-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15386 üzenetére
Igen, mert Te szeretsz feltűnősködni. Nekem csönd kell, nyáron túl szép a viszkó hangja, nem szabad ilyennel tönkretenni.
Egyébként 80k-ból meglenne, mert a katalizátoromat és a leömlőmet elvinnék, hiszen tökéletes. Ezt hol írták egyébként? Én is keresgéltem, de nem találtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
válasz dragonfx #15415 üzenetére
na látod jót kérdeztél
úú ez a dög
ez a matt fényezés veszettül jó
meg a gumi isGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
válasz dragonfx #15419 üzenetére
ú, a 330-asok is szépek, főleg ami a kollegának van itt a fórumban
ennek nem széles KICSIT a hátsó kereke?
az új 7-es Lumma Desing bömbesz
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Xero
nagyúr
válasz dragonfx #15451 üzenetére
Csak 2002 utániakat nézek, mivel tudtommal azóta van M54B25.
A sok futás nem tudom kinél mit jelent, azért van bőven gép 60e és 130e km között, ami azért nem kéne, hogy sok legyen.
Amit kinéztem gépet, ma sikeresen elvitték (2005-ös ezüst full extra M-esített gép).
Ezek a befutók jelenleg:
BMW 325 Ci!M-Paket!Navi-Plus 16:9!Leder!VOLL!
BMW 325 M-Clubsport-Paket *16:9NAVI /1.Hand /Einzelstück*
BMW 325 Ci 51k km
BMW 325 Ci-///M Sportpaket-Navi Prof 16:9-Leder-18"
BMW 325 Ci-M SPORTPAKET-LEDER-XENON-NAVI PROF-MOD 03szerk: Autómatát vagy smg-t annyira nem szeretnék, de a jobban felszereltek bizony nagy számban vannak ezekkel szerelve.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15468 üzenetére
Ezekből már rendes az automata, akkora az áttétel, mint az 5 sebességes manuális változatoknál. Persze jobb lenne 6 ganggal, de olyat nem találni. Ha kintre kellene, akkor megérné a jobb kormányos.
Mit keresek? Kell a felsőfokú folyékony angol. Az, hogy hova megyek ki legalább 1 évre, majd valamikor tavasszal elválik. Isten igazából ha bejön, akkor haza sem akarnék már jönni, itt nincs jövő.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15568 üzenetére
Ez szép, csak az a probléma, hogy azzal az E30-al nem igazán mehetsz ki közútra. Az M6 széria tuningos, az E30 meg épített autó. Ilyen drag -ra van kihegyezve, minden tekintetben. Ezért nem szeretem ezeket a drag versenyeket. Két kategóriát csinálnék: Épített, és széria.
Meg ha beleülsz egy ilyen M6-ba, akkor az egészen más érzés, mint egy ilyen E30, ahol minden kényelmi extra kakukk. Meg ugye nem csak gyorsulásból áll a világ, vannak kanyarok is. Szerintem ott a sorrend is fordított lenne.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15574 üzenetére
Szerintem 90-nél lehetséges. A 40i is tudja, pedig az V8. Csak ugye kérdés, hogy megtudod e állni a padlózgatást, mert azt valszeg nem tudnám. És akkor gyorsan fogy a nafta. Gazdaságos semmiképpen sem lenne. Főleg amíg egy 335D elmegy 6,5l -el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15588 üzenetére
Maga a kocsi mióta 20 milla dragon? Az elég karcsú lenne így szalonból.
mod:
Nah, 3 hetes fogyi átlagom tök jól alakul, sok helyi fuvar, város, országút 120 tempomat. 7l/100km, szóval nagyon elégedett vagyok. Ekkora papucsokkal meg pláne. Annyira sajnálom az autót, nagyon nehezen fogok tőle megválni.
Jah, ma beütöttem egy A6 3.0TDI -t. Rövid szakaszon igaz, körforgó után kigyorsít, kb. 0.8km, majd ismét körforgó. Azért lazán besoroltam elé, pedig nyomta a faszi, mert füstölt a kicsike. A körforgón belül meg esélye nem volt, hiába a quattro. Most DSC nélkül mentem bele, és piszok stabil volt az autó így is. Hátulja alig mászott el, piszkosul fognak a 255-ös papucsok. A bejárattól kezdve már majdnem végig 2-es padló, csak annyira engedtem el, hogy ne dobja ki nagyon a seggét.
Utána megálltam egy kereszteződésben, átadtam barátosnémnek a volánt, kicsit vezetett, most másodszor ezt az autót. Kicsit fura volt neki, 1994-es 1.8TD Mondeo kombijuk van. Azt mondta azt már nem akarja vezetni ez után. Pedig csak Szekszárdról hazagurult vele.
Nem mondom, hogy fostam az anyósülésen, nehogy valami probléma legyen. De le a kalappal előtte.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15601 üzenetére
"régebben irtam már 1x levillogtam pályán egy phaeton.t. tudtam esélyme nincs ha megnyomja d emégis lement valami miatt előlem. .tán lusta volt a tempomatot kioldani."
Én múltkor egy Cayenne mögé ragadtam be. Az istenért nem akart a külső sávban menni. Srácok mondták villogjak rá... Én inkább hanyagoltam, és beálltam a másik sávba, mögé ugyan úgy 150-re. Nekem is vannak elveim. Na persze egy szűk kanyargós úton tuti levillogtam volna.
Egyébként jah, nagy autó, nagy tisztelet. Isminek régen egy Vectra turbo -ja volt, ehhez hasonló. Csak rossz 4x4 -el, mert a nyomaték elnyírta. Kb 320 ló körül lehetett, de a kutya nem mondta volna meg róla. Egy régi szakadt autó benyomását keltette. Mondanom sem kell, hogy minden élő-holt levillogta, letolta. Aztán persze gyorsan helyre tette a dolgokat, volt olyan, hogy Pécs előtt a kapaszkodón 260-nál levillogta az S500-as mercit, de olyan is, hogy M3-as BMW-t gyalázott a pályán 290-el.(persze ez abban az autóban erősen halálfélelem volt...) Aztán váltott BMW-re, E46 316i, 1.9. Azt mondja azóta sokkal kevesebben tologatják. Ennyit jelent az embléma. Persze a 316i nincs kirakva, de a 18"-os, 245-ös kerekek fent figyelnek, a sportdobbal együtt. Ez minimum +100ló a kívülálló autósnak, és már nem is mer incselkedni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15603 üzenetére
Igen, nem arra való. De életemben akkor éreztem először olyat, 300 körül nem mindennap mehet egy átlagember. Az az autó tudta ezt. És csak 320 ló körül volt... 400 ló simán kihozható azokból a motorokból, minimális átalakítással. Egy Calibra kaszniban már sokkal életképesebb egyébként, ott sokkal stabilabb, és még ennél is jobban megy.
Na de no off.Don't Tread On Me
-
Rivaul
addikt
válasz dragonfx #15611 üzenetére
A gyerkőcök miatt váltunk első sorban. De a sedant nagyon nem szeretem s az asszony is így van ezzel. 136-os is van coupé-bol a 2001 előttiek, utána csak 150-es. Úgy olvastam hogy a 136-os lomhább de kevésbé kényes. Hosszú lesz ez a vásárlás ahogy elnézem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Xero
nagyúr
válasz dragonfx #15632 üzenetére
Az-az 1.6-os feltöltött motor valószínűleg a PSA-val közösen fejlesztett motor lesz. Van belőle 200LE-s változat is, de sokat panaszkodnak rá hiába volt év motorja. Hullanak 207THP/RC-ből és Mini-ből is.
Ha kap egy bikább intercoolert, a ki és belégzést átalakítják, akkor lazán van benne 230-240LE, de hosszú távon nem tudni mennyire szereti a motor még. -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15640 üzenetére
Jah, hát mondom az évjáratot: 1998, ez meg 2011. Csupán 13 év a különbség. Engem nagyon nem izgat, ez az 1.6 benzin turbo lezabálja a gatyádat, főleg chippelve. Ráadásul szétesik akkora lóval, így mi értelme az egésznek?! Dupla turbo -s 2.0 -és vagy 3.0 -ás diesel moci az igazi. Egy 23D meg begyalázza ezt, és eszik 5l -t. A 35D meg az 540i -t is megeszi, és nem 13l -t eszik, hanem 5.5l -t.
Nekem egy 35D ideális lenne, még ha E60, akkor is. De inkább E90.Sajnos tényleg eljutottunk oda, hogy a diesel autó a reális választás. Mert jobban megy, és sokkal kevesebbet fogyaszt. Amikor én vettem az enyémet, 240Ft volt a benya literje, és hiába került a diesel kevesebbe, vagy gyengék voltak, vagy nagyon megbízhatatlanok. Volt nagy turbo lyuk, meg magas fordulaton elfogyott. Így megérte a benyás. Most már nem vennék, főleg nem ilyen mini turbo motorost. Egy diesel autóval sokkal kellemesebben lehet autózni a mindennapokban. Szóval én tőlem jöhet akár 1.0 turbo is 200 lóval, az sem érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15657 üzenetére
Szerintem tök szép. Olyan az eleje mint az új Audik -nak. Ha meglátsz egy ilyet a visszapillantóban, nem fogsz sokáig gondolkodni, hogy félreálljál e.
Snooker: Csak az első autóm volt az, mivel még azt taposom. De remélhetőleg az összes ez utáni is az lesz, megpróbálom távol tartani magam a többitől, pl a konszernes vagy olasz vackoktól.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15678 üzenetére
Igen, meg a szervizet se felejtsed el. Egy Ferrari kötelező szervize megközelítőleg is ötszöröse egy BMW -nek, még ha M5 -ről is beszélünk, nem beszélve arról, ha valami elromlik rajta. Ami nem ritka, hiszen olasz autóról beszélünk.
Jah, és szervizeltetni sem tudod akárhol. És ahol hozzányúlnak, ott garantáltan minimum 15k/h az óradíj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #15710 üzenetére
Tévedsz cimbi. Egyáltalán nem kötekedni jöttem. Eddig azért is nem reagáltam, hogy ne legyen teleoffolva már megint a topik (de mivel már mindegy). Ő leírt egy hülyeséget amire én egy hasonlóan nagy hülyeséggel reagáltam csak, hogy érezze a súlyát. De ennyi erővel én is írhattam volna, hogy mire veri magát a bmw egy gallardo-t sem tud legyorsulni pedig erősebb annál. Nem írtam mert nem így gondolom. Csak az bántja a kolléga önérzetét, hogy van ember aki nem veri rögtön két kézzel csorgó nyállal a f@xát ha elhangzik a bmw szó. Hát ez van, szokjon hozzá. Ahogy a kis ccm-s turbós motorok gondolatához is mert ha tetszik ha nem ezek a sokhengeres szívómotorok mennek majd a kukába.
"Mekkora szar már az Audi V10-ese" + "fos Gallardo" + "konszernes ócskaságok" stb... Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni.
"Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük." Aha és mire mentek vele? Semmire. Jöttek nagy mellénnyel, hogy XY év és világbajnokok leszünk. Mi lett belőle? Semmi. Hol vannak most? Sehol. Erről ennyit.
Ha valakinek valami nem tetszik a továbbiakban az offolósban megtalálható vagyok, oda lehet szarásig offolni hiszen azért van.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15724 üzenetére
Azt jól szétesik, hurrá.
dragonfx: Nem lesz kompresszor....egy másik autó lesz, ahol a kormányt is a rossz oldalra tették. Azt hogy milyen, még nem tudom. Most jelenleg Volvo S60R -t nézegetek. Jó lenne a 4WD, mert asszon is vezetni fogja, és nem merném beültetni egy RWD -be. Audi nálam kihúzva, így maradt ez. Anno már nézegettem ilyeneket. Vagy ha FWD, akkor meg Mazda 6 2.3 DISI.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me