Hirdetés
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Warships
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali játékos kérdések órája
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
KRoli92
tag
Sziasztok!
Milyen lehetőségem van ebben az esetben? Van egy Xiaomi Mi 8 Lite készülék ami szellemképes, illetve a három gomb már be is égett. Smartshopnál leadtam szervizelésre még Január 27.-én. Tegnap írtam nekik egy emailt hogy mikorra várható, vagy lehet-e tudni valamit, ma délelőtt írt a szerviz csoportvezető.
Tisztelt Ügyfelünk,
A beszállító rendszere szerint a készülék még javítás alatt áll. Alkatrészre vár.
Tekintettel a korona vírus okozta pánikra, az alkatrész beszállítások sajnos csúsznak a karantén protokollok miatt.
Azonban a leadástól számított 30. napon ha nem kapjuk vissza a készüléket, vagy információt arról, hogy mikor készül el, akkor találunk más megoldást a problémára.
Annyiban szeretném kérni a segítségét, hogy jelentkezzen kérem újra, ha jövő hétfőig nem kap értesítést, hogy a készülék elkészült.
Akkor mindenképpen kártalanítjuk önt.
Előre is köszönöm a segítségét és a türelmét.
Utána jeleztem nekik, hogy a héten letelik a 30 nap, és nem jövő hét hétfőn. Ezek után órákra rá kaptam egy emailt, hogy a szakszervíz elutasította a javítást. Ezt így megtehetik?"Azonban a beszállító ma jelezte, hogy a készülék javítást a szakszerviz megtagadta. Kértem tőlük jegyzőkönyvet illetve indokokat, hogy miért történt a javítás megtagadása."
Utána megint írtam nekik, hogy nem fogom átvenni a készüléket javítatlan állapotban, meg hogy biztos ők kérték vissza a szervizből, csak hogy ne kelljen kártalanítani, stb. Utána megint írtak.
"A nagy gyártói szervizek, akik napi 1000-2000 javítást végeznek alig használnak szerviz státuszt.
Tehát náluk az alkatrészre vár és a teszt alatt sok esetben egy státusszal van lefedve: in-Process (ezt láttam én is és a tapasztalataimra hagyatkozva írtam, hogy alkatrészre vár). Ebben a tájékoztatásban hibáztam ön felé. De ez még nem jogosítja fel a készülék cserére.
A készüléket szét sem szedik az alkatrész beérkezéséig. Nem fér bele a javítási időbe, hogy egy készülék szétszerelt állapotban legyen a szerviztérben.
Az alábbi szcenáriók állnak elő:
- A technikus rárendelte az alkatrészt ún. keresztteszt miatt, majd megérkezett és beépítve ugyanazt a jelenséget látta, így nem cserélt alkatrészt. Összehasonlítva a gyártói protokollokkal és előírásokkal hibátlannak titulálta az esetet. Ekkor is vár alkatrészre a készülék.
- A második, hogy a szétszedés során idegenkezűséget és/vagy folyadék kárt állapítanak meg – remélem itt nem ez a helyzet. Ilyen is gyakran előfordul, mert a ragasztott készülékek esetében az ügyfelek előszeretettel trükköznek, mert átvételkor nem lehet látni a folyadék kárt.
Jeleztem a beszállítóunknak, hogy a javítás elutasítását indokoltassa meg megfelelően."A végén még kitalálják, hogy beázott, stb. Ezt megtehetik? Soha nem ázott be, még le sem lett ejtve, végig tokban tartottam.
Még bizonyítani sem tudom, azt csinálnak amit akarnak, bármit kitalálhatnak. Mit lehet ebben az esetben csinálni? Hova fordulhatok?
Köszi előre is a segítséget.
-
őstag
válasz KRoli92 #21262 üzenetére
ne haragudj, de még konkrét választ sem kaptál, de te már az ügyintézőt gyanusítod csalással
azt sem tudod mi a helyzet, de türelmetlenül követelőzöl
majd akkor érdemes kérdezned, ha van fejlemény az ügyben
törekedeniük kell a javításra minél előbb, de valóban lehetnek most gondok az alkatrész ellátással, saját példámon is tapasztalom hogy gond van a kínai csomagokkal, cégekkel
a hozzáállásod pedig olyan, hogyha kifogsz egy magadhoz hasonló -ide jelzőket akartam írni, de nem teszem- embert, akkor jól ki fog cseszni veled és röhög majd rajtadcryptot minden termékemért elfogadom
-
KRoli92
tag
válasz LuckyL #21263 üzenetére
Miután írta hogy kártalanítanak ha jövőhét hétfőig nem lesz változás, arra válaszoltam nekik, hogy a 30. nap a héten letelik, és nem jövőhét hétfőn. És ha van rá lehetőség, akkor szeretném ha kártalanítanának a héten, mivel írta hogy a koronavírus miatt lassúbb a folyamat most. Ez nem türelmetlenkedés, és nem követelőzés. Ezután 3 órára rá kb írták hogy elutasította a javítást a szakszerviz. Kicsit sem gyanús, hogy délelőtt még készülék javítás alatt áll, alkatrészre vár, délután meg már azt írják hogy elutasította a szakszerviz a javítást. Erre azt írtam nekik hogy az az érzésem, hogy ők intézték így. Nem kellett volna ezt írnom, csak ideges voltam, de ez akkor is érdekes, hogy délelőtt még alkatrészre vár, délután meg már elutasították, ahogy jeleztem hogy letelik a 30 nap a héten.
-
őstag
válasz KRoli92 #21264 üzenetére
ha elutasítja a javítást, azt részletesen indokolnia kell majd, amíg ez nem történik meg, addig kár idegeskedni, főleg mást csalással gyanusítani
ha kész vagy peres útra vinni az ügyet, akkor elállhatsz a vásárlástól és követelheted vissza a pénzedet is, de ez minden lesz csak nem gyors megoldás (ha 1 év jótálláson belül adtad le)cryptot minden termékemért elfogadom
-
KRoli92
tag
válasz LuckyL #21265 üzenetére
Már elutasították a javítást. Emailben írták. És mivel nálam nem ázott be, ezért csak az lehet hogy nem találják a hibát, vagy találják, csak alkatrész hiány miatt visszaküldik kreált indokkal. Ezért szeretnék segítséget, hogy ebben az esetben mit kellene tennem!? Nem átvenni a terméket, vagy átvenni, de utána valahol panaszt tenni. Mivel nem javítják meg, és nem is kártalanítanak, ezért nincs más választásom, ha kell fogyasztóvédelemhez fordulok. Csak nem tudom mi a menete.
-
bullseye
addikt
válasz KRoli92 #21264 üzenetére
Valóban kicsit sem gyanús. Látta, hogy te is az a típus vagy, aki a jogait betű szerint elvárja (a hétfőt amúgy úgy értette pont, hogy a héten járna, de esetleg elkeveredik, akkor emlékeztesd, tehát jóhiszemű próbált lenni), és lehet, hogy ráchatelt a szervízre, hogy frissítsék az állapotát, vagy mondják meg miért áll. Megmondták.
Most, hogy megvádoltad őket azzal is, hogy lopnak, csalnak és hazudnak, nagy eséllyel egészen pontosan annyire számíthatsz tőlük, ami a minimálisan kötelező részükről ebben a helyzetben. Kapsz egy indoklást, visszakapod a készüléket, aztán viheted bíróságra, ha nem tetszik.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
AlexiStukov
csendes tag
Hello!
Segitsegeteket szeretnem kerni egy fontos dolgoban:
Nemegeszen 1 eve vasaroltam az RBX-tol egy mini ITX buildhez cuccokat (gigabyte b450 lap ryzen proci ram haz tap). Nemregiben viszont az a szomoru dolog tortent hogy bekapcsolo gomb megnyomasat kovetoen csak kattant egyet a gep (hazon belulrol jott a hang nem pedig a bekapcsolo gomb hangja) es no signal. Tobbszori inditasra sem reagalt ventik porogtek rgb led a lapon vilagitott. Szetszedtem ujra osszeraktam semmi...kiprobaltam az alkatreszeket kulon kulon mas gepekben semmi...neha az rgb meg felvillan de mar a ventik se indulnak el. Visszavittem a boltba hiszen meg boven van rajta garancia viszont az eredeti dobozok mar nincsenek meg (de a tartozekai az alkatreszeknek igen beleertve a sokcet fedot is) viszont gondosan becsomagoltam oket. Arra hivatkoztak hogy csak es kizarolag az eredeti csomagolasban tudjak atvenni, meg a ramot is pedig az csak egy muanyag darabba volt ugye belerakva.
Kerdesem a kovetkezo lenne: Jogos e ez a fajta kovetelesuk (es ha igen miert)? En megprobaltam utanna jarni es vagy nincs leirva hogy ezt nekem kotelezo megtartani vagy azt irjak hogy nem kerhetik hozza. Mashova ciposdobozban vittem vissza videokartyat es egy szot sem szoltak (apron vettem tulajnak mar nem volt meg a doboz mert elore epitett configbol szedte ki amit szinten egy uzlet rakott ossze neki).
Segitsegeteket elore is koszi!
-
őstag
válasz AlexiStukov #21271 üzenetére
".kiprobaltam az alkatreszeket kulon kulon mas gepekben semmi"
-ezt én nem értem
most akkor külön-külön minden működik?kérdésre válaszolva pedig ha 1 év jótálláson belül vagy akkor azt nem köthetik a csomagolás meglétéhez
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz AlexiStukov #21271 üzenetére
Arra hivatkoztak hogy csak es kizarolag az eredeti csomagolasban tudjak atvenni, meg a ramot is pedig az csak egy muanyag darabba volt ugye belerakva
Alaptalan elvárás, nem fog tudni jogszabalyt mutatni, mely lehetővé teszi ezt az elvárást számára, igybezen elvárás jogszabály szerint automatikusan semmis. Azon viszont nem lehet fennakadni, hogy mindent antisztatikus zacskóban kérnek (hiszen ha nem abban viszed, akkor rögtön egy nem rendeltetésszerű használattal nézünk szembe).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz AlexiStukov #21274 üzenetére
egyszerre nem megy tönkre az összes alkatrész gyári hiba miatt
itt akkor valami kóbor áram volt, vagy túlfeszültség vagy ilyesmi
eső, borult idő nem volt? valahol lehetett villám esetleg?
ez nekem inkább biztosítási (ha van) esetnek tűnik mint jótállásinak
ha egyszerre visszaviszel így mindent, nem lepne meg ha a szerviz is erre a következtetésre jutnacryptot minden termékemért elfogadom
-
Exodion
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon úgy fest hogy én vonzom a selejtes termékeket . Szóval tavaly óta nem kellett sokat várni, megint egy elég kényelmetlen helyzetben vagyok csak most kicsit másképpen. Vásároltam az Auchan-nál egy Samsung kombinált hűtőszekrényt, ami ugyan hűteni hűt csak éppen a fagyasztással vannak némi gondok (mint a kutya vacsorája lámpaoltás után). Tavaly novemberben jeleztem a hibát a Samsung ügyfélszolgálatának, most február vége van az az előrehaladás 5Kg romlott csirkehús és 2Kg romlott hal, de a fagyasztó továbbra is csak amilyen kedve van.
A szervíz szerint az teljesen rendben van, hogy ha beállítom -17C-re akkor csak -13-14C-re hűt illetve az is ha a -18C-t ahol ugye a fagyasztott dolgokat tárolni kéne akkor se éri el ha hermetikusan lezárom. Ellentétben az már rendben van ha folyamatosan megy, mert hát ugye megy is a drága csak fagyasztani nem akar.
Nagyjából kicseréltek benne 2dolgon kívül már mindent természetesen ugye hiába vagy nem lennék itt... Mivel jótállás még bőőőőőven van rá, még az 1éven is belül vagyunk így ez meggátolt abban hogy kidobjam az egészet az ablakon de ehhez nagyon közel járok. Most megint rendeltek hozzá egy új alkatrészt és most megint várunk. Csak éppen nincs fagyasztónk itthon ami lássuk be elég kényelmetlen...
Mihez lehet ilyenkor kezdeni, már azon kívül hogy kivágom az egészet, bebukom az árát és veszek egy nomális kombi hűtőt? A szervíz próbál egyébként segíteni mert cserélik becsülettel csak éppen november óta nincs fagyasztó és ránkromlott minden amit fagyasztani kellett.... plusz a villanyszámla ugye mert soha nem kapcsol ki. -
Topikgazda
válasz Exodion #21276 üzenetére
Szia! Azt tudnod kell, hogy az Auchan a jótállásra kötelezett 1 évig, vele állsz szerződésben, így ha bármilyen panaszod vagy kártérítési igényed van, azt az Auchannal kell lemeccselni, szóval minél előbb felvenném a kapcsolatot velük, részletezném a történteket, hogy tudjanak egyáltalán a dologról. Az is lehetséges, hogy rögtön fel is ajánlanak valamit (cserét, levásárlást, esetleg azonnal pénzvisszafizetést).
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz Superhun #21279 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok de mint Samsung termék és háztartási nagygépről lévén szó a szervzelést a Samsung végzi a helyszinen. Ezért is értesítettem őket, aztán csak várok-várok-várok mert lassan 4hónapja nincs egy normális fagyasztónk itthon, ami azért elég kellemetlen na. Felkerestem az Auchan ügyfélszolgálatot, azt mondták, hogy küldjek nekik emailt ... nem fűzök hozzá sok reményt amíg a Samsunk ki nem állít egy csereigazolást de elküldtem aztán meglátjuk.
-
blaca83
őstag
Sziasztok!
Családon belül történt egy eset az egyik webshoppal és szeretnélek megkérdezni titeket is, hogy mi a véleményetek a dologról.
Az egyik családtagom vett egy prémium kategóriás ASUS alaplapot az "Aprón" 2018-ban és Ő lett a második tulajdonosa.
A számla és a garanciapapír teljesen rendben van, 2016. decemberi keltezéssel.
(Így értelemszerűen az ASUS-ra 3 év gari volt 2019 decemberéig)Tavaly év végén (2019.12.) megállt a lap, nem adott semmilyen életjelet. A hiba észlelését követően 1-2 napon belül személyesen került leadásra a pesti boltban.
Ott derült ki, hogy az első tulajdonosa ilyen hibával már egyszer garanciáztatta és javították.Teltek múltak a hetek és semmilyen információ nem érkezett a webshoptól,hogyan áll az ügyintézés.
Február(2020.02) elején írtak rá az üzletre, hogy mi a helyzet???
Ekkor válasz emailben az-az üzenet érkezett, hogy Ők már egyszer jeleztek, de mint kiderült később rossz email címre.
Kész, javítva...átvehető.!Garanciafutár kiszállította és családon belül egy másik rokon kezdte el használni, mert
Ők már vettek egy másik alaplapot egy másik bolt kínálatából.
Ekkor rákérdeztek a webshoptól, hogy az ismételt javítást követően meddig és milyen feltételekkel van a továbbiakban garancia az alaplapra.
A bolt válasza szerint CSAK a javítás idejével hosszabbodott meg a garanciaidő, tehát a kézhezvételtől számítva kicsit több mint 1 hónap.Az új gazdája gépbe rakta és kicsivel több mint 1 hetet használta majd ugyan úgy megállt.
Gyakorlatilag így már harmadszor feküdt ki, egymástól független gépekben és tulajdonosoknál. Ugyan azzal a hibával.Írtak emailt a webshopnak, hogy megint nem működőképes a termék valamint éltek volna a garanciafutár szolgáltatással is.
A bolt arra hivatkozott,hogy az már nem jár rá és vigyék be személyesen.
Azóta leveleznek csak és úgy tűnik, hogy időhúzás van az alkalmazottak részéről, mert össze vissza írogatnak mindent.
Egyáltalán nem egyeznek a honlapjuk által megadott szolgáltatások és határidők azokkal, amiket emaliben visszajeleznek.Most az utolsó levélváltás alkalmával abban maradtak, hogy pénteken utaznak a rokonomék Pestre és személyesen fogják majd átadni.
Kérdésem a következő lenne:
1. Szabályos-e az, hogy a termék garancia ideje a 3. javítást követően csak annyival hosszabbodott meg, amennyit a boltban töltött az utolsó meghibásodást követően?
Kb: 35 nap...???
Egy ismerős jogász szerint 6 hónap lenne rá érvényes a 6:163§ 5 bek. szerint és nem egy hónap.2. Milyen lehetőségei lennének törvény szerint a rokonomnak?
A 3 év garanciaidőn belül 3X döglött meg a kb: 70 Ezres lap ugyan azzal a hibával.
Nem szeretné még egyszer javíttatni és igazán az Asus ilyen sorozatú termékéből sem szeretne másik példányt.
Lehetősége van a pénz visszakérésére vagy a levásárlására?Köszi előre is!
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
asdf_
veterán
válasz blaca83 #21281 üzenetére
A jogszabály 1 év kötelező jótállást ír elő a termékre. Ettől a gyártó a vevő előnyére önként eltérhet, az Asus ezt teszi, de a saját feltételei szerint, ami jellemzően ilyen esetekben az szokott lenni, hogy bármi történik, a vásárlástól számított 3. év végén részükről a fákylásmenet, tehát ténylegesen 1 év teljes +2 év korlátozott garis a termék (mely korlátozott részben az is megtörténhet, hogy nem cseréltet, hanem javítottat kap az ember vissza, esetleg nem is a sajátját, hanem valami refurbished-et, és nem újul meg, meg nem hosszabbodik a gari. Ezt a hazai boltok szinte fixen 3 év garinak hazudják. Ezért vagy te is abban a hitben, hogy ez így nem oké, pedig valószínűleg de.
Ha beszéled az angolt, akkor itt lehet érdeklődni náluk esetleg az összes gyári szám és a dátumok feltüntetésével. Nem biztos, hogy odarakják magukat a válasszal, lévén az Asus-nál az alaplap a forgalmazókon keresztül garizódik, így időhúzás, meg a bolttal való szkanderezés helyett kerüljön csak szervizbe mielőbb. -
blaca83
őstag
Köszi a választ!
A második kérdéssel kapcsolatban van valami véleményed?
Nincs rá lehetőség, hogy a 3, ugyan olyan hiba után azt mondják a boltnak, hogy "köszi ebből a szériából és márkából nem kérünk" a továbbiakban?
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
asdf_
veterán
válasz blaca83 #21283 üzenetére
Imho nincs, hiszen minden olyan idobol kint vagy mar, amit a jogszabaly biztosit. A termek vasarlasa melle adott jotallasi jegyben foglaltak a mervadok hiszen az a megkotott szerzodes resze, aztan hogy ott mennyire reszleteztek a felteteleket (ha egyaltlan) az mas kerdes. De az megtortenhet, hogy a bolt ugy kuldi vissza, hogy ugyanaz a baja, mint egy honapja, ne izeljetek mar, es nekik mondjuk jovairjak, es ezt ok tovabb is adjak feled, akkor onnantol szabad/korlatozottan szabad a palya, hogy mi legyen belole.
-
blaca83
őstag
Valamit csinálniuk kell majd még vele, mert garancia időn belül van.
Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a dologból.
Bízom benne, hogy nem javítják meg ismételten hanem felajánlanak nekik valami korrektebb lehetőséget.Remélem azért még olvassák itt a topikban mások is és mond valaki valami biztatót...!
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
Exodion
aktív tag
válasz Exodion #21280 üzenetére
Hát ez kellemes csalódás lett végülis. A Samsung és a megbízott szervíz abszolút nem áll a helyzet magaslatán, hiába sürgettem meg a dolgot és hiába hívtam a szervízt arra se voltak képesek hogy visszahívjanak. Ahogy Superhun javasolta felvettem a kapcsolatot az Auchannal leírtam mi is a problémám és megegyeztünk egy cseretermékben. A csereterméket hozzák a hibás készüléket pedig elszállítják.
-
Attix82
addikt
-
blaca83
őstag
válasz Attix82 #21289 üzenetére
Szia!
Ha figyelmesen végigolvastad akkor kiderül, a lap még most is garanciális.
Sajnos 3 különböző ember gépében produkálta ugyan azt a hibát és pénteken lesz visszavíve újra a bolthoz.Szerintem egy 70-ezres alaplap esetén elvárható lenne, hogy normálisan megcsinálja a gyártó, vagy a többedig alkalom után cserélje másik szériára vagy vissza adja az árát.
Ezért kérdeztem, hogy milyen törvényi lehetőség van amivel élhet a rokonom.
Bele KELL TÖRŐDNIE és a 4. javítás után ha visszakapja akkor addig használni amíg megy???
Ennyi??@LuckyL:
Köszi, megpróbálok utánaolvasni...![ Szerkesztve ]
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
Topikgazda
válasz blaca83 #21290 üzenetére
"Ezért kérdeztem, hogy milyen törvényi lehetőség van amivel élhet a rokonom.
Bele KELL TÖRŐDNIE és a 4. javítás után ha visszakapja akkor addig használni amíg megy???
Ennyi??"Mivel már a 2 év szavatosság időn is túl vagytok, ezért csak a gyártóval vagytok kapcsolatban. Egy külföldi gyártóval a gyakorlatban (főleg ha EU-n kívüli) jogilag nem sokat tehettek, így gyakorlatilag a kérdésedre a válasz: igen.
Megoldás: ettől a gyártótól nem vesztek többet alaplapot, vagy olcsóbbat vesztek, ami néhány extrától eltekintve ugyanazt tudja.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
Hali
samsung okosóra garija 2020. 04.01-ig van és most cserélték garanciában. Meddig van gari a cseréltre? -
Lackooo84
nagyúr
Ebből kifolyólag a jótállás is szerintem. Meg hát így is a logikus, új termék, új jótállás, mintha újat venne.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #21299 üzenetére
Ezt a reszt is olvastad?
Kinek kell bizonyítania/cáfolnia a hiba meglétét, és mennyi ideje van erre?
A teljesítést követő első 6 hónapban az eladónak kell bizonyítania, hogy a kérdéses termék vagy szolgáltatás hibátlan („fordított bizonyítási teher"). Ezt követően a bizonyítás felelőssége a fogyasztót terheli.
Megtortent-e ez, tehat a fogyaszto bizonyitott-e szakvelemennyel? Ha nem, beszelhetunk-e egyaltalan arrol, hogy szavatossagban tortent a csere (igy arrol ,hogy annak ujra kellene indulnia), vagy pedig az tortent csak, hogy a gyarto onkent, a kotelezo jotallasban irt egy evtol a fogyaszto elonyere elterve, a masodik evben szimplan kicserelte a keszuleket.
Új hozzászólás Aktív témák
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X - GTX 1060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest