-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok, több mint egy fél hónapja szervizeli az Asus a termékemet, és értesítettek, hogy még hetek mire megérkezik az alkatrész.
És azért mert ilyen sokáig dolgoznak rajta, felajánlanak valami kártérítést de ezt a később mondják meg.
Mire számíthatok? Adnak egy pár ezer ftos vásárlási kupont?
Gondolom semmi nagy dolgot nem fogok kapni...
Mit szoktak ilyen esetben adni?
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok.
Az Extreme Digital milyen garanciát ad?Bolti vagy Gyártói?
Kinéztem egy terméket, amihez azt írja : 2 év garancia.
Na de most gyártó vagy az Edigital vállal rá azt?Emagon rendesen le van írva, hogy bolti garancia van a termékekre, de itt nincs így kiemelve, vagy én nem vagyok jó szövegértésből...
Mert úgy tudom hogy a bolti az ha megszűnik a cég akkor buktam, ha gyártói akkor nyugodt lehetek!
Elolvastam a Gyik szabályzatát, de nincs leírva rendesen, csak szakszerviz címe, amiről arra gondolok, hogy akkor Ők szervizelik tehát akkor bolti lenne?
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok újból! Elkészült a garis javított termékem.
Bár azt ígérte az Asus, hogy mivel késik az alkatrész beszerezése, felajánlanak kártérítést, és kapok erről másik értesítést.
Nem kaptam.
Bár írtátok, hogy nem kötelesek semmit adni, de szerintetek érdemes rákérdezni, hogy azt ígérték, hogy mivel csúszik heteket a javítás, ezért felajánlanak valamit, hogy akkor most elfelejtették, vagy csak ígérgettek? És nem kaptam semmit?Vagy hagyjam a fenébe, örüljek, hogy megcsinálták?
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok, kellemes ünnepeket!
Ha a javítási lapon az van írva, hogy kicserélték az alkatrészt, akkor az biztos?
Mivel a laptopom vissza kaptam, és 5 nap múlva ugyan az a hiba jelentkezett! Felmerült bennem, hogy iehet nem is cserélték ki az alkatrészt! De ha a lapra rá van írva, aláírva, dátum, pecsét minden, akkor az úgy is kell hogy legyen?
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok, van értelme az Asussal viaskodnom?
Miután 5 nap után ismételten elromlott a laptopom, ugyan azzal a hibával, írtam egy panaszt nekik, levezetve mikor adtam be a leszerződtetett szervizbe, ahol 29 nap telt el az átadásom, és a futár kiszállításáig.
És kaptam egy választ a panaszra, amiben akkor kártalanítanak/cserélnek, ha az aktuális javítás meghaladja a 21 napot!
Na most ez mit jelent nekem? Utólag nem panaszkodhatok, mert ez már nem aktuális, illetve Őket nem érdekli a problémám?
-
CartmanPie
csendes tag
válasz optikus #13132 üzenetére
Azt mellé írták, hogy ha a javítás 21 napot meghaladja az Asus felkeresi a vevőt!
Hát engem senki nem keresett fel, írtak egy levelet hogy sajnálják, de késik az alkatrész.Ez feljogosítja őket erre, hogy Ők nem tehetnek róla?
Illetve a szervíz egy hét után írt, hogy elkezdték a javítást.
Ezzel kiharcolt magának plusz 7 napot az Asus? -
CartmanPie
csendes tag
válasz CartmanPie #13138 üzenetére
Megírtam hogy meghaladta a 21 napot a javítás!
Meglátjuk mivel jönnek elő! -
CartmanPie
csendes tag
válasz optikus #13144 üzenetére
Vissza írt az Asus de most valaki más.
Azt írták ha a szervizben látják, hogy tényleg megint elromlott ugyan az az alkatrész amit cseréltek, akkor elindítanak valami kártalanítást...Én a készülék cseréjét kértem arra utalva, hogy nem először, és nem másodszor kell a szervizbe küldözgetnem.
Hmm kártalanítás... Remélem nem egy 5000 ft os vásárlási utalvánnyal akarják kiszúrni a szemem!
-
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok, vissza kaptam az Asus notebookom, és semmi kártalanítást mellé!
Már kétszer cseréltek alaplapot, kijelzőt is cseréltek, szinte már mindent cseréltek benne, és úgy látszik nem szent a vásárló elégedettsége!
Ígérgetnek, hogy kártalanítás, majd semmi!És ahogy bekapcsoltam a notebookom megint ugyan az a gond!
Azt ajánlom mindenki kerülje el az Asust, vagy imádkozzon, hogy soha ne romoljon el!
-
CartmanPie
csendes tag
válasz Attix82 #13221 üzenetére
Ez érintőképernyős notebook És valamiért úgy érzékeli, mintha nyomkodnád, és használhatatlan. Kikapcsolni sem tudom konkrétan.
Harmadjára volt szervizben, most küldhetem negyedik alkalommal!
Először 3 hétig volt szervizben,. majd másodjára megint majdnem egy hónap, most hogy panaszkodtam egy hét alatt vissza kaptam, de úgy látszik hiába, mert ugyan az a gond...Írták, hogy mérlegelik, nekik mi az olcsóbb megoldás... Igen az hogy küldözgessem, nem pedig az hogy kapjak egy másikat, de már betelt a pohár!
Nem tudom lehet most már fogyasztóvédelem lesz ebből!
-
CartmanPie
csendes tag
válasz Attix82 #13225 üzenetére
Másnál láttam azt, hogy nem kapcsolt be ez a típusú notebook. Nekem is ez jött elő. Ezzel cserélték az alaplapot.
Majd ez a képernyős gond, ezzel cserélték a kijelzőt, majd megint 1 hét után ez a kijelző, és ezért most cserélték második alkalommal az alaplapot...Hiába hivatkoztam arra, hogy ez szerintem nem normális, az egyik asusos azt mondta, akkor indítanak kártalanítást, ha meghaladja a 21 napot a javítás(ez elspő alkalommal majdnem 2 hónap volt) semmi kártalanítást nem kaptam, majd második alkalommal, majdnem egy hónap volt, itt se hozták szóba a kártalanítás...
Miután írtam ennek az Asus kollégának, egy másik írt, ha harmadszorra is hibát észlel a szerviz, megindítanak kártalanítást...
Hát hiba az volt mert cseréltek alaplapot, de kártalanításról hallgatnak...
De most nem volt 1 hónap a szerviz, csak egy hét... -
CartmanPie
csendes tag
Júliusban vettem, azóta van ez a kálvária!
-
CartmanPie
csendes tag
válasz 313313 #13229 üzenetére
Hát nem tudom... Amikor második alkalommal lett gubanc vissza vittwem, ott azt mondták hogy csak a szerviz adhat feljogosítást arra hogy cserét kérek.
Elvittem a szervizbe, ott azt mondták az Asus nem fog 2 javítás után cserét adni. csak 3 meghibásodás után...
De mint láthatjátok a harmadik alkalom se volt elég nekik...
Most írtam megint panaszt az Asusnak, szerviznek, hogy most kaptam vissza, és egyből rossz, szeretném a cserét kérni...
Szerintem nem fognak semmit csinálni. -
CartmanPie
csendes tag
válasz Attix82 #13233 üzenetére
Az számít, hogy az Asus azt írta, hogy 3-4 hardveres javítás után és 21 nap meghaladó szervizelés után indítanak kártalanítást? És az első 2 alkalommal egyszer majdnem 60 napig javították, másodszor meg majdnem egy hónapig? Tehát végül is elismerték, hogy 21 napot túl haladta a javítás, és nem indítottak kártalanítás.
És a második kolléga azt írta, hogy ha a szerviz megint hardveres hibát fog találni úgy indítanak kártalanítást?
Végül is az hogy alaplapot cseréltek a javítási elismervényen az hardveres hibának minősül szerintem!
Rosszul gondolom?
Igazából van egy olyan érzésem, hogy mindenképp én ülök fel a szopórollerra... -
CartmanPie
csendes tag
Értem hogy a kereskedőtől vettem, de mikor másodjára vittem nekik, azt mondták vigyem inkább a szervizbe mert Ők adhatnak cserét, vagy bármi mást, a kereskedcő csak átveszi és elküldi a szervizbe...
Tegnap írtam az Asusnak, azóta nem válaszoltak, a szerviz írta hogy átküldik valami másik osztályra a levelem... -
CartmanPie
csendes tag
Minél többet olvastam annál jobban belegabalyodtam!
én akkor kivel vagyok jogviszonyba?
Ha el akarok állni a vásárlástól, és most már nem csere, nem több javítás, hanem a pénzemet kérem vissza, azt kinek kell írásba adnom?Ahol vettem?
Vagy Az Asussal? Aki négy javítás után és több hónap szervizben töltött idő után sem hajlandó nekem cserét adni, csak kártérítéssel dobálózik, amit utána elfelejtenek...
Vagy a szervizzel a FixDirecttel, aki hónapokig javítja, utána vissza kapom, és küldhetem vissza mert látszólag nem cseréltek ki semmit, holott van olyan alkatrész amit már kétszer cseréltek benne?És azt is olvastam hogy a NFH nem kötelezhet senkit hogy vissza térítse a pénzem, csak a bíróság! Akkor nincs más módszer?
-
CartmanPie
csendes tag
válasz Attix82 #13406 üzenetére
Jó megpróbálom, megint... Ők már egyszer elküldtek, hogy a szervizzel beszéljek. A szerviz meg azt mondja az Asus dönt a cseréről, vagy bármiről...
Az Asus meg lekoptatott már egyszer, hogy 3 javítás szerintük még nem elegendő cseréhez...Szeretnék már valami hatósághoz fordulni akik megmondják frankón kinek az ajtaját kell verni...
-
CartmanPie
csendes tag
válasz optikus #13408 üzenetére
Köszönöm a választ!
Utána olvastam az Asusos szervizeléseknek, és sokan írták, hogy régen az Asus Csehországba vitte javítani a készülékeket. És akiknek ott javították azoknak elsőre megjavult, és még meg is köszönték, ha részletesen leírtad a hibát!
Itt a szerviz meg úgy adta nekem vissza a lapim, hogy másnap vihettem vissza megint, mert én szerintem nem csináltak rajta semmit!
Persze a javítási lapon már rajta van 2 alaplap csere, és megint másodszorra akarták a kijelzőt cserélni(most nem tudom mi van vele, de most már elállok a vásárlástól!).Szóval szerintem nem is az Asus a hibás, hanem a szerviz ügyeskedik valamit, hogy egymás után cserélik ki többször az alkatrészeket, és még mindig rossz!
Gondoltam rá, hogy talán a jó alkatrészeket azoknak adják akik fizetnek a javításért, és aki garanciás, abba bele dobnak valami használt feljavított alaplapot...
Persze ez gondolom már rágalmazás...
-
CartmanPie
csendes tag
Hát ezt nem hiszem el! Pofám leszakad!
Mocskos FixDirect!
Na most mit tegyek? Segítsetek!
Bementem a boltba, vittem az összes szerelési papírt, látta a vevőszolgis, azt mondta ez egyértelmű, hogy csere, csodálkozott is hogy ennyi javítási papírral mentem be!
És mondom, hogy elállok a vásárlástól.
De azt mondták ennek semmi akadálya, de én személyesen vittem be a szervizbe(amit a másik kollégája javasolt 1 hónapja) és így nem tudják leverni rajtuk, kérjem vissza a készüléket!Betelefonálok a szervizbe, megadom a számot, elmondom hány javítás, igen átkapcsolnak technikushoz, a technikusnak is elmondom, de nincs bent a szerelő, megad egy számot, hívjam fel őket 10-15 perc múlva(gyanakodtam hogy nem veszik majd fel,) de felvette a szerelő. Megadom a számot, elmondom, hogy négy javítás, ott van egy hónapja, megint elállok a vásárlástól, de a készülék kell nekem ehhez.
Mire a szervizes megnézi, és azt mondja, Ők nem találtak hibát... tesztelgették! De bekapcsolja most is! Ő nem lát hibát...
Nem találtak?
Kérdem akkor a átvevős srác miért vette be? Miért vitte hátra megmutatni a szerelőnek?
Azt mondja az nem szerelő Ő nem ért hozzá, Ő csak adminisztrátor. Mondjam meg a nevét ki volt az! Persze a négy javítási papíron egyiken se szerepel átvevő neve(nem érdekes csöppet? )
Akkor kérdem, ha nem találtak hibát, miért van maguknál egy hónapja a gépem? És meddig lett volna még ott ha most nem telefonálok?
Mire bedobtam a fogyasztó védelem nevét, azt mondták, hogy Most írnak az Asusnak(Amit én több levéllel is megtettem) és a javítási lapon is rajta van, hogy cserét kérek, hogy cserét javasolnak...Fú, de mérges lettem!
Most mit csináljak? Mert ez amit leművelnek velem(és gondolom nem csak velem) ez bicskanyitogató!
-
CartmanPie
csendes tag
.
[ Szerkesztve ]
-
CartmanPie
csendes tag
válasz CartmanPie #13425 üzenetére
9 ezer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- E-book olvasók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
- Aerocool Hexform G-BK-v1 gépház üveg oldallappal
- Eladó Fujitsu Lifebook AH532/G52 tipusú laptop, í7 3630QM ,2x4gb,GT 640 2gb,240gb ssd
- GT Omega Prime Lite cockpit
- Eladó rog strix 2080 super dobozában tartozékokkal.Irány ára 85000 huf. Tel:06308700399
- Nespresso kávé Capsulone tölthető roszdamentes kapszula
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen