Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • formula01

    aktív tag

    Köszi a tesztet. Baromi rég nem vártam már úgy játékot, mint ezt. :C

  • formula01

    aktív tag

    61.5 euróért tudtam megvenni a deluxe editiont fanaticalon, már letöltöttem, játszani csak este lesz alkalmam.

    Ugyanakkor azonban ez, hogy egy 65 eurós standard, 75 eurós deluxe edition singleplayer játékban fizetős legyen a külső megváltoztatása, vagy hogy nincs fast travel, vagy csak nagyon korlátozottan, hogy még életszerűbb legyen, de azér ha kinyitod a pénztárcád persze megveheted, valami olyan szinten gusztustalan húzás, hogyha nem fanaticalon vettem volna meg a kulcsot hanem steamen, most anélkül kérném a refundot, hogy elindítottam volna a játékot, pedig baromi rég várom baromira.

    Megérdemelten fog baromi nagy szarvihar a capcomra ömleni. Mindenesetre ha már refundolni nem tudok, este belevágok, aztán igyekszem a gusztustalan üzletpolitikájuktól elvonatkoztatni.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    válasz DaemonX #29 üzenetére

    Ez így egyébként még gusztustalanabb, megvárták még ki megy minden review, aztán teletolják szarral.

    Megtévesztik a vásárlókat is, a tesztelőket is, és ahol nincs kommunikácó a tesztelők meg olvasók között, mint itt most veled, ott aztán majd azok is kapják a köpködést, akik nem azt érdemelnék.

  • formula01

    aktív tag

    válasz myckey #39 üzenetére

    Mókolás nélkül nem tudsz új játékot kezdeni. Ha túl sokat mókolsz letilt a Denuvo. Elmúltam már 30, több, mint 20 éve játszok, én ilyennel még nem találkoztam, hogy egy játékot amit megvettem nem kezdhetek “hivatalosan” újra.

    Hosszasan bullshiteltek, hogy miért nem jó a fast travel, és a felfedezést kell érdekessé és élvezetessé tenni, aztán gyakorlatilag egy fizetős DLC lett a fast travel.

    Nekem már ez a 2 dolog elég ahhoz, hogy keserű szájízzel üljek le a játék elé, ami igenis levon az értékéből.

    Ráadás ami a leggusztustalanabb az egészben, hogy a tesztelők még nem ezt a mikrotranzakciókupacot kapták, hogy korrekten be lehessen számolni, aztán ennek fényében dönteni a vásárlásról.

    Mindenesetre egy dolgot megtanultam, soha az életben nem rendelek elő semmit, vagy max csak lemezesen PS-re, amit ha akarok eladhatok.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    válasz myckey #45 üzenetére

    Olvastam.

    Nem állásfoglalást kell írni, amikor rájukborul release után a szartenger, hanem egy évtizedig fejlesztett játékot igazán ki lehetett volna kevésbé gusztustalan módon is adni. Ezzel kb. csak a bizonyítványt magyarázzák, hogy ne legyen refundcunami.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    válasz Ganzer #54 üzenetére

    FSR 3 is tudja, az megy mindenen, bár azt eddig csak a Starfieldben próbáltam.

  • formula01

    aktív tag

    válasz Ganzer #57 üzenetére

    Igen, perpill ebben a játékban szerintem még nincs megoldva. Mondjuk nekem a DLSS is gusztustalanul nézett ki, valószínűleg 1080p-re nem igazán való.

  • formula01

    aktív tag

    válasz tomazin #59 üzenetére

    De azért a vastagon negatív visszajelzések az újabb vásárlókat lehetséges, hogy elgondolkodtatják, hogy ne adjanak érte a jelenlegi állapotában pénzt.

    Egyébként aki PC-n játszik és performance problémája van, a következő kulcsot ha hozzáadjátok a registryhez talán valamennyit segíthet (csak saját felelősségre, 1 windows restartot érdemes nyomni, miután hozzáadtátok):

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\DD2.exe\PerfOptions]
    "CpuPriorityClass"=dword:00000003

    Alapértelmezetten High-ra állítja a DD2.exe priority-jét. (Meg lehet úgy is tenni, hogy a feladatkezelőben a processek között átállítod High-ra, de akkor minden egyes alkalommal mikor elindítod újra be kell állítani.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    válasz Ganzer #61 üzenetére

    Win 11-en is

    Angol a Windowsom, nem tudom magyarban pontosan hogyan van fordítva a menüpont, angolul így éred el:
    Feladatkezelőt megnyitod -> Processes
    Dragon’s Dogma 2-n jobb klikk -> Go to details
    DD2.exe-n jobb klikk -> Set priority -> High

    Így be tudod állítani, de minden indításnál alapértelmezetten normal-on fog indulni, ha a registryben nem állítod be.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    Kb 15 óra játék után (amiből 3-4 sztem a beállítások próbálgatásával ment el) elég vegyesek az érzéseim.

    Összességében elvagyok a játékkal, ki fogom vinni, de egy Witcher 3-nak még a nyomában sincs, pedig az már lassan 9 éves, de őszintén szólva bizonyos szempontból még a Skyrimnak sem.

    Ami pozitív:
    Teljesen más egyes vocationokkel a játékmenet, mindenki megtalálja a magának valót
    Vannak nagyon jó mechanikák, vízben többet sebez a villám, kevesebbet a tűz, többféleképp megoldható 1-1 probléma
    Nekem tetszik benne a vocationok fejlesztése
    A világ hangulatos
    Helyenként a környezetet használhatod egy-egy harc során
    Más mint a nyugati RPG-k, de egyáltalán nem nehéz

    Ami átlagos:
    A sztori eddig jó szívvel is maximum átlagos
    A questek szintén átlagosak, a legtöbb menj el A-bol B pontba, ölj meg/szedj össze/irts ki vmit/beszélj vkivel, menj vissza A-ba, beszélj vkivel, vége.

    Ami negatív:
    A felfedezés egyáltalán nem izgalmas. A-ból B-be míg eljutsz, 1 max 2 percenként rádugrik 5 kobold, vagy 5 hárpia, vagy 5 farkas, vagy 5 gyíkféleség, aztán újra, és újra, néha meg bedob 1 küklopszot vagy minotauruszt vagy valamit az utadba. A kisebb dolgok esetében röhelyesen könnyű a játék, a pawnok megoldanak mindent, a nagyobbak esetében meg egyszer eltalálnak és meghalsz, vagy kb 5% hp-n épp túléled. Ez egyáltalán nem izgalmas, hanem inkább a harmincadik egyforma goblin meg gyíkcsapat után egyenesen fárasztó. Sötétben nem látsz szart sem, camping kit meg túl nehéz, hogy sokat magaddal vigyél, és mivel sötétben duplán önti rád a játék az ellenfeleket, a nappalok pedig nem túl hosszúak, ezért abszolút nem abba vagy motivált, hogy felfedezd a környezeted, hanem hogy a lehető leggyorsabban és egyszerűbben eljuss A-ból B-be, aztán ugyanez vissza.

    A teljesítmény városokban nevetséges, városokon kívül türhető, de totál indokolatlanul nagy a követelmény.

    A pawnok kegyetlen irritáló, ahogy végig pofáznak, összeszednek MINDEN szemetet, és nonstop mutatni akarnak vmit.

    Fentebb már írtam, hogy a hosszas barangolás jutalma egy totál sablon quest legtöbb esetben, tisztítsd meg a bányát, stb.

    Mikrotranzakciók nélkül teljesen el lehet lenni, de pénzért árulni wakestone-t, vagy fast travelt, a leggusztustalanabb szemét dolog, amit singleplayer játékban láttam. Főleg hogy mint fentebb írtam, annyira vontatott lett a felfedezés, hogy nyugodtan lehetne normális fast travel legalább a jelentősebb helyekre ahol már jártál.

    Még nem akartam újrakezdeni a játékot, de hogy lehetőségem sincs rá hivatalos úton az nevetséges.

    A karakterek mozgása időnként nagyon esetlen.

    Borzasztóan vártam ezt a játékot, de jelenlegi állapotában ezt nem tudom ajánlani jó szívvel. Még lehet belőle egy jó játék, ha egyszer kipofozzák, perpill nem mondom, hogy rossz játék, én is elszórakozom vele, de már bánom, hogy ezt vettem meg előszor, és nem a Ronin-t, többet vártam tőle.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    válasz myckey #81 üzenetére

    30 óra alatt ki lehet pörgetni a komplett sztorit, szóval nem gondolom, hogy 10+ óra után nem lehetne véleményt alkotni, de a sztorin és küldetéseken kívül is, amiket leírtam ugyanolyanok lesznek 50 óra után is, mint 5 után. Nem muszáj minden hülyeségét védeni a játéknak, és akkor még akár lehet egy Cyberpunk féle életútja is a végén.

  • formula01

    aktív tag

    válasz YellowFlash #84 üzenetére

    Tudom, hogy céllal nem látsz a sötétben szart sem, és ez rendben is lenne, de ha 1 kicsit is elkóborolsz A és B pont között, fixen sötét lesz, így pont a felfedezésre nincs idő, ha ezt el akarod kerülni, erről szólt a megjegyzésem.

  • formula01

    aktív tag

    ~50 órám belement a játékba, úgy érzem muszáj kiírnom magamból a véleményem, nem lesz spoilerfree.

    Pozitív:
    - A világ szép, érdekes, el lehet benne kóborolni
    - A combat élvezetes
    - A vocationok változatosak
    Van pár ötletes és változatos sidequest, amik minőségben bőven meghaladják a main questeket.

    Negatív:

    SPOILER!!!
    - Ennyire kusza, sehova sem vezető, rövid sztorit én még nem láttam RPG-ben. Teljesen jól, izgalmasan indul a történet, elindulunk 1 úton, végrehajtunk a fővárosban kb. fél tucat questet, aminek a kiteljesedése a koronázáson kellene megtörténjen, ami előtt letérdel a pawn, mert valami nem tetszik neki, ezért mi is hátraarcot veszünk, és elindulunk a világ másik nagy területére, és a történet ezen szála itt kb. ennyiben is marad. Nem mellesleg ezzel, amiről azt gondoltam, hogy kb. a játék első ötödében ha lehetünk, nagyjából letudtuk a fő történeti szál konkrétan kétharmadát. WTF?
    SPOILER!!!

    - Totál logikátlan a játék, a legkisebb faluba is mindenki felismer minket, mégis egy hamis "Arisen" van a trónon? Bemehetek Disa szobájába a palotában és még vele is beszélhetek? WTF?

    - Teljesen semmilyen felejthető karakterek

    - Ha magadtól nem indulsz el felfedezni, a játék ~80+%-ából nem látsz semmit.

    - Konkrét területek le vannak tudva 1 db teljesen opcionális side questel, ami 1-2 óra alatt teljesíthető. (Pl. elfek).

    - Vannak szintén totál opcionális területek, ahova ha véletlenül nem vergődsz oda, nem látsz semmit. (Pl. Mist Land)

    - A lopakodási rendszer nevetséges, bárhova, a legjobban őrzött helyekre, a palotába bemehetek, bár a játék figyelmeztet, hogy elkaphatnak, gyakorlatilag ha körbe futkozok az őr körül sem csinál semmit, 1 perc múlva meg random odajön hozzám és elkezd ütni. Naívan thiefre átváltottam a vocationom a "lopakodós" küldetések előtt, teljesen felesleges.

    - Mivel a combat élvezetes, alapvetően élvezetes a felfedezés, de tizedszer végigmenni ugyanazon az úton, ha épp nem akarsz portolni, mert spórolsz a kővel baromi unalmas.

    - Az ellenfelek nem változatosak, goblin, nagyobb goblin, farkas, másik fajta farkas, repülő szar, éneklő repülő szar, emberek, meg 2-3 féle gyík

    - A nagyobb szörnyekből szintén van 3-4 ami állandóan ismétlődik, később lesznek sárkányok, akikkel egyáltalán nem nehéz a harc csak hosszú és unalmas. A medúza elleni harc volt egyedül valóban érdekes.

    - A pawnok időnként nagyon hasznosak, időnként full retardok.

    Olyan érzésem van a játékkal kapcsolatban, mintha megalkottak volna 1 baromi jó, érdekes világot, élvezetes harcrendszert, lett volna 1 elképzelés a sztorira, aminek aztán a közepéből kivágták úgy legalább 60-70%-át, benne hagyták az elejét, meg a végét, és végül lett belőle ez, ami még DLC-nek sem lenne túl combos. Vannak a játéknak nagyon szerethető pillanatai, abszolút jól elszórakoztam vele, valszeg még NG+ba is 1 kicsit el fogok kóborolni ha nemsokára a végére érek, de ez egy abszolút befejezetlen játék, egy óriási kihagyott ziccer, és szerintem nagyon elfogultnak kell lenni, hogy valaki ezt ne lássa. Ennél a játéknál a 2006-os TES Oblivion a grafikát leszámítva konkrétan MINDEN szempontból jobb játék még ma is, a Skyrimot, Witchert meg már meg sem említem, nem egy liga.

    [ Szerkesztve ]

  • formula01

    aktív tag

    válasz Ganzer #111 üzenetére

    Abszolút így vagyok én is. Nem azt mondom, hogy nem szórakoztató, 56 órám van benne, és még mindig elvagyok vele, a vocationok kb felét használtam aktívan, érdekel a többi is, stb. Csak a fő sztori az olyan, hogyha nem lenne, csak meg lenne töltve a világ mondjuk 2-3* ennyi sidequestel, konkrétan jobb játék lenne.

Új hozzászólás Aktív témák