- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #6253 üzenetére
Nem, nem nem jobbak, de hogy.
Félre ne értsd.
Nagyon nem is akarok bele menni, de 278km/h nem példa mutató "kiírva".
Nem miattad..minden tiszteletem a tied.
DE..
Vannak userek akiknek csak az "jön le" , hogy ettől lesz fasza gyerek illetve elismerést kaphat ha hasonló szituációba keveredik.
Érted remélem mire akarok kilyukadni -
zack
nagyúr
válasz MPowerPH #6264 üzenetére
Nem igazibb motorral...sőt. A nagy nyomaték kocsiban 200 felett nagyon érezhető, a fékerőről nem is beszélve. Csak hát fizesd meg. Egy ilyen autó árából ami legalább egy M5, M6...veszel 10db új 1000-es sportmotort. Más érzés egy M5 V10-es 507LE / 520Nm erőforrása, mint egy sportmotoré. Csak ugye ezt kevesen tehetik meg.
Ha valaki cserélni szeretne egy E60-as M5-öt...szívesen odaadom érte a mocimat 1 az 1-ben. Bár a fenntartási költségeivel lehet lennének gondjaim...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #6285 üzenetére
Sajnos igen. És nem tom, hogy kimenjünk megnézni és mi hozzuk be v. behozassuk, de az meg feláras ugye.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #6327 üzenetére
Most olvastam el ezt. Meg ez az új adó... megint kellemeseket gondolok erről az országról, meg a lakosságról... tisztelet a kivétel persze... mondjuk ez az adó épp, hogy nem fog érinteni. Leteszem a C-t és az E-t, meg ami kell a kamionozáshoz, PAV1, PAV2 stb. és lelépek innen örökre, mert nekem már nagyon elegem van sok mindenből, ami itt van. Mivel szeretek vezetni, rájöttem már pár éve, hogy én ezzel akarom keresni a kenyerem, szóval ezt akarom csinálni, ha nem is életem végéig, de jó sokáig az biztos, úgy, hogy külföldön vállalok munkát és elmegyek nemzetközire. Magyarországra meg többet nem jövök vissza... esetleg csak a rokonság, barátok miatt néha, de nekem elegem van ebből.
Most volt a híradóban is, hogy 3 héttel korábban kezdődik az allergia szezon, de sehol se irtják a parlagfüvet. Szépen mindenki az országban megvárja, míg bokor lesz belőle aztán had szenvedjen az a sok allergiás... papíron meg büntetik már állítólag 5 millió ft-ig, de csak papíron. Rosszul érzem én magam itt, normális helyen szeretnék élni, de ebben az országban ez nem fog menni... természetesen tudom, külföldön sincs kolbászból a kerítés, meg ott is vannak hülyék, de sokkal kevesebb, és sokkal könnyebb ott az élet, persze most a válság miatt ez nem teljesen igaz, de mire kimegyek (1-2 év) remélem rendbe jönnek a dolgok...¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #6327 üzenetére
A felháborodás jogos.
De ha belegondolsz(tok), az éremnek van másik oldala is, mégpedig az új törvény szemszögéből.
Ugye írtad, hogy diák vagy. Írtad, hogy "csak" erre telik.
A kormány csak annyit lát, hogy a te birtokodban egy magas fenntartási költségű autó van.
Ez a törvény csak az emberek nagyon kis részét érinti. A 2000cm3 autók simán alatta vannak ugye a 125kw -nak, pedig azok is viszonylag ritkák az utakon.Ne értsetek félre, nem kötekedésből írom és szerintem sem ez alapján kéne megítélni a "luxus" kategóriát, de minden nézőpont kérdése.
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6333 üzenetére
És akkor én mit szóljak a lassan 20 éves E34-gyel? Erre is képesek luxusadót fizettetni...
(#6334) tibi666
Wallis elvileg le tudja kérni a pontos listát.(#6337) rien
5er, Ntauto. Sztem kb 5e Ft.
Előtte azért érdemes rájuk csörögni, hogy ne legyen foglalt az összes kocsiállás. -
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6348 üzenetére
2.0 tdi passat??..az inkább olyan 6-7 guriga nemde...
jah szívás nekik 127kwde ne aggódjatok lebutítják majd majd azt is 165re ... a nép kedvéért...de mondjuk aki megvesz egy ilyet ne húzza már a száját pár 10e miatt....
Vangelis>>meg is érdemlik kellett nekik füstölős vw dízel.
te jössz talira?látom írtál odaát fórumba[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6399 üzenetére
mi az ami épp ez a kérdés?
max. pár belső dolog.
motor tuti annyi.váltó, felfüggesztés, fékek talán.
belül hát nem tom.milyen számlát mondanának az újjáépítésre wallisnál hamondjuk nem számít a pénz de ebből akarsz autót.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6412 üzenetére
azért annyira nem rossz ám az a 6.2-es motor, mint ahogy beállítod.
már 2000es fordulaton lead 500nm-t, a bmw v10ese 520at ad le 6100on.
pár lóerővel erősebb, és ezt majdnem 1000 fordulattal alacsonyabban leadja.a bmw motorja egy szénné pörgethető állat, a mercedesé pedig egy szintén jól pörgő (azért 7200ig ez is elpörög, ami a nagy hengerűrtartalom miatt igen szép eredmény).
az amg tud motort gyártani, nem kell félteni. kézzel szerelik össze.
az rs6 motorja viszont tényleg jobb mindkettőnél, de biztos megvan az oka, hogy nem azt választották, és kétlem, hogy ez a pénz lenne. ezen szinten nem nagy reklám már, hogy év motorja valami. a vw-nek fasza a népautóiba reklámozni, hogy ni ezt választották az év motorjának, de a 30-40 milliós autó vásárlóját ez érdekli a legkevésbé. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6412 üzenetére
Nem a motor erősségét veszik figyelembe, főleg nem a liter/teljesítményt. Inkább az előremutató technikán/eljárásokon szokott lenni a hangsúly. A lényeg, hogy valamilyen szempontból innovatív legyen. Legyen az akár valamilyen új anyag felhasználása, vagy bármilyen apróbb trükk, ami később az olcsóbb kategóriába is leszivároghat.
Mellesleg a BMW idén is bezsebelt 3 kategória első helyet, úgyhogy nincs miért szégyenkezni.
Érdekes, hogy a távol-keletiek mennyire lemaradtak. A sok rizsrakéta fan persze egyből bundát kiállt. Ők a statisztikákat és az ilyen díjakat, csak akkor tudják elfogadni, ha honda vagy toyota jön ki győztesnek. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6417 üzenetére
A hibrid Prius megkapta az év motorja díjat, azóta nincs benne túl sok innováció, csak apróbb csiszolgatások, meg az elmaradhatatlan cm3 növelés.
(#6416) rien
Ennek le van lopva az elejéről a BMW jelvény, elég csúnyán mutat ott az a két luk magában. Mondjuk nem egy nagy összeg pótolni, olyan 5k magassága. A zöldkártya ne befolyásoljon, nincs túl nagy értéknövelő hatása. Érdekes, hogy bal elöl alufelni van rajta, az összes többi keréken pedig acél. Alá kéne kukkantani, hogy ugyan miért van ez így. -
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6423 üzenetére
rombolja egy fenét. egy jó automatát gázzal tudsz kapcsolgatni, azt csinálja, amit te akarsz.
az 528nál valamit nagyon elbaltáztak a bmw-sek amúgy. néztük az 530d adatait a kézikönyvben. kézivel 8.1 alatt van százon, 8.5 alatt automatával (a touring 8.4-8.9). az 528i meg 7.5 alatt kézivel, automatával meg 8.8 alatt. a touringot ebből nem is néztük. tehát a dieselnél fél másodpercet vesz el, a 28i-nél meg közel másfelet.de vajpuhán vált, városban isten, autópályán tempomatozásnál szintén, kamion mögött lelassítva, majd a tempomatot visszaengedve az automata visszapakol kettőt és kilő, nagyon állat. közúton is jó, meg kell tanulni, hogy mekkora gáznál mennyit kapcsol vissza. 50km max. ha meg nagyon vágysz a váltogatásra, akkor kézi módba pakolod és csak pöckölgetsz, kuplungolni sem kell. megálláskor pedig automatikusan visszapakol 1esbe (vagy kettesbe a 30d pl onnan indul, csak kickdownkor teszi egyesbe, olyan erős a motor).
a következő autóm tuti automata lesz.
a c320cdi is az volt, nem is lehetett kézivel rendelni, ha jól rémlik. mondjuk az abban eltöltött 1500km semmi nem volt.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6436 üzenetére
igen, 1-2 litert rádob az automata váltó. motorfékezni lehet automatával. a bmw steptronicnál pl úgy, hogy visszapakolod kézi módban a fokozatokat. nagyobb sebességnél pedig nem ejti le a fordulatot gázelvételnél, autópályán jó.
5 fokozat vs. 5 fokozat a 28inél és így is hosszabbak a fokozatok?
youtubeon néztem 1-2 videot, az egyiken a másodikat 80 körül váltja,a másikon meg 60nál, pedig mindkettő automata. 528ia. fene tudja.fene tudja, nekem a gázfröccsözgetés, meg ide oda kapcsolgatás helyett jobban bejön, hogy nyugodtan vezethetek egy kézzel városban, kajálhatok közben, dugóban figyelhetek jobban arra, aki mellettem ül, stb. mások az igények.
a sport mód meg általában annyi, hogy kevésbé finoman, de gyorsabban vált, meg 1 fokozattal lentebb használja, hogy rugalmasabb legyen, illetve kisebb gázra is visszavált. szóval bizonyos szempontból rosszabb, nehezebben kezelhető akarattal, az tényleg az ilyen padlógáz, fék, padlógáz, fék üzemmódra van.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6442 üzenetére
én se a váltót nézem, teee.
de valamennyi figyelmem elvonja azért dugóban araszoláskor, mert a dieselnek baromi erős a motorfékje és rettenetesen finoman kell vele bánni 1esben, mert különben jókat lehet vele bólogatni.a kettes meg túl hosszú, alapjáraton is gyorsabb, mint egy dugó tempója, folyamatosan csúsztatni a kuplungot meg nem tesz jót neki.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6450 üzenetére
ennek az egyese túl rövid, a kettese túl hosszú dugózáshoz.
és amit SpeedR is mond, intenzív gyorsításkor alacsony fokozatban a nagy nyomaték miatti ülésbe préselődést egy nem tökéletes váltás után hatalmas bólintás tudja fogadni.
óvatos gyorsítás mellett nem tűnik fel, meg akkor nem siet az ember, a váltás is jóval finomabb, de pörgős haladásnál kellemetlen tud lenni. több utassal a fedélzeten ezért nem is nagyon erőltetem városban a dinamikus gyorsításokat. úgyis 50-60 között megyek. ha egyedül vagyok, szeretem érezni az autó erejét, de én tudom, hogy mikor váltok, fel tudok készülni rá. -
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #6496 üzenetére
Lehet nincs DSC
Lehet csak ASC van ....De végül is ez szívás, tanulni kell belőle.
Sajze.. de az a lényeg hogy meguszta az autó.. legalábbis remélem
Lehet veszek rá azért is szélesebb papucsokat...
Meg nagyobbat.. grrrrrrrrrrr
Bakker, szerencsém volt.
eset után:
Itt voltunk bent bal oldalt.
[link][ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #6505 üzenetére
Nekem ne mond.-----
De tényleg nem éreztem, hogy csinált volna valami is valamit, csak simán 180fok és kész!
Esélyem nem volt semmit csinálni, csak annyit hogy amikor már átfordultunk nyomtam egy féket és nem csúsztunk be jobban az árokba.
hogy tudom kideríteni hogy van e nekem dsc vagy nincs?
1999 es évjárat.
esetleg alvázszám alapján.
Elovastam a linket... hát nekem pont ezt nem csinálta
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!