Új hozzászólás Aktív témák

  • TOBY29

    csendes tag

    válasz Game78 #3255 üzenetére

    Speciális a helyzeted mivel wdsl előfizetőként először azt kommunikálták, hogy marad a szolgáltatás. Most a kamu közgyűlésen meg hogy befejezik a távközlést. Nagy a káosz az tisztán látszik.
    Szerencs hivatalosan is ügyfélszolgálatként szerepel a Btel honlapján, sőt a hatályos ASZF-ben is.

    I.3.1. Ügyfélszolgálat-hibabejelentés címe, nyitvatartási idő
    Ügyfélszolgálat címe:
    6000 Kecskemét, Mindszenti krt. 27/A
    Nyitva tartási ideje: Hétfő, Szerda, Csütörtök, Péntek: 7:30-16:00-ig
    Kedd: 7.30-19.30 óráig
    3900 Szerencs, Huszárvár u. 24.
    Nyitvatartási idő: Hétfő-szerda: 8.00 - 17.00
    Csütörtök: 8.00 - 20.00
    Péntek: 8.00 - 17.00

    Hivatalosan nem kommunikálták le, hogy bezárják a szerencsi ügyfélszolgálatot. Valamit csak kiírtak, hogy miért nincs nyitva? Vagy csak ad hoc módon elmenekültet a netcore (Btel technologies) alkalmazottak?
    Még egy ajánlott tértis levél a btelnek és hivatalos bejelentés a felügyeleti szerveknél.

    Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
    Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

    Való igaz hogy szolgáltató nem ellenőrizgeti, hogy kinél van éppen net, vagy kinél sincs. Viszont itt település szintű megállásról beszélhetünk, amit viszont látniuk kell. Lehet, hogy a béreltvonali szolgáltatónál volt a hiba vagy csak lekapcsolták kicsit.
    Elkeserítő ez az egész, hogy a xxi. században embereknek kell rohangálni, hogy a saját igazukat, bizonygassák rabolva ezzel a drága idejüket

    more beer,more the boss "Come back home to the refinery Hiring man says "Son if it was up to me" I go down to see the V.A. man He said "Son don't you understand"

Új hozzászólás Aktív témák