Aktív témák
-
AngelZ76
csendes tag
válasz dnsgtr #37646 üzenetére
2+1 év Samsung garit az Extreme ad először (Ők kivételek a lent írtakból mivel ekkora tételben már nem számít Magyarországon semmi), ill. van még néhány cég aki ad de azzal ki lehet törölni, mivel a Samsung nem fog vele foglalkozni. 250 eFt alatt a 40B650-et nem lehet hivatalos forrásból beszerezni kereskedőtől Magyar garival.
Sajnos Magyarországon divat a vásárlók megtévesztése 1000-rel, és még mindig van aki hisz a sok kamu cégnek, akik ajándékot adnak a legjobb árakon szereplő tévékhez, ill. EU garit amit a szerviz szintén nem fogad el, vagy mint a PCdream "ha sikerül beregisztrálni a Samsungnál akkor 3 év"!!!!!!!!!!! ilyen nincs!!!!!!! egyébként jelenleg Ausztriában 180 eFt körül mozog nagykerekben a 40b650 (áfa nélkül) tehát így fér ez bele kamu számlával és saját vagy szerzett Samsung garival, a 210000 Ft eladási árba.
A Samsung szervizek általában még a hivatalos hologramos garival sem végzik el a javítást, csak ha a kereskedő bizonyította a termék származását, ez webáruházokra még inkább igaz.
Bocs, ha valakit bántok a leírtakkal, csak sajnos napi szinten ebben élek, és már nagyon gáz ami pici hazánkban folyik ebben a témában -
nightshadow
veterán
válasz dnsgtr #37688 üzenetére
Szerintem, ha csak egy szemszögből nézzük a kérdést, akkor igazatok van a kereskedelemmel kapcsolatban. Viszont nézzük meg egy másik szemszögből. Pár hónapja, mikor voltam a MediaMarktba, akkor láttam egy Samsung tévét (pontos típusára már nem emlékszem), arra viszont igen, hogy kb. 130k-val volt drágább, mint pl. amennyiért akkor az AVPlanet-nál lehetett kapni. (Jelenleg is az AVPlanet általában az egyik legolcsóbb webshop.) Viszont csak saját garanciát ad, tehát meghibásodás esetén a boltba kell vinni, s ők viszik vissza abba az országba (pl. Ausztria vagy Németország), ahol vették.
Szerintem azzal különösebb gond nincs, hogy a tudatos vásárló eldöntheti, hogy a magyar garancia megér-e neki +130k-át. Ha igen, akkor megveszi a MM-ba, ha nem, akkor a webshop-ba. Tehát valamit valamiért. Nekem pl. nem éri meg.
Akkor sincs tragédia, ha webshopos garanciát kell érvényesíteni, mert az unokatestvérem pont az AVPlanet-nál vette pár éve a Samsung 40R8x-es LCD tévéjét, s gyári hibásat kapott, ami csak otthon derült ki, visszavitte, s gond nélkül kicserélték. Azóta sincs semmi baja a tv-nek, viszont akkor is valami 60k-át megspórolt a MM-hoz képest.
Abba persze igazatok van, hogy elméletileg, mivel az unió egy közös piac, nem szabadna jelentősége lennie annak, hogy az unión belül hol vette az ember az adott terméket, ugyanúgy elkellene fogadnia a magyar Samsung szerviznek az unión belül vásárolt Samsung tv-ét javításra.[ Szerkesztve ]
-
AngelZ76
csendes tag
válasz dnsgtr #37703 üzenetére
Bocs, hogy csak így de mindenki látni fogja mire válaszolok.
Igen ha cég megszűnik akkor a Samsung meg fogja javítani, idővel.
Nem az a lényeg. Hogy kihez, mihez viszed! A szerviz kimegy házhoz megnézi és ha úgy gondolja, a Samsung Magyarországra hivatkozva „ miszerint a kereskedő nem a Samsung Magyarországtól vásárolta a terméket, így nem javítható garanciában”) oké hogy Ő gyártotta de nem hivatalos forrásból került a vevőhöz szerinte.
Azt hiszem, akkor írok valami hosszabbat a témában, mert mindenki hisz amit hisz, de Én 4 éve üzemeltetek üzletet-webáruházat, Én nem az úgy gondolom és azt halottam dolgokat írom le, hanem ami történik.
EU gari (Samsung, LG): abban az esetben fogja elfogadni a szerviz, ha magánszemély vette külföldön, így van neki számlája, és lepecsételt garanciája a külföldi cégtől, abban az esetben, ha Magyar kereskedőtől vette és EU garit kapott, akkor nem!!!!!!!
Samsung Magyar 2+1 év gari: A bizonyos szürke hologramos, ami a Magyar hivatalos nagykereskedésektől beszerzett termékekhez jár, sajnos itt a szervizek még mindig sokszor visszadobják, ha a vásárlás webáruházban történt (most kb. ezen okból 4 hónapja húzódik egy csereigazolásunk lerendezése a Samsungal)
Saját kereskedői gari: ezzel semmi baj mert ha a vásárló tud róla, és Ő dönti el, hogy neki így is jó akkor ez korrekt, de sajna ezt nem sokan vállalják be a kereskedők, inkább megy a susmus.Ígérem nem írok többet ebben a témában, mindenki eldönti, hogy hiszi nem hiszi, de ez van, ezeket a dolgokat lehet kérdezgetni az ügyfélszolgálatoktól (Samsung, LG), de nem kell meglepődni hogy néha mást mondanak a kedves diszpécserek ugyanazon cégeknél is.
Gari téma részemről lezárva.
-
dnsgtr
csendes tag
válasz dnsgtr #37718 üzenetére
Elbeszelgetek magammal, de egy infot meg megosztanek.
Megint beszeltem a samsung ugyfelszolgalattal. Elmondtam, hogy a tapasztalatok alapjan nem fogadja el a szerviz az eus garanciat, ha magyar kereskedotol vasarolnak. Azt mondta, hogy valoban, tudnak rola, es oktober elsejetol adtak ki, hogy azt is el kell fogadnia szervizeknek. Tehat oktober 1tol magyar ceg altal kiallitott eu-s garilevel is mukodik. A puding probaja az eves... -
-
zsolt501
nagyúr
válasz dnsgtr #42004 üzenetére
Ez kezd érdekes lenni.
De lehet hogy igazad van mert a Nagrát mintha a SAT rendszeren használná a Conax meg kábeles rendszerben, de ezt majd megválaszolja más.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
guriga1234
addikt
válasz dnsgtr #42147 üzenetére
Mondtam én (korábban), hogy menni fog. Ennek csak egy hátránya van: nem tudsz 2 tévécsatornát egyszerre nézni PIP-pel. STB-ot használva viszont lehet.
Addig fogod tudni fogni ingyen az összeset, amíg kódot nem váltanak. Nem akarlak rábeszélni, de ha már Full HD-s tévéd van, akkor a HD-s csatornákra érdemes előfizetni. Azok tényleg jó minőségűek.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen