Hirdetés
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Warships
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali játékos kérdések órája
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stalker76
csendes tag
válasz old gray #2599 üzenetére
Nem a bolton, a gyártón fog múlani minden. Amennyiben nem vezethető vissza arra, hogy a mag "megsült", akkor nem valószínű, hogy elutasítják a gart. Viszont pont azzal, hogy hozzányúltál, egyértelművé vált a nem gyári ajánlású (rendeltetésszerű) használat. Így egy azonnali pénzvisszafizetésre ne igazán számíts, sőt, elhúzódó garügyintézés várható. Nem direkt szivatás, de a kisker/nagyker a gyártói szakvéleményre fog várni.
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
-
Stalker76
csendes tag
Aha. De mi van a memóriahibával? TV out hibával? Ahhoz semmi köze a hűtő cseréjének. Innentől kezdve a gyártó eldönti, és jellemzően a marketing szempontból ilyenkor cserélik a VGA-t. Eddig ez volt a tapasztalat. Reklámilag többet profitálnak - és a gyártó sem szereti ha hülyének nézik. Kössd át jobbra-balra a vízet, a gázt, meg a villanyt a lakásodban, majd hívd ki a szakiparokat, hogy szar az egész. Jogosan küldenek el valahova.
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
ECSO
újonc
Ma megírtam levelem a Profi Szerviz Központ Kft.nek. Öt hét telt el, s most kiderült, hogy a másodszorra cserére küldött alaplappal sem működik a számítógép.. Ma várják a harmadik alaplapot, s "reményeim" szerint két hetente próbálják bele a különféle alaplapokat, hátha valamelyikkel működik. A 20. telefonos nyaggatásra elmondták, hogy az eredeti alaplapnak különböző módosított variánsait próbálják bele.
Voltam tanácsért a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnél. Ők azt javasolták, hogy nyilatkozzon a szervíz a gép visszaadásával együtt, hogy nem javítható, s adjon egy csereutalványt. Ezt nem nagyon akarnak adni. Állítólag az csereként küldött alaplapok nem kompatibilisek a processzorral. Azt is ki kellene cserélni, s lehet, hogy még a többi alkatrészt is.
Bűbájos volt a szervíz. Arra hívatkozott, hogy milyen gondosan jártak el, a javítás után kipróbálták a számítógépet, és nem működött. Köszönjem meg, hogy nem próba nélkül küdték vissza nekem, mert akkor itthon derült volna ki, hogy működésképtelen. És vihetem vissza.
Teljes zavarban vagyok. A javítás után nem kell ellenőrizni az eredményességet? Ezt melyik ISO minőségbiztosítási szabvány írja elő?
A Corát is felhívtam. Ők készségesebbek voltak, bár megjegyezték, hogy miért nem hozzájuk vittem vissza. Könyörgöm, nem azt mondják a vásárláskor, hogy 3 napon belül a kesereskedőhöz, azon túl pedig a szervizbe vigyem a hibás terméket? -
Ariadne
őstag
Azt itt is leírtuk, én legalábbis mindenképp, hogy eleve a kereskedőhöz kell vinni, mert egyedül ő köteles intézni az ügyedet. Mindenki más, ideértve a szervizt is, csak intézheti. De végeredmény szempontjából tökmindegy, a Cora így is úgy is felel azért, hogy működjön a cucc, ha nem tudják javítani vagy cserélni ugyanolyanra, vissza kell adniuk a teljes vételárat. Hozzájuk kell menni és verni az asztalt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
őstag
Hali!
Ha egy VGA azért megy tönkre mert valaki szarrá tuningolta, akkor az gariban hogy derül ki? -
net84
őstag
ISO szabvány nincs...nem kötelező, és eléggé felesleges is.
"Ők azt javasolták, hogy nyilatkozzon a szervíz a gép visszaadásával együtt, hogy nem javítható, s adjon egy csereutalványt." - ezt nemigazán értem...a fogyvédes be volt tépve? Olyan nincs, hogy visszaadják a rossz gépet, meg még csereutalványt is. Vagy a javított gép, vagy ha nem javítható, akkor a csereutalvány...
egyébként meg tényleg mundtukpáran, hogy a kereskedőnek vidd vissza - vele állsz szerződéses kapcsolatban, így a gar is hozzá tartozik...dave93 - max a gyártónál...illetve lehet, hogy már korábban is, attól függ, hogy indítható-e még a kártya vagy sem...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
A jótállásra kötelezett mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Tehát ha nem rendeltetésszerűen használtad a processzort és emiatt hibásodott meg, akkor bizony mentesülhet a forgalmazó a jótállási kötelezettsége alól. Nem rendeltetésszerű használat a processzort a névleges órajelt meghaladó frekvencián üzemeltetni. Jogilag tehát polgári per esetében neki kell tudni bizonyítani, hogy a magas órajelen történő üzemeltetés okozta a meghibásodást és akkor mentesül a jótállási kötelezettsége alól. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy ha ilyenre gyanakszik a bolt, akkor erre való hivatkozással nem cserél neked jótállás keretein belül és azt mondja, hogy ha akarod vidd perre az ügyet. Nem gondolom, hogy van olyan épeszű ember, aki annak ellenére perre vinné a dolgot, hogy tudná, hogy a tuning miatt ment tönkre a processzor. Mert úgy nem csak a processzor árát bukja, hanem a perköltséget is. A garancia nem ugrál, a tuningot pedig én utálom. Ha 3 GHz-es processzorra vágysz, akkor vegyél 3 GHz-es processzort és ne 2.4 GHz-est, pont!
-
tlac
nagyúr
akkor az én véleményem is erről
az alapfeszes tuning miatt szinte biztosan nem fog elromlani a procid, maximum nem lesz stabil a géped, de ettől még a proci nem lesz rossz
a tuninggal megemelkedik a fogyasztás és ezzel a hőmérséklet, de még ha nincs is megfelelő hűtésed, akkor sem hal meg a proci, mert először lassítja magát, de ha még így is emelkedik tovább a hőmérséklet, akkor lekapcsol (legalábbis a mostaniak, a régieket nem ismerem)
sőt akár még feszültség emelés (csökkentés) is beleférhet, pl. az intel egy intervallumot ad meg, ha azon belül vagy, akkor sem lehet nagy gond
bár a feszültség emeléssel már jobban csökkenhet a proci élettartama, de még így is jóval tovább fog működni, mint amennyi garancia van rajta (normális helyeken 3 évet adnak)[ Szerkesztve ]
-
joiner000
csendes tag
Hali!
FSC notim an és arra lennék kiváncsi, hogy hol hogyan és mennyi ideig lehet a garanciát kibővíteni?
üdv
-
Shy
tag
Hi
Általánosságba lenne egy kérdés egyébként nem hardwaréről van szó. Ha rendeltetek valamit egy üzletben amire beszednek tőlem 8k foglalót, és azt mondják 2hét de max három és ittvan. Ha ennek ellenére 1 hónap alatt sem jön meg akkor elállhatok a szerződéstől úgy hogy a foglalót visszakapom kpban?
Köszi.
Kell, vagy rakom el?!
-
spammer
veterán
Sziasztok!
Garancia ügyintézéssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A következő a szitu:
Rendeltem az edigitalról egy Sansa Clip 1GB mp3 lejátszót, mely akksi hibás, és csak napokkal az átvétel után derült ki. Írtam az edigitalnak, azt a válaszolták, hogy ha külsős garijegy van a dobozon, akkor ott kell gariztatni. Valóban van garijegy, mégpedig ide szól: [link]
Igazából az a gondom, hogy nem tudom, hogy intézhetem e ezzel a credit note -os rendszerrel, mert külön számlám sincs róla, hisz az edigitalnál vettem több cuccal együtt.
Az a baj, hogy már több emailt is küldtem oda több címre, és b*sznak válaszolni.Ez a credit note ügyintézés mennyire megbízható? Tapasztalat?
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
Ariadne
őstag
válasz spammer #2621 üzenetére
No igen, az a híres csodás Edigital... Ezer éve tudható róluk, hogy ilyen "jófej" módon megy náluk a garis ügyintézés, és még mindig vásárolnak náluk, aztán ez a vége...
Kamu szöveg. Az Edigitaltól vetted, velük kötöttél adásvételi szerződést, ezért az Edigital tartozik jótállási kötelezettséggel feléd - aminek intézése indokolt esetben számodra nem járhat költséggel. Az ő dolguk, hogy kivel intéztetik, márkaszervizzel vagy hazaviszik megbütykölni, lényeg, hogy kapj egy normálisan működő példányt. Nem mutogathatnak másra. A termék szervizébe vinni a cuccot is csak egy lehetőség, kötelezővé nem tehetik önhatalmúlag.
Jogszabály leírja, hogy hogyan megy ez (151/2003 Korm. és 49/2003 GKM rendelet), ennél csak a fogyasztóra kedvezőbbet lehet nyújtani. Na ez kedvezőtlenebb... Nem kötelezhet ilyen körök lefutására, pláne hogy látszik, hogy ez kereskedőknek szánt ügyintézés ("abban az értékben, amennyiért Önök a legutolsó alkalommal ilyen terméket rendeltek tőlünk").
Tehát ha 3 munkanapon belül szóltál, akkor kötelesek azonnal cserélni egy másik ugyanolyanra (151/2003 korm. rendelet), sőt 8 munkanapon belül visszaküldheted és kötelesek a teljes vételárat visszafizetni (mivel csomagküldésről volt szó, ha jól értettem), hivatkozz a 17/1999. korm. rendeletre. Egyéb esetben 15 napra kell törekedniük, ha javítják, ha nem megy, akkor cserélniük kell. Ha ez sem, visszajár a teljes vételár.
Szükséges jogszabályok errefelé.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
spammer
veterán
válasz Ariadne #2622 üzenetére
11-én érkezett a cucc, 3 napon túl voltunk mindenképp, mert azután jött elő a hiba.
Miután edigital a másikhoz küldött, írtam (ez volt múlt héten), vártam, nincs válasz. Ezért írtam most ide, sajnos már több mint 15 nap így is.A termék szervizébe vinni a cuccot is csak egy lehetőség, kötelezővé nem tehetik önhatalmúlag.
Tehát akkor mindenképpen visszaküldhetem az edigitalnak, majd ők elintézik, ahogy tudják.
Mivel nem pesti vagyok, futárral kell visszaküldenem , azt írták 1980 Ft-ért kérhetem tőlük oda-vissza. Amennyiben ugye nem külsős a garijegy. De ezekszerint akkor nem kötelezhetnek arra, hogy én intézzem az importőr kft-nél. Akkor megy majd még egy mail nekik, hogy jöhet a futár.
Minden további tanácsot szívesen fogadok, és köszönöm a segítséget!
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
Ariadne
őstag
válasz spammer #2623 üzenetére
Készülj fel rá, hogy nagyon ellenkezni fognak, és várhatóan nem lesz egyszerű. Biztos, hogy a sarkadra kell állnod és jogszabályokat lobogtatni, és még így is kérdés, mi lesz belőle és mikorra. Sajnos az Edigital ilyen, mindig is ilyen volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Shy
tag
Kaptam egy papírfecnit mikor intéztem a boltban hogy 8k-t otthagytam és mennyi a maradványösszeg de semmi pecsét vagy aláírás az sincs ráírva hogy foglaló. Így is működik szerinted a dolog? 2-3 hetet ígértek most telt le az egy hónap, jogosan mehetek pampogni?
Köszi
Kell, vagy rakom el?!
-
Shy
tag
Valami szakértő tudna segíteni?
Kell, vagy rakom el?!
-
A-l-i-e-N
aktív tag
Hali!
Garanciával kapcsolatos szabályok/jogszabályokrol hol lehet olvasni? Tesom mondott valami olyasmit, hogy 1 honap garanciális szervizelés után kötelezhetem öket arra. hogy kifizessék, vayg adjanak egy zsír uj cuccot! Erről esetleg valaki tud valamit?
7.-én lett elvive gariba, jövőhéten jár le az 1 honap... -
Ariadne
őstag
válasz A-l-i-e-N #2629 üzenetére
A jogszabályokat itt megtalálod, lényeges a Ptk., illetve a 151/2003 korm. rendelet és a 49/2003 GKM rendelet úgy általánosságban. Egy hónapról nincs szó, de ha jelentős kényelmetlenséget okoznak, akkor valóban visszakérheted a vételárat. A csere (vagyis másik ugyanolyan) elvileg már első körben választható, de visszautasíthatja a kereskedő, ha neki többletköltséget okoz. Szóval a gyakorlatban a sorrend: javítás, ha nem megy vagy elhúzódik, csere, ha ez sem megy, akkor vételár visszafizetése.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
z0d1AK
nagyúr
2574-es hozzászólásomban írtam, h meghalt a tápom egy villámlás után.
A tápot 2 nappal később bevittem a Számítógépházba, h ott van szervíz.
mondtam a srácnak, h a biztosító fizetne, tehát jó lenne egy szakvélemény. A gyerek azt mondta, h szakvélemény csak akkor van, ha javíthatatlan, mondtam, h ha javítható, akkor csinálják meg. Ez 07. 17.-én volt. A szervízmegbízásbvan nagybetűvel vannak a következők: "A javítási idő 5 munkanap, de az idő az alkatrész beszerzés miatt növekedhet!"
Azt mondták, hogy majd hívnak, eddig nem hívtak, így tegnap előtt bementem, és megkérdeztem, hogy mi a baja.
Az öregebbik volt bennt, és ő azt mondta, hogy tápot még csinálják, teljesen szét volt égve, cserélik a feteket, csak még nem akarja leadni az 5V-ot. Kérdeztem, h mégis meddig várjak rá, erre azt mondta, h nemtudja, aki szereli, elment szabadságra .
Ienkor mit tudok tenni? Mivel a biztosító fizetne, de már több mint 2 hete túráztatnak az 5 napos szervízeléssel!
Valakinek van valami jó ötlete?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Csaba_20_
őstag
Menj be és mondd meg nekik, hogy állítsák ki a papírt arról, hogy a táp javíthatatlan és adják vissza a tápod! 5 napot jelöltek meg javítási időnek, amit már jelentősen túlléptek, tehát súlyos szerződésszegést követtek el. Ne várjanak cserébe pénzt se. Az is az ő saruk, hogy bevállalnak úgy 5 napos javítást, hogy közben elengedik a szerelőt szabadságra. Az esetből vonják le a tanulságot és legközelebb legyenek okosabbak, ne vállaljanak olyan kötelezettséget, amit aztán nem tudnak teljesíteni.
-
z0d1AK
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2633 üzenetére
de ha javíthatatlan állapotról adnak ki papírt, és a biztosító bekéri a papírt, akkor őket megbasszák, tehát emiatt nemhiszem, h állítanak ki papírt. vagy akkor mivan?
meg ha kiadja a papírt, és biztosító visszakéri, akkor meg lehet én sem látok pénzt, mert kiderülne, h javítható lenne, és akk én is szopok.
szal azt tanácsolod, h csak menjek be, és mondjam meg, h adja vissza nem javítható szakvéleménnyel, és kész, hiszen így is bőven túl lépték a vállalt időhatárt?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
szegi2
csendes tag
Sziasztok!
Vásároltam januárban egy Asus 8600gt vga kártyát az Iponnál. Két napra rá visszavittem hogy forrósodik rajta egy alkatrész. Elvitték bevizsgálásra, majd néhány nap múlva szóltak hogy mehetek érte. Természetesen nem találtak hibát.
Valamikor májusban procit cseréltem a gépben, ezért kivettem a vga kártyát. Ekkor vettem észre hogy a melegedő alkatrészről pattogzik a festék, a nyák hátoldalán is látszik a hőmegfutás. Biztonság kedvéért lefényképeztem. Írtam mailt de nem kaptam választ.
Nem kellett sok elfüstölt, visszavittem. Azt mondta a srác hogy feltételes gari, küldik a gyártónak ami 1-1,5 hónap. Eltelt egy hónap, ideje telefonálni. Annyit mondtak hogy még 2-3 hónap mivel külföldre ment. Elutasítottak minden egyéb lehetőségtől (beszámítás, csere).
Úgy gondolom elég türelmes voltam, de itt elszakadt a cérna. Nem szeretnék tovább várakozni, ezért szeretném segítségetek kérni. Megvannak a papírok hogy elküldtem bevizsgálásra annakidején. A kártya le van fényképezve új állapotban, néhány hónap elteltével, majd elfüstölve.Ha vannak javaslatok hogy mivel csapjak oda, azt szívesen fogadom, segítségeteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
nem vagy könnyű helyzetben
viszont az előny, hogy részedről mindent megtettél és ezt tudod is bizonyítani
fenyegetőzés, asztalcsapkodás náluk nem sokat ér...Nem kellett sok elfüstölt, visszavittem. Azt mondta a srác hogy feltételes gari, küldik a gyártónak ami 1-1,5 hónap.
feltételes garancia nincs, az ígért 1 hónap is elég durva, mivel 15 napra kellene törekedniük
mivel jelentős kényelmetlenséget okoznak neked, elállhatsz a szerződéstől, ez itt most azt jelenti, hogy a vételárat visszakapod, de ezt csak jogi úton tudod érvényesíteni
próbálkozz még megegyezni velük, ha nem megy, akkor először békéltető testülethez érdemes fordulni, utána bíróság
az írásod alapján elég valószínű, hogy te nyernél -
addikt
Hali!
Van egy videokártyám, amire még van garancia a Lord-ba! Szerintem a kártya túlmelegszik és kikapcsol a monitor. Majd csak restart segít... Nos szerintem visszafogom vinni, de persze előtte kipróbálom más gépben, hogy biztos ez e a baj. Ám a garancialevelen az áll, hogy csere esetén, csak amortizált áron tudják beszámolni más termékbe. Mit jelent az amortizált? Mert már nem kapni náluk a terméket. Nem a régi ár 100%-át kéne alapul venniük? Aquaban így volt, mikor gariztattam. Egyáltalán a túlmelegedés garanciális kérdés? Hiába megy 100%-on a ventillátor... kikapcsol... elég forró levegőt is hány magából. Ha azt kérditek, hogy ez most derült-e ki a válaszom igen. A kártyát használtan vettem garanciával. Egy X1950 Pro kariról van szó! Nekem az is jó, ha adnak vmi hűtőt... Előre is köszi!
Üdv!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
tlac
nagyúr
Szerintem a kártya túlmelegszik és kikapcsol a monitor.
ezt azért vmilyen programmal megmérhetnéd, ami folyamatosan monitorozza a kártyát
Ám a garancialevelen az áll, hogy csere esetén, csak amortizált áron tudják beszámolni más termékbe.
nem számít, hogy mi van ráírva, mivel a fogyasztóvédelmi törvényektől a fogyasztó részére kedvezőtlenebbül tér el, semmis
Egyáltalán a túlmelegedés garanciális kérdés? Hiába megy 100%-on a ventillátor... kikapcsol... elég forró levegőt is hány magából.igen
egyébként ha értesz hozzá, vagy van ismerősöd, aki ért hozzá és nincs kedved a garanciáztatáshoz, átpasztázhatnátok, sokat segíthet, csak ne sérüljön meg semmilyen matrica vagy pöcök közben
-
addikt
Szia!
Már felraktam Rivatunert és érdekesen mindig 62°C-nál kapcsol ki. Aztán nem indul a win, míg le nem hűl a vga! Már átpasztáztam, de az sem segített! Én meg nem akarok hűtőkre költeni.
Tehát akkor jöhetek nekik az amortizációs problémával, hogy azt felejtsék el? A régi 100%-os árt vásárolhatom le? Persze ez elég valószínűtlen, mert előbb fogják felajánlani az ingyen hűtőt! Hiszjavítási garanciát is vállalnak, gondolom a hűtő csere annak bizonyul. Bár ha én azért vettem ezt a kártyát, mert tetszik a hűtése? Akkor mivan?
Ma átjön ismerősöm és kipróbálom egy Zalman VF700-al. Ha azzal is kikapcsol jövőhéten irány gari..Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
tlac
nagyúr
ha a gyári hűtő nem bírja lehűteni, akkor nyilván vmi gond van
a vételár számít, de az csak akkor jön szóba, ha nem bírják javítani, cserélni a kártyát ugyanilyenre
de ha felajánlanak egy legalább ilyen teljesítményű másfajta új kártyát, akkor azt érdemes elfogadni (jogilag nem kötelezhetnek rá), vagy különben sokáig nem lesz videokártyád...[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
z0d1AK írta:
de ha javíthatatlan állapotról adnak ki papírt, és a biztosító bekéri a papírt, akkor őket megbasszák, tehát emiatt nemhiszem, h állítanak ki papírt. vagy akkor mivan?
meg ha kiadja a papírt, és biztosító visszakéri, akkor meg lehet én sem látok pénzt, mert kiderülne, h javítható lenne, és akk én is szopok.Mi van??? Nem igazán értem miért lenne a javítócégnek abból problémája, ha kiállít arról papírt, hogy a táp javíthatatlan. Ahogy azt sem, hogy miért az ő véleményük kell a biztosítónak arról, hogy a táp tönkre ment.
Az öregebbik volt bennt, és ő azt mondta, hogy tápot még csinálják, teljesen szét volt égve, cserélik a feteket, csak még nem akarja leadni az 5V-ot
Ha teljesen szét volt égve, akkor mit javítanak rajta? Igazán rákérdeznék ennél az embernél arra, hogy mit is csináltak, mert hantázásnak tűnik, amit mond.
-
stargazer
senior tag
ja a multkori megegyezés óta továbbra sincs semmi. ez a másik nagy aduászuk a boltoknak. jó oké legyen így és nem történik semmi. takaróznak mindenfélével. most épp azzal jó takarózni hogy az educatio-nál nincs senki aki meg tudná mondani hogyan kell ezt csinálni (mivel már nem létezik az a részleg, ezért vicces őrájuk várni). hát én megmondom: leszarni az educatio-t, írni egy parasztarcú egyszerű szerződést hogy én és te közted köttetett sulinet szerződést ezennel közös megeggyezéssel felbontjuk, eredeti állapotpokat visszaállítjuk. pont. aztán mindenki ráér mazsolázgatni hogy most mi van vajon szegény educatio-val... tiszta agyrém komolyan. ez magyarország. egyre jobban kezd tele lenni a hócipőm ezzel a hellyel.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
z0d1AK
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2642 üzenetére
a biztosító azt mondta, h vigyem be egy szervízbe, ha javítható, akkor a javítást fizetik, illetve ha nem, akkor szakvéleményt kell adnia a szervíznek, h mi a baja, ill, h nem javítható.
a biztosító pedig bekérheti a tápot, h ő is megnézze, bár ennek nem látom értelmét, viszont emiatt meg nemtom, h mennyire osztogatnák a szakvéleményt..,| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2645 üzenetére
Nah, ma megint bementem, felhívta a csávó a srácot, aki szereli, azt mondta, h többe lenne a javítás, mint amennyit a táp ér, szal holnap meg is van a szakvélemény.
már csak arra vagyok kiváncsi, h a biztosító mennyit fizet majd...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
winamp
tag
Hali!
Bekrepált a videokártyám. Régóta éreztem, hogy elég forrófejű rajta 1-2 kondi, de nem buzgeráltam, gondolván a garanciára. Eljött a nap.. Játék közben megadta magát. Egy kis égésnyom viszont látszódott a kártyán, így kicsit megijedtem, hogy ez külsérelmi nyom-e, ezért inkább nem is említettem a boltban. A kérdésem innen ered. Nem hiszem, hogy emiatt nem gariztatnák le nekem, persze az ördög nem alszik. Ám az, hogy én átadtam a szervizesnek egyenlő azzal, hogy én sérülésmentesen adtam át neki? Ezzel ezt a tényt elismerte? Azt mondta nekem, hogy mivel ilyen vga nincs náluk raktáron, továbbküldi a forgalmazónak talán, ha jól emlékszem. Kaptam egy papírt és csak most vettem észre, hogy azon az áll címként, hogy "Ügyféltől Függő garba VÉTEL!" "forrás: nevem" és "cél: függő gar. raktár" Ki is próbálták helyben a karit és nem működött. Ergo ez azt jelenti, hogy a csere, kp viszafizetés, levásárlás valamelyike 100%-os? Kicsit ez a "függő gar" elbizonytalanított!
Köszi!
-
Dr. Romano
veterán
Sziasztok!
Most rendelünk 18 db Asus monitort, de a gyártó a pixelhibára nem ad garanciát! Ez hogy működik? Pixelhibásan miért nem lehet gartiztatni hisz az is hardveres gond?
Most ha megjönnek és "mittudomén" 5 pixelhibás, akkor azok rámmaradnak? Szerintetek?
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
z0d1AK
nagyúr
Nah, a táp itthon, megvan a szakvélemény, és holnap megy is a biztosítóhoz a táppal együtt.
Anyám azt mondja, h nem látom a tápot többet, mivel nem adják majd viszza
hát sajnálni fogom, nagy terveim lettek volna vele...
mind1, ha fizetnének rendesen, akkor nem lenne majd gond, csak nemtom, h mikorra is lesz pénz, és mennyi...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
gyiku
nagyúr
aqua szerviz:
marciusban naluk vettem egy gembird 5.1es fulest. kontaktos, konkretan nem szol, mert kiszakadt belole a vezetek (normal hasznalat mellett). gari van ra 1 ev, mult elotti hetfon bevittem nekik. csavo azt mondja, ez kiszakadt. ezzel nem tud mit csinalni. mondom neki rendeltetes szeru hasznalat mellett lett ilyen, nem en teptem ki. o nem tud vele mit csinalni, visszakuldi nagykernek. onnan kozben vissszajott, hogy megcsinaltak. ma elhoztam, itthon bedugom, megint nem szol. az a vicc, hogy aqua-stol kaptam 1 papirt, hogy jart a cucc naluk, es: teszt: OK
holnap mehetek megint reklamalni, ami eleg jo, mert a szervizuk 10-18ig van csak, en meg 9-17:30ig melozom, es nem erek oda, csak ha ellogok. nem tudok minden nap odajarkalni, nekem az ido es koltseg.
kerdes: miutan nagykerbol javitva visszajott, de meg sem jo, akkor adnak ujat?hüllő
Új hozzászólás Aktív témák
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X - GTX 1060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest