Aktív témák

  • Normi813

    csendes tag

    válasz jeni #7422 üzenetére

    Üdv,

    Én nem hibáztatom a szervizt,hozzád hasonlóan a gyártót tartom felelősnek. A Motorola Europe nem tudta, hogy honnan írok,ezért tanácsolta, hogy a helyi Motorolához forduljak. Megírtam neki, hogy csak megbízott szerviz van, és ha ők nem javítják meg a telefont, vagy nem cserélik, akkor fordulok a fogyasztóvédelemhez. Ez utóbbi írásomat még nem olvasták szerintem, mindenesetre írtam a Cordon Technologies-nek.
    Én sem pancsoltattam ezerrel a Defy-om, csak minimális mértékben haszáltam ki, hogy "vízálló" (ugyanis tényleg azzal a hittel használtam, hogy IP67 minősítésű és amikor egy idő után bemocskolódott, olykor a csap alá tartottam 1-2 másodpercre) és ezekben a ritka esetekben is ügyeltem a fülhallgató, illetve a töltő nyílásainak lezártságára.
    Szerintem a bekapcsológomb mellett szökhetett be a víz, és ez egy IP67-es szabványú készülék esetén lehetetlen kellene, hogy legyen.
    Na mindegy, annyi biztos, hogy nem hagyom veszni a 70 000 forintomat, amit a telefonba fektettem. Ha a szerviz és a Motorola nem segít, akkor jön a fogyasztóvédelem. Ha új telefonom nem is lesz, a Motorola biztosan felelni fog a vásárlókat nem kicsit megtévesztő marketingjéért.

Aktív témák