Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz meri #24069 üzenetére

    Jól gondolod, bár kizárólag kulcsos kapcsolót még nem használtam, de igen,
    a kulcs része ennyit tud: megszakít egy vezetéket. Amikor már van rajta egy
    akkufesz kijelző, meg esetleg kombinálva gázkarral, onnantól érdekesebb.:D
    (Jó 3 éve minden rolleremen - ez kicsit fellengzősen hangzik, de mondjuk azt,
    hogy volt 3 különböző, és azok iterációi -, félmarkolatos gázkart használok...
    Azt vagy leviszem a kontrollerhez, vagy nem: amikor a kijelzőhöz kellett kötni
    az adott funkciót, akkor nem vittem le, hanem fent oldottam meg a dolgot.:K)

    Szerk: egyébként nem szeretem ezt a kétszer bekapcsolós dolgot.:))
    A mostani verziómon egy "eFuse" áramtalanítja az egész hóbelevancot, ha a
    kapcsolót lezárom, tehát ez tökéletesen védi mindenféle buzerálástól, semmi
    sincs feszültség alatt, amíg nem adom rá a "gyújtást". Viszont amint ráadom,
    az feszültség alá helyez mindent* azaz működtethetők a lámpák, index, duda,
    de még van egy plusz védelem, a "motorleállító" kapcsoló, ami tiltja az ESC-t:
    ha az nincs lekapcsolva, persze alapból éled az is, és el lehet indulni a vassal.

    *: kulcs nélkül csak a töltőport csatlakozik fixen az akkuhoz a hátsó dobozban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák