Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baldric

    csendes tag

    válasz bl0ck #1019 üzenetére

    Van benne időjárás jelentés és gabonaár információ is, de egyiknek sincs jelentősége. A gabonaárnak van annyi értelme hogy látom hogy nő vagy csökken, de ez nem sokat mond, ha nem tudom mi az átlag, vagyis nem látok grafikont.
    Természetesen a valóságban is köröznek a dolgozók, de akkor legyen paraszt szimulátor vagy traktorszimulátor a neve, ne farm szimulátor. Ha már farm szimulátor, akkor az ember elvárná hogy valamilyen döntést kelljen hozni a farm menedzselésével kapcsolatban, de ez jelenleg úgy tűnik annyiban merül ki, hogy el kell dönteni milyen legyen a géppark, és hogy épp mit vet az ember, de még ezeknek sincs túl nagy jelentősége, maximum kevesebb kört kell tenni a mezőn, mert nagyobb a vetőgép.

    Szerintem azért lehetne úgy is döntési helyzeteket beleépíteni egy ilyen játékba hogy az ne riasszon el senkit, de persze nem kell hogy minden játék bonyolult legyen, jó ez így hiszen neked is tetszik, csak pont erre lettem volna kíváncsi, hogy van-e benne egyáltalán valami.

    Nem kell hogy a valóság legyen lefektetve elém, csak ahhoz vagyok hozzászokva hogy a játékoknak többnyire van egy folyamata amit ha megtanul vagy kiismer az ember, akkor jobban is teljesít az adott játékban, és számomra úgy tűnik hogy ez hiányzik ebből a játékból, így számomra már nem érdekes.

    Nem azt szeretném hogy körbe keljen járni a földeket kártevők nyoma után kutatva, majd egy hosszú listából ki kelljen választani a megfelelő permetet a hatóanyag tartalma alapján, mert ennek valóban nem sok értelme lenne, de én feltételeztem hogy van mondjuk egy képernyő a gabona állapotáról ahol írja százalékban a kártevő fertőzöttséget, és legalább annyiban kéne dönteni hogy mikor permetezzük, vagyis ha nagyon hagynánk elszaporodni akkor csökkenne a termés így legalább időnként ellenőrizni kéne a fertőzöttséget, ami valljuk be, nem bonyolítana túlságosan a játékon, de lenne legalább egy tényező amire figyelni kéne.
    Vagy épp lehetne választani a gabonafélékből olyat ami ellenáll a zord időjárásnak, vagy kártevőknek, vagy ami több termést hoz de igényesebb, így már ebben is dönteni kéne.
    Szóval nekem ezek a döntési helyzetek hiányoznak. Egyszerűen nem lehet sikertelen a játék, ha mindig van valamennyi pénztartalékod, akkor kizárt hogy tönkremenj, mert a bevételed kizárólag attól függ hogy mikor unod meg azt a kő egyszerű folyamatot ami a betakarításhoz vezet.
    Neked nem tetszene jobban ha a trágyázástól nem csak színt váltana a talaj, hanem több szín között váltana attól függően hogy hányszor mész végig rajta, milyen sebességgel, és ez valamilyen pozitív vagy negatív hatással is járna a föld állapota és a gabonafajta függvényében?
    Na nekem ilyesmik kellenének bele hogy élvezni tudjam.

    Újra hangsúlyozom hogy nem fikázni akarom a játékot, hanem tisztázni akartam a játék jellegét, mert ha csak hangulatos időtöltés, akkor nem szánnék rá több időt, de ha idővel a gazdaság sikeres kezelése legalább egy kicsit is kihívást jelentene, akkor akár órákat is szánnék csak arra hogy megtanuljam melyik gép mire jó.

    A válaszokat egyébként köszönöm, játszottam is közben vele még valamennyit és már kb világos milyen a játék jellege. Arra is rájöttem hogy a munkásom dolgozik miközben alt-tabbal kilépek és mással foglalkozok, és így, hogy csak időnként kell ránézni, nem kell nézni ahogy köröz a traktor, lehet hogy le fog kötni további néhány órára.

Új hozzászólás Aktív témák