- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- Alkoholista nevelde
- Dragon Age: Origins
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz Exodion #20208 üzenetére
Törekedni kell a 15 napra.
No de az a kereskedő aki egy helyben matyizik várva mitudom én kire (amihez neked semmi közöd) az nem törekvés.
Irj nekik (ha teheted panasz könyvbe), hogy a fogyvédhez fordulsz panasszal.
Mert ahogyan te is írod neked semmi közöd a háttér folyamatokhoz. A kereskedő meg nem hivatkozhat harmadik, negyedik félre.Melyik bolt ez?
Ezért szoktam mindig leirni. Ha egy terméknek gyártási szám alapján utána lehet nézni (mégis milyen csatornákon keresztül és hogyan megy amúgy is) akkor azt a 14 napban meg kell tenni.
Ha bibibis, kétes vissza kell küldeni és azt a boltot elfelejteni.Amd - Radeon - Ryzen
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #20211 üzenetére
Hát... rutin meg az évek... Ezen a trágya helyen nem szabad vásárolni egy szöget sem. Egyszer valaki remélem jól rájuk húzza a vizeslepedőt a jótállás csalások miatt, mert ez ugyan nem más, mint csalás. Olyan dologgal (gyártói jótállás) adnak el valamit, ami igazából nincs is. Én a helyedben már tuti nem szarakodnék, ugye fél milliós tételekről beszélünk, hanem ügyvéd, és polgári per. 30 nap szarakodás után neked ítélnek ne félj, mert ez a gyakorlat, és még a perköltséget is behajtják rajtuk.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Vismajor01
addikt
válasz Exodion #20258 üzenetére
Nekem is csak egy tapasztalatom volt iponnal, az pozitiv. Egy Corsairs m750 tápot vettem itt aprón, garival.
A táp ciripelt, elég magas frekvencián és idegesitően. Visszavittem iponhoz gariba, mikor elmondtam mi a gond akkor előjött vmi faszi hátulról vmi lapot lobogtatva, és megpróbálta nekem elmagyarázni, hogy ez a tápok rendes működéséhez tartozó coil whining és higgyem el ez igy jó. Én meg elmagyaráztam neki, hogy tudom mi az a coil whining és az nem ilyen -.-' Bevették a tápot, majd 2 hét múlva irtak emailt, hogy nem javitható, nem is árulják már ezért visszafizetik a vételárat. (26.700 volt újonnan a táp, ennyit kaptam vissza, én meg aprón 10 ezerért vettem )Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz Exodion #20267 üzenetére
Kicsit hosszasra sikeredett az írás.
Ez a topik nem erről szól!
Privibe megírhatod a VGA-d pontos típusát és ránézek és privibe válaszolok.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MPowerPH
félisten
válasz Exodion #20371 üzenetére
Ez nem igaz... A Corsair nekem ugy cserelte ki a tapomat, hogy meg eppen benne volt a 7 ev gariban, es nem tudtam nekik szamlat mutatni, mert egy review -eket keszito oldal tesztelesre kikuldott tapja volt, amihez nem jart szamla.
Most is nekik kuldtem volna vissza kozvetlen, mar regen vege lenne a garis proceduranak. De pont toluk tudom, hogy az adott tap mar nincs forgalomban, nem lesz cseredarab helyette, es a penzemet szeretnem visszakapni, amit a bolt tud csak visszaadni.
Egyszeruen csak normalisan kell hozza allni, es ertelmes levelezest kell lefolytatni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Exodion
aktív tag
válasz Exodion #20415 üzenetére
Írtam az iponnak, 2óra múlva jön a válasz, hogy NE küldjem vissza a terméket mert a Hajdú-Bihar megyei békéltető testület nekik nem illetékes az ügyben (akkor minek tettek alávetési nyilatkozatot miszerint kötelezésként elfogadják a döntést HA az megfelelően indokolt, ez nem kötelező...) és hogy még nem történt írásbeli egyezségkötés.
Nekem viszont a határozaton itt csücsül, félkövéren kiemelve, hogy küldjem vissza. Esküszöm ez sokkal jobb mint egy kabaréműsor mostmár -
őstag
válasz Exodion #20434 üzenetére
Ha a bepanaszolt gazdálkodó szervezete az eljárás során arról nyilatkozik, hogy a tanács döntését kötelezésképpen fogadja el, a törvény szóhasználatával élve aláveti magát, akkor a tanács minden esetben kötelező határozatot hoz, melynek érvényét tekintve azonos egy bírósági határozatéval és nem teljesítés esetén végrehajtási záradékkal lehet ellátni.
esetedben ez a helyzet vagy pedig ez utóbbi?
Ha a panasszal érintett gazdálkodó szervezet az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem fogadja el, vagy az eljárásban nem vesz részt, úgy az eljáró tanács a rendelkezésre álló dokumentumok és bizonyítékok mérlegelése alapján ajánló határozatot hozhat.
Ajánlás jellegű határozat esetében a gazdálkodó szervezet nem köteles eleget tenni a határozatban foglaltaknak. Ilyen esetekben a fogyasztónak írásban értesíteni kell a testületet, ha a határozatban foglaltakat a gazdálkodó szervezet nem hajtja végre. Abban az esetben, ha a gazdálkodó szervezet a tanács ajánlásának nem tesz eleget, a testület továbbítja az értesítést a testületet működtető kamarának, illetve a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnek. Ezek a szervek - a fogyasztó nevének megjelölése nélkül - jogosultak, illetve, ha az ajánlásban foglaltak a békéltető testület határozata szerint a fogyasztók széles körét érintik, - a panasszal érintett vállalkozás nevének feltüntetésével - és az eljárás eredményét nyilvánosságra hozni.
forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Exodion #20436 üzenetére
hát amit én ovlasok a békéltetői testületi eljárásról, ott nem írja hogy lenne lehetőség fellebbezésre
én a helyedben nem ügyvédet keresnék, hanem felhívnám a békéltető testületet hogy iylenkor mi van
nekem egyébként úgy tűnik, hogy nyert ügyed van és ha nem teljesít magától a cég, akkor simán tudsz végrehajtást kérni, aminek ugyan megelőlegzed a költségeit, de azt is be fogják hajtanicryptot minden termékemért elfogadom
-
kovacsild
újonc
válasz Exodion #20467 üzenetére
A gyártó (Microsoft)is 12 hónapos jótállást vállal, így jótállás keretében cserélték refurbished-re, és az is a garanciális feltételeiben van benne, hogy javítás/csere után további 3 hónap/eredeti határidőig jótállást vállal, amelyik hosszabb (nálam pont ugyanaz). Feltételezem, hogy az amerikai jog kevésbé védi a fogyasztót, így ezt megteheti, de a magyar jogszbály ennél szigorúbb.
A jogszabályból számomra nem derül ki, hogy a jogomat a gyártóval, vagy a bolttal szemben kellene tudnom érvényesíteni. A bolt "félrebeszél", hárítja a gyártóra.Nekem az az érzésem, hogy ez az eljárás (hiba esetén refurbished) a nemzetközi nagycégeknél, mint Microsoft, Apple, Amazon, stb. gyakori lehet, így gondolom nem én futok itt Magyarországon először bele.
Nincs valakinek erről tapasztalata, információja, hogy hogyan kéne kezelnem, Microsofftal vitatkozni (és milyen fórumon), vagy a bolttal?
-
anderledani
őstag
válasz Exodion #20499 üzenetére
Használt kártya, Angliában vette az előző tulaj, országos lánctól (SCAN Computers)
Nem teljesen értem, amit utána írtál, ki tudnád jobban fejteni? Én Magyarországon vagyok. A kártya UK-ban lett véve. Csehországban mi van?iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #20564 üzenetére
Ha egy "gyártói" jótállással rendelkező eszköz elromlik, akkor hová küldi a forgalmazó, vagy a vásárló?? Vissza a gyártónak, illetve a gyártó által megbízott hivatalos szervizparternek. Amúgy ne rágjatok le most már komolyan mondom, én azt próbáltam magyarázni a srácnak (csak, hogy maradjunk már az EREDETI témánál), hogy nem mindegy milyen "jótállás" vagy a termékre, ez ami rendes terméktámogatással jár, vagy saját sufnis. Aztán lehet itt szakszavakkal dobálózni, meg kötekedni. Írd be a bestbuy topikba, hogy ezentúl úgy linkeljék a cuccokat, hogy "gyári szavatosság". ennyi most már tényleg befejeztem. Akinek szólt, az úgyis megértette elsőre mit értünk gyári jótállás alatt.
The Truth is out there...
-
Kobe
veterán
válasz Exodion #20629 üzenetére
Visszafizetik, irtam bekik egy emailt. Csak nem igazan ertem ehhez miert kell 10-15 telefonhivas es 5-6 email, ha az utolsot 3percen belul elbiraljak....
Mondjuk jartam mar ugyanigy veluk, hivtam oket, panaszlevelet irtam, stb, nem jogos nem jogos.... Megkereste oket a fogyved, ket perc alatt jogosnak iteltek a panaszom....
-
Topikgazda
válasz Exodion #21276 üzenetére
Szia! Azt tudnod kell, hogy az Auchan a jótállásra kötelezett 1 évig, vele állsz szerződésben, így ha bármilyen panaszod vagy kártérítési igényed van, azt az Auchannal kell lemeccselni, szóval minél előbb felvenném a kapcsolatot velük, részletezném a történteket, hogy tudjanak egyáltalán a dologról. Az is lehetséges, hogy rögtön fel is ajánlanak valamit (cserét, levásárlást, esetleg azonnal pénzvisszafizetést).
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz Exodion #21280 üzenetére
Hát ez kellemes csalódás lett végülis. A Samsung és a megbízott szervíz abszolút nem áll a helyzet magaslatán, hiába sürgettem meg a dolgot és hiába hívtam a szervízt arra se voltak képesek hogy visszahívjanak. Ahogy Superhun javasolta felvettem a kapcsolatot az Auchannal leírtam mi is a problémám és megegyeztünk egy cseretermékben. A csereterméket hozzák a hibás készüléket pedig elszállítják.
-
őstag
válasz Exodion #21411 üzenetére
36 hó van ráírva. Most olvasgatok utána és lehet, hogy igazatok van. Viszont rengetek leírás és történet van a neten arról, hogy a pénzt kellett visszaadni, ha nem tudtak ugyanolyan típust adni, hiába van már olcsóbban, többet tudó változat. Csak ez a használt cserélés nekem azért viccesnek tűnik, mert, így akkor bárhonnan kukázhatnak nekem a használt piacról? Bezzeg amikor drágább lát a vga mint amennyiért vettem marha gyorsan visszakaptam a termék vételárát, pedig akkor még forgalmazták is a terméket. Sokszor gariztattam én is, meg ismerősök is, de olyant sose halottam, hogy használt terméket kapott volna vissza bárki is.
Amit leírtál jogszabályt a végén ott van, hogy vállalkozás és fogyasztó között nem alkalmazható.
Amúgy a kártya nem okés, magasak a hőfokok. Játék alatt felmegy 85C is, pedig a fordulat már 2400rpm. Ügye Strix kártyáról beszélünk, aminek az egyik legjobb a hűtése. -
őstag
válasz Exodion #21415 üzenetére
Azért írom a hőfokot, mert ez baromi sok, Ugyanebben a házban a 2070S 1600rpm 70C sem éri el, ugyanebben a szobában. Ilyen tekintetben nem sokkal másabb kártya. Higyétek a 85C baromi sok, főleg ekkora fordulaton és még ez sem a vége, mert kezdi visszavenni az órajeleket. Ügye nem úgy volt, hogy a gyárival megeggyező minőságű terméket kell adni? Ez nem jelentéktelen hiba. Mivel tesztelgetek is a csatormámra járt már nálam pár kártya és 85C egyedül a 2070S MSI Ventus ért el, de az nagyon hurka cucc.
-
Itome
tag
válasz Exodion #21418 üzenetére
Ah... sejtettem, hogy ez egy bénasága a hibrid megoldásoknak, viszont amiatt is bánt, hogy nem egy olcsó cucc, nem ezt várná am ember. (Én legalábbis biztosan nem )
De akkor szerinted ezzel nem is sok mindent lehet kezdeni, mert, ha mondjuk cserélnék is, akkor így is úgy is előjönne ez a kínja? Azért ennyire csak nem gyakoriAmiatt is gondoltam amúgy a gariztatásra, mert pár év múlva is még normális értéke lehet ennek az eszköznek és egy esetleges vásárló jogosan gondolná, hogy át akartam vágni egy csapágyas vga-val, pedig távol álljon tőlem.
-
őstag
válasz Exodion #21429 üzenetére
Szerintem ez nem erre vonatkozik. Nem készült új termék és nem is szabták személyre. Az, hogy a termékeket összeillesztették nem lett külön termék, és nem is változott meg a gyári állapota. Mivel a jogszabály engedi a kicsomagolást és kipróbálást az meg csak úgy lehetséges ha összerakod ügye, ezért szerintem továbbra is megilleti az elállás joga.
-
-
Topikgazda
válasz Exodion #21772 üzenetére
Lehetséges. Nekem a Western Digitallal van tapasztalatom, ők 2 hónap alatt zavartak le egy HDD garit, igaz ez a thaiföldi áradások idején volt, amikor több gyárat is elmosott a víz... Muszáj volt, mert a bolt pénzvisszatérítést akart, amit én nem fogadtam el természetesen, mert 2x-es áron mentek akkor a HDD-k...
-
ssgk
aktív tag
-
-
válasz Exodion #22013 üzenetére
Hát érdekes de mikor nekem komoly csörtém volt a Edigitallal akkor a fogyasztóvédelemhez fordultam és egyből megcsinálták az ügyet, nem volt semmiféle békéltető testület. Korrekten gyorsan elintézték az ügyemet, sőt (ami nagyon tetszett) még egy 100K-s birságot is kiróttak a boltra! Az egész egy hónapon belül lezajlott.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Krisz:85
csendes tag
válasz Exodion #22180 üzenetére
Köszönöm a választ.
Ez elég undorító annak fényében, h sok csúcskártyához kapható vízhűtőblokk. Gyakorlatilag, ha az ember nem akar elbukni pár százezer forintot, akkor ne vizezze a kártyát, pedig lehetne.
A gyári vizes sem megoldás így, mert a tisztításhoz szét kell szedni. Persze biztos van olyan, aki anélkül is meg merné próbálni, de, ha befolyik a víz a blokk alá, akkor mi van? (és be fog) -
Floyd80
addikt
válasz Exodion #22942 üzenetére
Köszi, ezt megjegyzem, bár a +36-tal sem volt eddig probléma. Most adtam két számot is meg sima 0670-nel, hátha így sikerül.
De érted, kétszer is kijött vele a tracking szerint és nem jut eszébe megkérdezni a diszpécsert, akárkit, hogy szerinted jó ez a szám vagy mi?
Na mindegy, a feladó nem küldött tracking számot, lecsippentette a + jelet a tel. számról, a futár értelmi fogyatékos, én meg minek akartam +36-ot tenni rá, úgyse hívnak sose, amíg külföldön van a cucc.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
asdf_
veterán
válasz Exodion #22942 üzenetére
0036-ot adok meg minden kulhoni rendelesnel, soha nem volt problemam
Ez azért nem feltétlen jó, mert a + az a nem a 00-t helyettesíti, hanem miden egyes országban a helyi international exit code-ot. Ami NÁLUNK éppen 00 (oké, a teljes EU-ban is, és a világ kb. 80%-ában), de mondjuk Ausztráliában, Kanadában vagy USÁ-ban pont nem. No meg sok helyen kötve van a kezed, mert a + eleve ott van már, és az országhívó számmal kell folytatni (szerintem a fenti esetben is ez történhetett, ezért nem volt ott a +, mert az nem volt a beviteli mezőben, csak előtte, kinyomtatni meg nem nyomtatták, csak a bevitt értéket).
Mindenesetre beszarás, hogy futár ennyire hülye legyen[ Szerkesztve ]
-
Floyd80
addikt
válasz Exodion #22957 üzenetére
Ezért is fordultam egyből az NZXT-hez, pedig még él az Aqua garancia, bár gondolom nem mindenhol ilyen rugalmasak (számla meg destroy videó). A szállítási bakit leszámítva kb. 2-3 hét alatt le van tudva és ebben benne volt a karácsonyi kiesés is. Ha visszamegy a magyar boltba, még most se intéznék a cserét a nagykerrel. Bár itt számított az is, hogy a magyar kisker ott legyen a honlapjukon, mint partner.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz Exodion #22957 üzenetére
Lehet van Asusnál "csere" darab és akkor arra 2 év garit is kap (ha pl. javított) de ha új akkor 3 év tudtommal. Cseheknél (RMA) bármi lehet. Itthon nem foglalkoznak VGA-val, hivatalosan a Csehekhez (Asus RMA) kerülnek a VGA-k. (Asus)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Exodion #22961 üzenetére
Nekem elsőre cserélte a Cseh Asus RMA a kártyám, pedig csak "ROG színkódolt terhelésjelző" fény nem jelzett (halt be) -Asus Matrix Platinum GTX980Ti- és azon volt még 1 év garim (se) és a csere kártyán lett 2 év gyártói garim.
Nekem is iPon intézte, kicsit levelezgettem velük és úgy gyorsítva az ügymeneten. Ramiris-el is leveleztem (Magyarországi Asus adta meg őket, mint nagyker), pozitív tapasztalat.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Floyd80
addikt
válasz Exodion #22974 üzenetére
Hát ez egy Olsen-banda a javából, napokig nem válaszolnak...és nem tudsz mit csinálni, ha nem küld tracking számot a feladó az UPS nem ad ki semmit, ma is próbálkoztam. Mondom csak tudják, hogy egy futár járt-e egy címen, névre keresni stb., nem-nem tudják, csak csomagszám.
Február 1: Calvin ír, hogy visszament a csomag, válaszoltam, hogy nem keresett senki stb.
Február 10. Rájuk írok, hogy mi a f-sz van már, pontosabb plz update this topic.
Február 19: Joseph, megkérdezi újra a telefonszámom, erősítsem meg az adatokat, küldik újra. Küldtem két telefonszámot, email + kérem a tracking számot.
Február 20, Xander megköszöni az adatokat, frissíti a shipping adatoka, ígéri.
Február 25: esedezem a tracking számért
Március 1: Joseph, It appears the package is being returned to sender.Amit gondolok most, Xander b.tt frissíteni az adatokat, Joseph meg újra lehagyta a csomagról a telefonszámot vagy rossz formátumba tette rá (UPS szerint telefonszám nem volt a csomagon, de azok is kamuznak: 2021-01-21 19:24 Vecses, Hungary, The company or receiver name is incorrect. This will delay delivery. We're attempting to update this information)
2. Joseph olyan hülye, hogy bár írt február 19-én még mindig az első szállítást nézi."Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Pemethe
csendes tag
válasz Exodion #23244 üzenetére
A számlát mellékeltem amin rajta van.Gondolom írták volna, ha beazonosítás miatt nem tudnak utánanézni. A számlán rajta van a termékazonosító: PNYr3070u1: N617C01AA01M0430000527. Én is sejtem, hogy valószínűleg dolgozik a kari, ezért akartam róla megtudni valamit főleg amíg a cégem tulajdonát képezi. De minden fajta tájékoztatástól elzárnak. Abban bíztam, hogy a gyártó garancia miatt legalább a gyártó tud róla valami, de semmi.
-
#24845312
törölt tag
válasz Exodion #23244 üzenetére
Nekem Alzánál 99%-ban pénzvisszatérítéssel szoktak a garanciális ügyek zárulni, a maradék 1% esetében meg csereterméket kaptam. Szerencsére javított terméket soha nem kaptam vissza, ha lenne beleszólásom, el se fogadnám. Mondom ezt azért, mert más helyekről vásárolt, tönkrement, majd megjavított termékeim közül egyik sem húzta túl sokáig a javítást követően.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #23573 üzenetére
A-a, neked elvileg legyen papírod róla mikor vetted át a terméket, nekem is mindig ad a futár, azzal bizonyítod mikor történt meg az átvétel, sőt van aminél az üzembehelyezés dátuma számít. Azért a számlán szereplő dátum és a valós kézhezvétel között akár 1-2 hét is eltelhet...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #23575 üzenetére
A szervizt nem is kell érdekelje, a bolttal vagy szerződésben, ahol vetted. Ott csak nem tagadják le, mikorrak üldték ki. Azért volt már rá nem 1-2 példa, ahol az a pár nap igen is számított a jótállási idő szempontjából és én tuti nem hagynám, ha pont úgy jönne ki a dolog. Nekem volt olyan pl. h a futárok elkeverték az árut, egy hét telt el mire meglett, tehát akkor az én gari időmből azért eltűnik 7 nap, mert ők balfaszkodtak? Meg akkor a 3 és 14 napot is onnan kellene számolni nem? Dehogyis.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Villanyszerelés
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs