-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skimaster
senior tag
-
Skimaster
senior tag
-
Möhe
addikt
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz F_Gergely #38723 üzenetére
E39 neked nem megfelelő választás soha nem volt belőle Euro4 E60-tól volt EU4 de egyébként ott is rengeteg az EU3 Egy jó E39 ára 1,5-2M körül mozog ettől eltérően is ki lehet fogni őket persze. Touring általában olcsóbb szokott lenni. GM váltó van alattuk ami hajlamos a lehantolásra. Kettőstömegű sokat bír de a nagyon sok már kiszolgálta a korát... A következő szériánál már akár 1,5-2M környékén is találni de sajnos a tapasztalat azt mutatja igazán leharcolt rontások..... Egy normális E60 is ~2,5-3M környéke. De mivel neked EU4 kell minimum az E39 kilőve. Esetleg EU4-es E46 320D touring-ot lehet keresni vagy E61-et vagy teljesen más márkát.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz F_Gergely #38728 üzenetére
Gyárilag nem létezett EU4 belőle az biztos. Én soha nem is láttam és nem is hallottam olyan E39-ről ami alá DPF-et raktak volna. Olyan van,hogy gyárilag 2 katalizátoros vagy 4 de attól még ugyan úgy EU3.... DPF -et megszüntetni viszonylag egyszerű de egy olyan autóba beépíteni amiben soha nem is volt kb értelmetlen és rendesen nehéz is megcsinálni..... Motorvezérlőnek tudnia kell a DPF funkciókat 2 hőmérséklet jeladó is kell nyomásszenzor is DPF-et is kell tudnia kell a motorvezérlőnek illetve mikor kell regenerálni mikor tömődik el át kell tudnia kapcsolnia a regenerálásra ezt egy M57D1-es es motor, befecskendezés és motorvezérlő nem tudja.........
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Kickass
őstag
-
cOxeR
Ármester
válasz F_Gergely #38739 üzenetére
Én előbb bevállalnék egy 15 éves benzinest, mint egy 15 éves dieselt, és azért 34 vs 80 ezer / hó kicsit túlzás, kétszer annyit nem eszik egy benzines, még ha az üzemanyag különbözetet nézzük akkor se jön ki.
Nem lebeszélni akartalak, de bele kell nyúlni abba az e39-be. (no persze ez amúgy is igaz minden használt kocsira) -
szőröscica
addikt
válasz F_Gergely #38741 üzenetére
Egy ketliteres dizel szintjet egy jobb 1.4-es turbo hozza. Egy 2 literes turbo mar a 3 literes dizeleket kostolgatja.
Ahol egy 2 literes dizellel 5-bol jarsz el, ott egy 1.4 turbo sem fog hetnel tobbet enni.
De nem kell ebbe belemenni, ha dizelezni akarsz, dizelezz, de E39-bol nincs neked valo.
-
H.Ezredes
őstag
válasz F_Gergely #38741 üzenetére
Ne vegyél BMW-t Főleg ne 6 hengeres dízelt.... Maradj inkább annál a kocsinál amid van mert az elmondásod alapján "főnyeremény" BMW-t vásárolni ami ~ 15 éves csak úgy ha elfogadod igen is KÖLTENI KELL RÁJUK.... Amire nem kell ANNYIT az annyiba is kerül ami olcsó arra kell költeni és ezekre a kocsikra átlagban nem évi 200K szokott elmenni..... BMW-t ha taposod főleg egy automatát főleg egy 30D-t nem fog 5L-el eljárni inkább ~10L . És azért mert egy kocsira kell költeni és nagyobb összegeket attól még az nem bontószökevény....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz F_Gergely #38723 üzenetére
Neked e61 525D fog kelleni,az fogyasztásban és menetben is elég és jó szerintem. De legalább 7-7.5 literrel fogsz járni.Ha nem tetszik, vegyél más autót. Az e46 jó autó,nekem 2.0 dízel volt, kicsit kicsi volt a touring is, de az jól ment és 5-6 litert fogyasztott. Az olyan szögletes, mint az e39.Én a helyedben nem foglalkoznék a szmogriadóval.
-
MPowerPH
félisten
válasz F_Gergely #38747 üzenetére
Egyetertunk!
Ellenben en sem ajanlanam egyik E39 -et sem elso szamu autonak, ilyen magas tervezett futasra. Korosak, mindig lesz veluk valami problema.
Es az is igaz, hogy a nagyobb dieselektol ne varj 5L -es atlagfogyasztast. Azt a 2L -esek 4 hengerrel siman hozzak. 3L -nel mas a helyzet, van egy minimum, ami ala nem fog menni. Cserebe persze ha kitolod a szemet, akkor sem fogja lezabalni a gatyadat. De ez Nemetorszagon kivul annyira nem relevans, sehol mashol nem tudsz szaguldani.(ott se, mert ott stau -zni jarnak ki az emberek)
En mar le sem irom a sajatot, pedig siman E39 M5 szint, es szerintem pont fele annyi nafta kell neki. Facebook F10 csoportban is van egy huzott 550D, 9l -es atlaggal. Az meg mar a V10 -es E60 -al vetekszik.BeZol: Szerintem a 10-12 liter is mar b@szott sok. Ennyibol regen is elment egy 530i, ami 10 evre ra sem valtozott fikarcnyit sem, pedig azert lett kozvetlen befecskendezes pl. Teljesitmeny novekmeny majdnem zero, kornyezetvedelmi besorolas javult egyedul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő