Aktív témák

  • AngelZ76

    csendes tag

    válasz dnsgtr #37703 üzenetére

    Bocs, hogy csak így de mindenki látni fogja mire válaszolok. :))

    Igen ha cég megszűnik akkor a Samsung meg fogja javítani, idővel.

    Nem az a lényeg. Hogy kihez, mihez viszed! A szerviz kimegy házhoz megnézi és ha úgy gondolja, a Samsung Magyarországra hivatkozva „ miszerint a kereskedő nem a Samsung Magyarországtól vásárolta a terméket, így nem javítható garanciában”) oké hogy Ő gyártotta de nem hivatalos forrásból került a vevőhöz szerinte.

    Azt hiszem, akkor írok valami hosszabbat a témában, mert mindenki hisz amit hisz, de Én 4 éve üzemeltetek üzletet-webáruházat, Én nem az úgy gondolom és azt halottam dolgokat írom le, hanem ami történik.
    EU gari (Samsung, LG): abban az esetben fogja elfogadni a szerviz, ha magánszemély vette külföldön, így van neki számlája, és lepecsételt garanciája a külföldi cégtől, abban az esetben, ha Magyar kereskedőtől vette és EU garit kapott, akkor nem!!!!!!!
    Samsung Magyar 2+1 év gari: A bizonyos szürke hologramos, ami a Magyar hivatalos nagykereskedésektől beszerzett termékekhez jár, sajnos itt a szervizek még mindig sokszor visszadobják, ha a vásárlás webáruházban történt (most kb. ezen okból 4 hónapja húzódik egy csereigazolásunk lerendezése a Samsungal)
    Saját kereskedői gari: ezzel semmi baj mert ha a vásárló tud róla, és Ő dönti el, hogy neki így is jó akkor ez korrekt, de sajna ezt nem sokan vállalják be a kereskedők, inkább megy a susmus.

    Ígérem nem írok többet ebben a témában, mindenki eldönti, hogy hiszi nem hiszi, de ez van, ezeket a dolgokat lehet kérdezgetni az ügyfélszolgálatoktól (Samsung, LG), de nem kell meglepődni hogy néha mást mondanak a kedves diszpécserek ugyanazon cégeknél is.

    Gari téma részemről lezárva.

Aktív témák