-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsild
újonc
válasz kovacsild #20462 üzenetére
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nincs valakinek tapasztalata az alábbi témában, hogyan, mire hivatkozva tudom a bolltal szemben érvényesíteni a jogaimat?
Magyarországon vásárolt XBox One készülékem 9 hónap után meghibásodott, a garanciajegyen feltüntetettek szerint elküldtem a gyártóhoz (Microsoft) javításra. Visszakaptam egy másik refurbished (felújított) készüléket, amire van 3 hónap maradék garanciám.
Ez az eljárás totálisan nem felel meg a magyar jogszabályoknak, mert 1) nem a saját készülékemet kaptam vissza megjavítva, 2) nem új készüléket kaptam csereként, és 3) a szavatossági idő nem indult újra a javítás/csere után. Reklamáltam a Microsoftnál, de mondhatni lepattantam.
A magyar bolttal szemben szeretném érvényesíteni a jogaimat, ezt hogyan tehetem meg? Problémám, hogy a vásárolt, de meghibásodott készülékem már nincs meg - hiszen a Microsoft megtartotta, viszont van egy működő, de használt készülékem, ami nem az, amit a bolttól vettem. Ezt mire hivatkozva vihetem vissza, hogyan követelhetem a bolttól a készülékcserét - hiszen a javítást már nem tudom követelni... ??
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen