-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tomics
addikt
válasz dragonfx #13653 üzenetére
Ócskábbat nem találtál, amit esetleg teljesen kivontak a forgalomból?
Donorautónak jókHa átviszsgálásra sajnálod a pénzt akkor csak rosszabb lesz az a kocsi alattad...a végén még bagóért sem tudod eladni.
Az a baj a benzin csak drágább lesz, a magyar utak meg egyre szarabbak...nem érdemes ide egy bmw-t venni
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13664 üzenetére
Ennyiért a büdös életbe nem kapsz vállalható BMW-t... mikor anno megvette tőlem a srác az 520-som, mondta, hogy nagyon sokat megnézett és mindegyik hulladék. Volt olyan, hogy képen patent volt, mikor elmentek megnézni nem is indult az autó. És ez nem a 300 ezres kategória hanem a 700-as.
Felejtsd el a BMW-t, a mostanival is csak szopsz. Majd ha megengedheted magadnak, hogy vegyél egy 5-6 év körülit, akkor érdemes lesz elgondolkodni rajta, persze akkor meg már van más is ami sokkal jobban megéri mert fiatalabb, jobban felszerelt, erősebb... itthon egyszerűen horror áron vannak a BMW-k ráadásul szét is vannak barmolva. -
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13674 üzenetére
"a motron tul a karosszériával kell foglalkozni és kész. (géptető fény, bal sárvédő csere+fény.+2küszöb esztétikai javítása)máshol max kis rozsda folt van az eltüntethető."
És ki az a barom, aki megvesz egy 20 év körüli autót 3-4-500 ezerért és még ezeket elkezdi rajta megcsináltatni?
Hozzáteszem egy e36 316i -ről beszélünk...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13697 üzenetére
Két oldal van. Aki azt mondja, hogy az etanoltól energikusabb lesz az autó alacsony fordulaton, és nő a teljesítmény is, így a gyorsulás és a végseb is jobb lesz. A másik tábor annyiban mond mást, hogy magas fordulaton elfogy az erő, így a nyomatékosság az meglesz, de 5000 fölött nem nagyon kell erőltetni, mert úgyse megy.
Mondjuk a benya se jobb, tankoltam, és érzem, hogy vizes a benzin. Frankón kopog a motor, és nem megy az autó. Ezért sajnos köv. alkalommal valami prémium, nem magyar üzemanyagot kell vételeznem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13705 üzenetére
Jaj, félre értettél. Nem öntöm bele az autóba, csak megnézem keveredik e.
2-es tiltás 110-nél van.
Még csak nem is kell, hogy lefagyott út legyen. Hulladékok ezek a 205-ös gumik, kevesek ehhez a teljesítményhez, bánom mikor vettem őket. Dehát Conti, és fél áron voltak.Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13737 üzenetére
Egy évben ki lehet bírni két kerékcserét, az legalább okot ad arra, hogy ránézz az autóra, akkor is ha egyébként nem tennéd.
Amikor felraktam a téli gumikat nálam is ki lett tűzve 1-2 tennivaló a mit majd a nyári gumik visszarakásakor kell elintézni... én speciel élvezemMondjuk ezt ne hallja meg apám, mert akkor én cserélgethetem a kerekeket az összes autón xD, mert sokszor hallom tőle, hogy mindene kivan már a kerékcserétől (mondjuk neki 2 autón kell kereket cserélgetnie, volt időszak amikor 3 autón)
Am szerintem már nem kell félni, hogy nagy hidegek lennének és 10 C° felett ki lesz paterolva a mondeo a zafi mellől a garázsból, hogy ne kint rohadjon szegény BMW -.-
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #13742 üzenetére
Nem tudom BMW001-nek mennyi a diffije, nekem 3.45 sperr van benne de amire ki lett cserélve az is 3.45 volt csak nem sperr...
Nekem a 3-as tiltás 160-nál van ha jól emléxem...
Egyébként meg...
A váltó áttételeim ugyanazok mint itt a táblázatban az E36 M3-nak..
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13758 üzenetére
Áh, rossz helyen kotorászol. A végsebesség nem attól függ, melyik fokozatban mit megy a gép. Legalábbis nem az alsó fokozatokban.
És minél kisebb a moci, annál rövidebb fokozatok kellenek hozzá, hogy ne haljon be a. Azért van az, hogy a 28i is meghal automatával. Az 3.-ban 185-öt megy kb. , és 4.-ben megfutja a végsebességét, ami kb.235. 5.-ben ezt nem tudja tartani,az a legnagyobb poén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #13758 üzenetére
az enyém csak ~150-et megy 3.-be még is az elméleti vége 237, a jelenlegi kerékkel, de pl 4.-be az elméleti vége 191, annyit mentem is vele ténylegesen 4.-be.
de van egy rakat sima átlag autó ami 3.-be ilyen 150-160 körül szabályoz, csak utána már 4.-et még csak csak de 5.-et nem tudják kiforogni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #13761 üzenetére
azt azért tapasztalhatod hogy egy bizonyos (gyanítom középső) ford. tartományba jobban megy mint fent mert ilyen a moci karakterisztikája, középső tartományba tolták el a teljesítményt
196-nál volt rev lim 1-3-at csal az órám, legyen 193, jah húztam még egy 5.-et de nem gyorsult a szegény keverék miatt, a gyáriak normálisan beállítva, amik nincsenek szét űtve kb így mennek:[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13779 üzenetére
Egy 1300 kiló körüli autóba hogy lenne már kevés a 105Le? Teljesen jól mozgatja azt a kasznit. Az már más kérdés, hogy elég vérszegény, de közlekedni, takarékoskodni ezzel lehet a legjobban.
MOD: jah, ha 2.0, akkor meg már legyen 2.8 mert az meg megint nem fogyaszt annyival többet, cserébe jobban megy...
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13864 üzenetére
Jah, azért mondom, hogy fura, hogy euro 4-be rakták az autót. De ez nekem jó, nem fogok vele problémázni.
A váltót nem tudom... Nem kotyognak, hanem a 2-est és a 3-ast bizonytalanul veszi(ez tény, de érzésből váltok, így mindig egyből megtalálom, hidegen nehéz csak), nem húzza úgy be mint az 5-öst vagy a 4-est, és alap helyzetben a váltó nem középen áll meg, hanem kicsit jobbra dől az 5-ös felé.
Az olaj fogyi rendben van, mindig is rendben volt. Csak ilyen hosszú periódusra még soha nem volt bent hagyva az olaj, ált. 12k-nál cseréltetem. Havonta ellenőrzöm, mindig a maxon áll a szint. Most csak megjegyezte a szerelő, hogy nagyon jó a fogyasztás(most jelenleg 7.8l/100 az átlagom) és látszik ,hogy a motorral minden rendben van, azért írtam le.
A kartergázszagot inkább a kipufogó gázhoz tudom hasonlítani, erős, orrfacsaró bűze van. Két eset létezik. Az egyik, ha nagyon kopott a motor, akkor szökik a kartergáz, és erős szagot áraszt. Ilyenkor óriási az olajfogyasztás, ugye kopott motor velejárója.
A másik eset, ha valahol lyuk van a visszavezető csövön pl. Nálam ez áll fent, szerencsére.A szervo sajnos ilyen, most halt be harmadszor. Egyszer a kormányművet kellett cserélni, egyszer ugye a pumpát és a körítést. Most meg nem tom mi van, ugye nyáron történt, írtam is. Aztán cseréltek valami teflon alátéteket, de nem ott volt a hiba, rossz maradt. Aztán felment a téli gumi, ugye az csak 205-ös, így hiába gyengébb a szervo, könnyebb kormányozni. Nem foglalkoztam vele, mert ez a része kiidegelt már...
A kormány ferdesége meg egyszerű futómű, azt megcsinálták. Igaz egy pár kátyú után újra rossz lesz...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13882 üzenetére
Eddig nekem is könnyen váltott, nem dobta ki egyszer sem, én észre sem vettem, szerelőm mutatta, hogy mi a baj. Megszokásból váltok, nem vettem észre, hogy a 3-as helyett 5.-be akar csúszni. Most, hogy egyik oldalon cserélték a cuccokat, újra feszes lett abba az irányba, kiderült, hogy a másik oldal is megvolt gyengülve. Így most az 1-es felé húzza a váltót, nincs az 5-ös felé tartás, kikapja az 5.-ből. Szóval semmi extra, 800Ft-s rugókról van szó.
Persze, még nem lett megbontva. Egyszer volt róla szó, de nem az volt a probléma.DreaD88: Nálam még nem érződik, csak úgy gondoltam, ha már lent van a váltó, akkor érdemes lehet kicserélni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13885 üzenetére
Akkor leírom máshogy. Nálam is túl laza volt a váltó, ez is baj, ez lett megcsinálva most. Viszont ennek köszönhetően kiderült, hogy el van törve benne 1 vagy 2 rugó, így mivel feszes lett, és a rugó törött, ami behúzza a fokozatba, még lazább lett ott a fokozat, jelen esetben a 3-as és az 5-ös. Ötösből elég csak kicsit hozzáérni, és kicsúszik. De nem a váltó dobja ki, hanem a kulissza részen nem fogja már a rugó.
Nem tom máshogy leírni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13885 üzenetére
"...nem tudoma kuplung elhalását te miből veszed észre?"
Akkor kopott a kuplung, minél "mélyebben" kezd el fogni. Mondeoban volt elkopva a kuplung, de nagyon xD. Kinyomtad a kuplungot, beraktad sebességbe és (totál kinyomott kuplungnál is) elkezdett gurulni az autó xD. Még lehetett rajta valamennyit állítani, de az csak ilyen nagyon ideiglenes megoldás, amíg elviszed szerelőhöz kicseréltetni.
Szal ha neked középen fog a kuplung, az totál jó.
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13892 üzenetére
Nálunk ez a megbeszélt séma, ő ért az autóhoz, mi használjuk. Bízok benne, még nem vert át, és mindig mondja, mit érdemes megcsinálni. Sőt, alapból úgy visszük, hogy elmondjuk mi a baj, plusz megemlítjük, hogy ha észre vesz valamit, akkor csinálja meg. Jobb is hogy kicserélte, így kiderült, hogy nagyobb a hiba. Alkatrészekre így is várni kellene, meg rengeteg autó van előttem. Egy X5 4.4i, egy X6 3.0D ált bent, mikor vittem az autót, vezérlés csere volt. Plusz van a garázs előtt 3db 7-es, 45i, 45d, és 30d, azokkal is sok a munka. Szóval nem szar autókat visznek hozzá, nagyon megbízható ember.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13894 üzenetére
Tudod, mondtam, hogy ha az autóról van szó, akkor szeretem tip-top állapotban látni. Amikor érzem, hogy nem jó, nincs is hozzá kedvem. Most is beálltam a garázsba, ki nem hozom onnan, amíg nem kell a szerelőhöz vinni. Sajnos az autó ezzel jár, tudtam mikor megvettem. Ezek még kis költségek, ennél már volt sokkal nagyobb összeg is. Bagóért megcsinálják, ha jól emléxem munkadíjjal, amibe beletartozik a váltólevétel, lesz 20-25k max. Új kuplung szett lenne 86k. Talán 65k-ért lehetne szerezni, de lebeszéltek róla. Így az marad.
Jah, nem tehetem meg, mert de bevállaltam. Ez miatt lemondok más költségesebb dolgokról. Pl. lehet idén is elmarad a külföldi nyaralás...és?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13896 üzenetére
Azért ezt a listát elég volt végigolvasni... Ez nem is az autó hibája, és nem is a Tiéd. Ez a korral jár, sajnos, meg esetleg típus betegség. De ez miatt meg nem kell szégyenkezni, láttam én már 2000-es, és a fölötti évjáratú E Mercit korrodálni, de nem is akárhogy. Ahhoz a Tiéd kispiska.
Nem emléxem rá, garázsban tartod?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13898 üzenetére
Persze, érdekel, hogy sikerült megoldani.
Jah, annyit biztosan, és aztán ha rendbe hoztad, úgyse tudod árában eladni, mert kiröhögnek. Szóval ha megcsináltatod, akkor érdemes megtartani, az a pénz soha nem térül meg. Ellenben ha nem csináltatod meg, akkor meg bagóért se biztos, hogy elviszik.
A motorháztetődről jut eszembe, ne fényezd le. Inkább rakass a tetőre fekete matricázást. Pirossal nagyon szépen mutatna, az megvan 10k-ból, míg a fényezés több mint 30k.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13908 üzenetére
25k -ért körbefóliáztatom az autót baráti áron, LOL. Na jó, inkább 30k-ért. Csak addig nem merem, amíg nem tudom, mit szabad, mit nem. Az első ablakokra is akarok fóliát, és elvileg kapok műbizonylatot róla. Ellenben arra a rendőr elviekben ívesen tojik. Ennek akarok utána járni. Jah, meg fosok, hogy hátul tönkreteszik az ablakfűtést. Haver most csináltatta, és azóta csak pár helyen fűt. Nekem elég drága mulatság lenne.
De előbb a szerviz, mert még használhatatlan. Alkatrészek megjöttek, de csak hétfőtől fogadják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13910 üzenetére
Jah, most áll. Egyébként is kicsit nyugisabban vezetek mostanság, talán a tél tehet róla. Majd ha vissza kerülnek a nyári papucsok..
Te a tükörfóliára gondolsz, nemde?
Igen, B oszloptól előre tilos, de ha adnak műbizonylatot? Hol tudom ezt megérdeklődni? Önkormányzat? Esetleg lehetséges külön engedélyt kérni onnan?
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #13927 üzenetére
"Gépjármű eladása esetén a Bónusz fokozatot 2 évig - akár más biztosítónál is - érvényesíteni lehet hasonló kategóriájú gépjármű felelősségbiztosítási szerződésére."
Google a barátod. Még mindig.
Nem rossz ez az E36. De azért ez is már 20éves..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13926 üzenetére
Ilyen ínséges időkben. Ráadásul én még nem vagyok a vállalkozás része, tanulok, amikor segítek bent, akkor is azért, hogy tanuljak. Ha egyszer sikerül lediplomáznom, akkor kezdhetem élesen.
Rossz ám most a helyzet nagyon, óriási bajok vannak az építőiparban, ilyen adóterhekkel nehéz életben maradni. Most jelenleg azért küzd mindenki, nem profit termelésen van a hangsúly.Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #13934 üzenetére
Biztosítóéktól másoltam de több helyen is ugyan ez a 2év szerepelt.
Én szeretem az E36 sőt az összes Bömbit de néha nagyon nem tartom reálisnak az árképzésüket...
Jó árban normálisat találni nagyon-nagyon nehéz. Bmwből főleg..E21-eket nézegetem folyamatosan de elég gyér a kínálat...
Ez a legjobb ár/érték arányú de az a Stírracsing matrica nagyon nem tettszik nekem.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"