-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11625 üzenetére
Alapjáraton kb. ugyan azt tudja a kettő, hiába nyomatékosabb a diesel, kicsit nagyobb a súlya is. Csak egy chiptuning sokkal nagyobbat dob egy diesel autón, mint egy szívó benyáson. Nézd meg a görbéket mennyivel változik. Óriási lesz a különbség a két autó között. Mindennapi autózás terén az ilyen 3.0-ás motorok mind bőven elegendően rugalmasak. Viszont ha sietni kell, akkor a diesel-t nem kell agyonforgatni, simán elmegy nyomatékból. Nincs olyan tartománya, ahol gyenge lenne, csak 1600 alatt, azt meg ugye amúgy se nagyon használod olyankor. A benzines más tészta, oda kell a min. 4000-es fordulat, hogy jöjjenek a lovak is. Mikor kipörgeted visszaváltásnál visszaesik a lóerő görbe, tehát kell kis idő mire újra ideális fordulatra ér. Diesel esetében ilyenkor ott a kamionnyi nyomaték, utána meg majdnem egyből a maximális lóerő.
Szerpentines utakon jön ez ki leginkább, apex csúcspontján, amikor először még nyomatékból indul a gép.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- BestBuy topik
- Fogyjunk le!
- Házimozi haladó szinten
- Óra topik
- EAFC 24
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen