Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz tibi666 #6413 üzenetére

    Igen, de van egy jelentős cccm előny a Mercinél, nem beszélve arról, hogy mennyivel fiatalabb motor, mint a mostani M -es széria csúcsa. És "csak" V8, ami érdekes. A BMW ezt az M -es motor még akkor készítette, mikor az F1 -ben is V10 volt, és a technológiát is onnan vették át. Ez miatt tudott a toppon maradni olyan sokáig. Ennek a V8 -nak viszont semmi köze az F1 -es motorokhoz, lásd alacsony fordulat, és az, ahogy a nyomatékot is leadja. BMW F1 -es technológiát használt fel, Merci pedig fejlesztett.
    Audi motorját csak felhoztam, egyáltalán nem tartom jó motornak... Dupla turbo és 5000cccm -től elég gyenge amit produkál, és messze nem csúcs technika. A BMW motorja hiába szívó, sokkal összetettebb, és bonyolultabb. Audinak nem is volt mit az F1 -ből felhasználni.
    A mostani M3 -as motor is egy csúcs technikai szintet képvisel, azt sem szabad letagadni. F1 -ből ered ott is minden.
    És lássuk be, csúnya lett volna, ha ugyan az a BMW motor egymás után sok éven keresztül bezsebeli a kategória első helyet. :) Mert ugye, az a V10 eddig csúcson volt.

    Jah, VW -nek jól jött, de tényleg jó motor. Takarékos, kellően nyomatékos, és erős. Járása elég silány, nem egy 6 henger, de szépen megy.

    SpeedR: Jah, tudom, hogy nem az számít. És igen, nem kell szégyenkezni, eddig a BMW motorok magasan viszik a prímet. A sok rizsrakétán én is csodálkozok, főleg a Lexus -on. :F 450h az hol a csudában van ilyenkor? Meg az LS600h... Vagy az nem elég innovatív? Meg ott a Lancer Evo, ami egyre jobb. Egy brutális erőforrás... Subaru is, bár nekem mindig a Lancerek tetszettek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák