Új hozzászólás Aktív témák

  • madrac

    őstag

    válasz pit stop #9461 üzenetére

    Ez valószínűleg így is van, de ez az egész céget és annak minőségpolitikáját minősíti, az teljesen mindegy, hogy azzal pont a tróger Béla foglalkozott. Ha ilyen komoly esélyei vannak az embernek arra, hogy pórul járhat, és bukhatja a 80-100.000 ft-os telefonját, azért csak elgondolkodik az ember. Én egy olyan változatot valószínűbbnek tartok, hogy nem 1-2 ember hozzáállásáról szól a dolog, mert ahhoz már túl régóta megy így ez náluk, és sok ilyen publikált eset történt, hanem egyszerűen azért van így, mert mondjuk megvan határozva egy mennyiség, hogy mennyit akarnak javítani, és a többit ilyen-olyan indokkal visszadobják. Hozni kell a számokat. Csak amit ők csinálnak az már büntető törvénykönyvi passzus, és visszaélnek azzal, hogy a tulajdonos a leadott készülékéről utólag nem tudja bebizonyítani, hogy az a nem rendeltetésszerű hiba, sérülés, nem nála keletkezett. Pedig van egy olyan gyanúm, hogy ilyen esetben a cégnek kellene bizonyítania, hogy a felhasználó volt a hibás, és szerintem olyan joga sincs egy szerviznek, hogy megvonja az egész garanciáját a készüléknek, vagy megtagadja a szervizelést olyan álindokkal, hogy nincs ott minden tartozéka. Ez nonszensz.

Új hozzászólás Aktív témák