Aktív témák

  • jeni

    félisten

    válasz Normi813 #7416 üzenetére

    Hello

    Igazából nem a szerviz a hibás hanem maga a Motorola cég !!!
    Ugyanis megtéveszti a vásárlóit azzal,hogy IP67 tanúsítvánnyal rendelkezik.
    Én is a Vodafone boltban vettem és maga dobozon és a magyar nyelvű tájékoztató az első néhány oldalán fekete fehéren le van írva az IP67 szabvány és annak ismertetései.
    Mert a szerviz,nem védem őket,sajnos a telefon beázott,ez meg nem garanciális hiba.
    Hiába IP67 szabvány én se vagyok hülye,hogy fürödjek vele vagy tesztelésre tegyem ki a telcsit. Mert azzal tisztában vagyok,hogy a magyar szerviz mentalitása,utálatos hozzá állása milyen is egyáltalán hazai viszonylatban. :K

    U.I: A Motorola Europe Ők miért kergettek :F :Y ,miért írják,hogy a magyar képviselet ami igazából nincs is,meret megszűnt! Ami van az nem más mint egy megbízott szerviz vagyis a Cordon Technologies

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák