Megkérdeztük azt az értékesítőt, ahol vettük a telefont a Telenornál. Elnézést kért, ő írta el a IMEI számot.
De azt is mondta, hogy ők elfogadják a szerződést is, vigyük be hozzájuk.2016.08.04. 13:12
Felhívtak a Telenortól, elnézést kértek és küldik a jó jótállási jegyet postán.2016.08.11.
Megjött a "jó" jótállási jegy, irány a Telenor!
Mégsem lett jó, mivel az történt, hogy a készüléknek más a gyári száma, mint ami a
dobozon és szerződésen található.
Tehát más telefont kaptunk a legelején, mint amiről a szerződés/számla szólt.
A másik telefon szintén Y550-es volt, azt egy cég vette meg, ugyanabban a Telenor üzletben.
Az IMEI szám utolsó három számjegye különbözik "csak".
Vajon ők milyen IMEI számmal kapták a garanciajegyet?2016.08.12.
Az eredeti vásárlás helyén, Pécstől 200 km-re megkaptuk az eredeti garanciajegyet.2016.08.19.
Újra leadtuk Pécsett a telefont-töltőt-adatkábelt ( most már az adatkábelre is került vonalkód ),
várjuk a javított telefont.2016.08.27.
Kaptunk egy SMS-t, hogy megjött a teló, rohanunk az Árkádba a Telenorhoz.
A TMX szerviz megállapította, hogy az akku a rossz, de az már nem garanciális, így vegyünk akkut.
Szuper, ha csak ennyi a baja:
Elballagtunk egy GSM boltba, ahol a segítőkész fiatalember belerakott egy akkut, amivel nem sikerült
beindítanunk a telefont. Nocsak, mégsem akku baja van?
Az eladó (aki telefonszerelő is) azt mondta anélkül, hogy foglalkozott volna a telefonnal: Ez tuti alaplaphibás.Mivel akkuhibát állapítottak meg, ezért máshol vásároltunk egy Y550-be való EREDETI akkut, amivel szintén jelentkezett a probléma: Melegedett, és egy idő után nem is töltött, kvázi megölte a telefon ezt az akkut is.
2016.09.06.
Elvittük újra szervizes körre a telefont: "Használat közben erősen melegszik, a korábbi szervizesemény jegyzőkönyvének javaslata alapján új akkumulátort vásároltak hozzá, azzal is melegszik."
Hochrein András volt az ügyintéző.
2016.09.20.
Kaptunk egy sms-t, hogy a szervizelés tovább tart az átlagosnál, várjunk.
2016.09.24.
Kaptunk egy sms-t, hogy visszaérkezett a szervizből a telefonunk, menjünk érte.
Értementünk, de nincs telefon, adjuk oda a számlát meg a dobozát és kapunk egy ugyanilyen új telefont.
A számlával nem rendelkezünk, már említettük párszor.
A dobozát? Elcserélték a telefont a vásárláskor, nincs mnegfelelő IMEI számmal rendelkező dobozunk!
2016.09.26.
Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, hogy ha nincs dobozunk, akkor mit tegyünk?
"- Hááát meg kell próbálni az üzletben, hogy nincs doboz, és úgy... Oda kell telefonálni."
Rendben: De a pécsi számot hiába hívjuk, csak kicsörög és semmi válasz.
2016.09.26.
Írtam egy üzenetet a weblapon keresztül, mire 09.29-én felhívtak, hogy nagy kegyesen elengedik,
nem kell a dobozt prezentálnom. Szuper.
2016.09.28.
Aláírattak valami adatváltozásos papírt a másik emberrel, akinek összekeverték a telefonját a miénkkel.
2016.10.06.
A rendszerben átíródott az IMEI szám a megfelelőre, bementünk a Telenorhoz.
Nincs Y5, nincs LG Spirit, már fél éve nincs sehol LG. Akkor miért van a friss nyomtatott árlistában
náluk, s miért tudok online rendelni a telenortól?!
Pénzt vissza nem kérhetünk, fizessünk rá 20 000 Ft-ot, és kapunk telefont másikat.
Különben meg a "kupon" 30 napig érvényes a visszaérkezéstől, és már csak két hetem van.
De a Telenor hibázott, ne az én időm fogyjon már!Telefonos ügyfélszolgálat azt mondja, hogy van LG Spirit, csak biztos Pécsett nincs, és egyébként vissza lehet
kérni készpénzt is. Rendelni nem tud Pécsre.
A pécsi Telenort hiába hívjuk, az a szám csak kicsöng, de senki sem veszi fel, pedig az üszi-s hölgy
lediktálta azt a számot, amit eredménytelenül próbálunk hívni hónapok óta. Sebaj, majd bemegyünk megint.1997 óta Pannonos/Telenoros vagyok, de lehet nem sokáig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Azonnali fotós kérdések órája
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen