-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Az ACC módja asszem arra vonatkozik, hogy milyen intenzitással gyorsítson ki, vagy fékezzen. Legalábbis normálon csigalassúsággal gyorsított, áttéve sportba már egy kicsit tűrhetőbben tartja a ritmust a forgalommal.
Nálam automatikusan indul, igaz megállásnál be kell nyomnom a féket 2-3 másodpercen belül, mert elkezd sípolni a front assist és vészfékez (nincs autohold és ennél tovább nem tartja meg álló helyzetben). Viszont, ha elindult az előttem lévő, akkor csak le kell vennem a fékről a lábam és indul. Ha csak rövid ideig áll meg a sor, akkor elintézi magának a dolgot. De szeritnem Nálad nem csak ACC van, hanem traffic jam assist is, ami képes lekezelni a dugóban állást is rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Az ACC módokat nem tudom, hogy mi lehet, mert az enyémben nincs, de gyanítom az lehet amit BBD mond.
Nálam sem indul el magától. Egy picit pöccinteni kell a gázon és már csinálja magától. Ez direkt így van. Viszont amikor megáll kiírja a kijelzőre, hogy ACC rdy for start vagy hasonló. Lényegében azt jelenti, hogy 2 másodpercig még elindul magától is. Utána mindenképpen aktiválódik az Auto Hold.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #155354 üzenetére
+ Doki:
Most normalon van de így is oké, akkor azt nem piszkálom.
Ez megállni megáll, sőt vészfékezik is ha nem fékezek eléggé (ami rükiben is működik mint már tudjuk ).
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Szoszo94
őstag
válasz Tsebacsi #155311 üzenetére
225/50R17
Vizes úton zseniális, jobb a nyári szettnél. Viszont jeges, taknyos úton nem nehéz keresztbe menni vele, könnyen elforog. Egyébként szeretem(#155314) sagesz93
Na igen, először én sem értettem mi a fene van, nem tudtam normálisan közlekedni. Az összes körforgalomból keresztbe jöttem ki és mégcsak nagy gázt sem kellett adni...fékezésnél pedig kis fékre már darált az ABS. Ez így veszélyesebb, mintha lefagyna az út, mert erre nem számít az ember, hogy viszonylag jó időben jeges útviszonyok lesznek.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz Tsebacsi #155361 üzenetére
A Kia büszkén hangoztatja, hogy 450 literes ez a csomagtér, de az nem úgy van! A csomagtérpadló alatti rekeszekkel együtt annyi, de mivel azokat mindig kitöltik például ezek a nem kicsit töltőkábelek, hülyeség szabad térként számolni velük. Szóval inkább 300 liter környékén lesz az a valós kapacitás
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #155361 üzenetére
Engem inkább az érdekel, hogy programozható állófűtés van-e benne. Este rádugom a töltőre, beírom neki, hogy hétkor indulok. Addig feltöltene és bemelegítene a hálozatról.
Gombnyomásra akupakk melegítést tud? Mert tudom, hogy egy gyorstöltőhöz fogok menni, és gyorsan is szeretnék majd tölteni.
Stb...
Tehát valódi elektromosautó specifikus dolgok."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #155368 üzenetére
Elolvastam én is ezt a "tesztet" és pár sor után nézem, hogy már vége is. Felgörgetek mondom ez biztos csak bemutató volt, de nem, tesztnek írja.
Amúgy biztos lehetsz benne, hogy tud előfűtést és hűtést. Ez a legnagyobb ütőkártyája az elektromos autóknak. Azt már csak komolyabb teszttel tudnám megmondani, hogy gombnyomásra indítható-e az akkufűtés. De automatán biztosan tud valamit, mert különben nem lenne benne a funkció.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Azt nem tudom, hogy az ACC-nél lehet állítani eco/comfort/normal/sport ezek mit állítanak valójában? Nem a sima drive mode select mert az nincs benne...
Az eco/comfort/normal/sport (+ individual) pedig kísértetiesen emlékeztet a drive select opcióira; G7-ben konkrétan ezek vannak.
A távolságot meg kb bármire állítom, ugyanakkora köv.távot tart. Legalábbis a közepes meg a közeli esetén.
Szintén G7-en a kormány bal oldalán kell birizgálni az ACC által belőtt követési távolságot. Városban a legrövidebbet szoktam beállítani a dugó-asszisztens funkcióhoz. Máshol ritkán használok tempomatot, autópályán az egy fokozattal hosszabb követési távolság tűnt életszerűnek (ha nem akarod, hogy mindenki bevágjon eléd, és ne menj az előtted lévő nyakára se). -
F_Zolee
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Ahogy látom hétköznapi problémák másnál is vannak.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #155374 üzenetére
Majd mikor eléri a 30 ezret. Ebbe élettartam motorolaj van.
-
Gaben92
őstag
Top komment: "Cylinder 2 has left the chat"
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz BigBlackDog #155374 üzenetére
Egyébként fater 1,6 gdi 135 ló carense 9-10 litert evett kb 1,5 év használat alatt átlagban és panaszkodott nekem.
Aztán legközelebb ülök mellette, lakott területen, váltás: 1-2-3-6, lakott területről kiérve 6-ban gyorsítás. Előzésnél visszaváltás nélkül 6.-ban.
Elmondtam neki, hogy lakott területen szépen váltsa végig, de csak 5.-ig és előzéseknél 90-100- nál rakja vissza 4.-be és pályán is 5. be gyorsítson, lakott területről kiérve is vissza 4. és úgy fel 5-6.-ig sorban.
6.ot csak sebesség tartásra használja.
Ezt betartva lement neki 7,5-8,5- re.
Azt hiszik az emberek, ha nagyon hamar felváltanak, kevesebb lesz a fogyasztás, de ha mindig 1500-ra ejt vissza, akkor biztos, hogy nem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szebe
őstag
válasz BigBlackDog #155374 üzenetére
"Gondoltam, ha 3 a henger és egyenletes tempó mellett ráadásul meg csak kettő is, akkor majd lesz egy amúgy nagyon jól használható autónk egy bitang jó fogyasztással."
vs
"Kisvárosban élünk, rövidek a távok, gyereket bölcsibe, munkába, aztán haza. napi 3-4 x 5 km-ek"
Hogy szokták mondani? Nincs szerencséje amikor gondolkozni kell?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #155371 üzenetére
Kona kopogós műanyag, a kia habszerű, puha műanyaggal operál, kellemes a tapintása.
szebe: Amikor a hülyeség szorgalommal párosul?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
K Norbi
addikt
Kell egy ilyen [link]
YT Alert -
Gaben92
őstag
válasz K Norbi #155381 üzenetére
A villogókra fenyhid.hu, az Arteon részét oldd meg magad.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #155372 üzenetére
Biztos nem az, mert annak külön gombja/menüpontja van de ez csak az ACC menün belül állítható alopció.
Ezt majd kipróbálom egyelőre a nagyon közeli-n van.
Egyébként azért a magyarításon dolgozhattak volna még egy kicsit, vannak menüpontok amiket nem fordítottak le (és itt nem a nevekre gondolok).
SaintMagnum: Drága cucc ez az e-Kia.Am tegnap láttam egy tanulóvezetőt aki e-Golf oktató autóval ment.
#nincsbennetarcsi
-
Gaben92
őstag
Nem leszek népszerű de szerintem a magyar nyelvet alapból el kéne engedni autóban/mobilon/tv-n meg minden digitális cuccon.
Annyira gyökér dolgokat tudnak fordítani néha (sokszor a rendszer limitációja vagy a kijelző méret miatt), hogy fáj nézni.
Anyám vett egy iPhone-t, megkért, hogy állítsak be neki valamit. A sajátomról (angol) kellett lenéznem hol a menüpont mert nem igazodtam el a magyar menüben. Autóknál meg még sokkalta rosszabb a helyzet ahogy hallom. TC-n volt is egy cikk pár hónapja, majdnem lemartam az arcom. Az angol azért jó mert egy rohadt primitív nyelv. Amit az megold 2 szóból, más nyelvek összerakják 3-4 hosszabból, az meg ugye már nem fér ki aztán lehet bámulni a “kétbetű. kétbetű. hárombetű.” feliratokat...
Kedvencem mondjuk az volt mikor leültem egy finn excel elé aztán realizáltam, hogy a függvények is finnül vannak.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Gaben92
őstag
válasz MunezXBK #155392 üzenetére
"lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas" (kb.: sugárhajtómű szerelő gyakornok)
Itt a cikk amúgy amit említettem. Komolyan mondom ha egy szót se értenék angolul akkor inkább neki állnék tanulni, csak ezt a borzalmas újmagyart ne kelljen bámulnom.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #155389 üzenetére
Amilyen ütemben terjed az automata lassan az lesz a fura ha manuálison tanul még vki. Full hibridben se nagyon van manuális váltó, elektromosba meg egyáltalán nincs de ahogy nézem a tendenciát egyre többen veszik automatával a benzin/dízel autójukat (itthon is jobban menne ha az átlag meg tudná fizetni).
Gaben92: Arról nem is beszélve, hogy hangutasítás csak angolul vagy németül van amit akkor vesz ha az egész komm. redszer nyelve angol/német.
Amúgy jó a fordítás azzal nincs gond, csak pl néhol a beállítások maradt setup...
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
Itthon ez még 20 év, legalábbis itt vidéken mire nem fog korlátozni valakit egy automatás jogsi. A mostani csömörlet sok kéziváltós akkor lesz annyi idős, mint a Meganeom. A mostani 5 évesek majd mikor 25 évesen megveszik a mai 7-es Golf kombit, hogy kutyát hordjanak benne. Vagy téglát. Konyhakész fát. És kéziváltós a nagy részük még mindig. Lehet 30 év is lesz az.
Mondjuk az nincs kizárva, hogy automatán fognak tanítani 10 év múlva és vezethetsz kézit is vele, oldd meg otthon a megtanulását elvvel. Mint ahogy ma sem tanítják meg a kéziváltósokat automatával menni, aztán kifejelgetik az ablakot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #155397 üzenetére
Főleg a villanyautók terejdése miatt ez szépen fog tovább gyorsulin. Mondjuk nyilván csak az urbanizált területeken...
mod:
Jah, ha már terjedés:
Rákaptak a drágább benzinre a magyar sofőrök
Az E10 hiszti miatt tuti idén még nagyobbat nő...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Juj de öregnek érzem magam most... Az előbb küldtem el pár tinit, hogy máshol szórakozzanak.
Nálunk a telek körül sok az üres placc, felparcellázott telkek, még beépítésre várnak. Az utcák itt havasak/jegesek, aztán megjelent 2 leharcolt autóval (golf 2, B vectra) egy csipetcsapat. A kettes golfon ráadásul valami Koppány dob volt. 9 körül még itt forgolódtak, amivel több bajom is volt: egyrészt rutintalanok voltak és kerülgették a villanyoszlopokat és a telekjelző betonokat, másrészt hiába van több száz méternyi placc, pont a mi kerítésünkhöz közel kellett forogniuk. Altatnám a gyereket, de csak azt kérdezgeti, hogy mi ez a hang kint...
Kimentem, pont a ház előtt álltak, mondom a golfos srácnak, hogy akkor most kéne hazamenni, rendben? Rendben. Megfordulok, erre a másik autóból jött egy érdekes hangleejtéssel egy "most mié'?" Na itt picit felment a pumpa és nyomatékosan jeleztem, hogy a faszért kell itt pörögni amikor itt házak vannak, mindegyikben kisgyerekkel, akik aludnának. Most kértem szépen, ha máshogy nem megy, akkor jön a yard. Ja, hát ő nem tőlem kérdezte...
Aham...Én értem a fiatalokat, én is pörögtem anno, sőt, akár most is belefér 1-1 forgás, de ha van egy 60x500 méteres placc (illetve több is), akkor miért kell a lakóházak meg a villanyoszlopok mellett pöcsölni?!
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- iPhone topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Suzuki topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Renault, Dacia topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen