-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
csak szerentm kozolni hogy en akkor is imadom a bejgli 5ost formajat
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #8494 üzenetére
A gazdaság lehet előrébb van Szlovákia, Lengyelországban, de az átlag életszínvonal Magyarország alatt van még mindig... ha nem is alatta, de nem jobb. Sok baromságot össze tudnak hordani egyesek, akik azt mondják Magyarország az EU legalja, pedig (még) messze nem... az ilyenek még nem jártak Romániába, Bulgáriában, Litvániában, Lettországban, vagy Észtországban stb... azok sokkal rosszabbak.
Szerintem azt hallották, hogy gyorsabban fejlődnek, ami az igazság, és összekeverik az életszínvonallal...
Csehország az, ami előttünk van majdnem minden téren, bár a Brno-Prága autópálya szakaszuk egy vicc.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #8501 üzenetére
Csittelhalgass - rögtöngyorsan, Foltosmacska
Nézzenek oda - idejön flamelni a beste ágyelője
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gézengúz
addikt
Na itt is van.........
-
MPowerPH
félisten
Alapból nem tetszenek a 6 -os BMW -k, de ez gyönyörű.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8508 üzenetére
Döntsd el magad.
Mondom, piszkosul bejön, de az életben nem kéne 6 -os. Egy szép 3 -as jó lenne, coupe -ban.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Eltűnt a sok BMW -s. Jöttem haza most 'este', M6 -on levillogott egy Octavia RS, tádé. Szerintem még most se tért magához a kis naív. Még jó hogy nem a benyás volt...
Mostanában kicsit erősebb tempóval járok, főút 110-120, és nem állok be a kocsisorba. Pálya 150-160, meg ugye vannak esetek amikor több. Meg van benne Bp. is sajnos. A héten így majdnem 1000km -re 9,6l/100 -ra jött ki a fogyi. Asszem ez a max. amit még normális használat mellett ki tudok préselni. 10l+ -os sok várossal lenne, vagy tényleg veszettül elmebeteg módra kéne menni hozzá...Tibi, haverod 530D -je mit eszeget nagy átlagban, és szélsőséges esetekben?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8517 üzenetére
csak városban 9-10 körül.
megpakolva sok emberrel autópályán+hegyekben 7.5 körül.normál körülmények között 7 alatt.
most volt a 5er-nél a kocsi (kiderült, hogy ez a híres szerelő, akire mindig hivatkoztam ), 65 ezerért megcsináltak benne pár dolgot: üzemanyag átemelő szivattyú, tolatóradar egyik fejének cseréje, szőnyegrögzítő patentok cseréje, elvileg a jobb hátsó kattogást is megoldották. reméljük más gond nem nagyon lesz vele egy ideig. még lakatoshoz kell elvinni, meg venni megint egy aksit, mert ez szar. -
MPowerPH
félisten
válasz barnam_ #8519 üzenetére
Nem azzal volt a gond, hogy gyorsan akart menni...hanem ahogy csinálta. 150 -nél tempomattal előzök 3 kamiont belsőben, amik követési távolságot betartva mennek. A hülye meg elkezd villogni a seggemben, pedig láthatta, hogy még 2 kamion van előttem, amiket szeretnék én is megelőzni. Ahhoz hogy eltudjam engedni, be kellett volna sorolnom a két kamion közé...ehhez persze fékre kellett volna taposnom, mert annyi hely nem volt. És ha az ember fenekében hosszú időn keresztül villogtat egy ilyen kis bolhával, elszáll az agya. Ezek az eszetlen barmok... Utána lehúzódtam, megvártam míg majdnem beér mellém, aztán tapostam le. Meg persze az ilyenkor szokásos dolog, az elmaradhatatlan ködlámpa, had vakítsa. 1 perc múlva utolért a pálya végén, 100 -as táblánál úgy ment el mellettem, mintha állnék. Jó lenne kis kultúrát tanulni végre...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek ezzel mi a probléma? Isten bizony, elgondolkoztam.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8528 üzenetére
Megmutattam, csak nem 100 -as táblánál kell száguldozni...Hidd el, utána is menni fog ez, csak kicsivel jobban.
Nem is azért linkeltem be, hanem azért, hogy miért ilyen olcsó. Mi ebben az üzlet??? Mert ugye ezen még keresnek is, de így is piszok olcsó.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
no, pár infó a barátom 530d-jéről...
65k volt a szerelés a 5ernél.üzemanyag átemelő szivattyú. csökkent a fogyasztás, most nem gondolkodik, torpan meg, hanem megy mint a veszedelem.
tolatóradar egyik fejét cserélték.
szőnyeg rögzítő kis pöckök pótolva.
a vezető oldali ülés állítás közben néha kiakadt. megcsinálták az ülés alatt a kárpitot, ki volt bonta, és szépen lassan az baszta szét állítás közben a mechanikát. hogy miért volt kibontva az rejtély, lehet, hogy csempésztek vele valamit.kiderült a kattogás oka. ezek a bmw felnik amik rajta vannak, valami gagyi olasz gyártmányúak, és ha meg van pakolva az autó, akkor üt rendesen. görgőztetni kell őket.
kiderült, hogy miért szívja le random az aksit, holott mikor kimértük, teljesen átlagos fogyasztása volt. a fűtés keringető szivattyújának egy reléje szar, és változó időközönként bekapcsol, majd megy, amíg le nem merül tökig az aksi. a 5er-nél értenek a kocsihoz.
relécsere is lesz nemsokára, csak most épp nem volt nekik.
egyébként kiolvasták a hibákat, nincs eltárolt hiba, a 270 ezres futás reális, az autó rendben van a szerelő szerint.[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
-
rootkiller
őstag
Ti is néztétek a WTCC-t?
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #8534 üzenetére
Szerintem ne kezd el, mert nincs jó kedvem, és csúnya vége lenne...
BMW kiszállt az F1 -ből, és van egy olyan érzésem, hogy a WTCC -re több erőforrás jut. Majd Farfus jövőre megmutatja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #8535 üzenetére
Ha közbe nem szól majd Michelisz a Leon TDi-vel.
Egyébként valahogy úgy vagyok vele, hogy ugye a BMW kiszáll az F1-ból, szégyenszemre a hazai DTM-ben sincs ott, és még a WTCC-ben is odaver nekik a BMW-sek nagy része által lenézett SEAT. Egyik ismerős kirőhögte a SEAT Sport-os zsekimet, most asszem én is pofánröhöghetem, hogy hol a BMW.Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #8536 üzenetére
Eddig a DTM -ben azért nem volt ott, mert az F1 -re koncentrált. WTCC -ben is ez miatt volt a lemaradás, szerintem jövőre ennek is elejét veszik.
Amúgy erről annyit, hogy amíg a BMW saját fejlesztésű motorral megy mindenhol, addig a Seat...öhöm... Mi is az a Seat TDi? Én más autóban is látom ugyan ezt a motort, ugye tudod mire értem?! És hogy honnan van a motor alapja... Olyan mintha a BMW az F1 -ben Ferrari motorral ment volna.
F1 -es költségvetés sokszorosa a WTCC -s nek, nézd csak meg. És ezt a tőkét/erőforrást átmentik valahova. És szerintem nem a DTM -be...Kíváncsi leszek, hogy jövőre lesz e diesel BMW a WTCC -ben. Ugye a 2.0 -ás BMW TDi erősebb és jobb motor mint a vetélytársaké a széria kivitelben. Most azt ha berakják ide...Azt tudni kell, hogy itt most a motoron ment el az szezon, egyszerűen a nyomatékos dieselekhez nem volt elég az Si, hiába a kisebb súly és a piszok jó futómű.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #8537 üzenetére
Azért a 170le alap erőforrást nem a VW Motorsport, meg nem is a Quattro Gmbh. fejlesztette 280le/450nm-re (idén lett a szabály miatt 262le), hanem a SEAT Sport. Amúgy nem értem miért kell mindig belekötni a konszernbe.
Szvsz illene kiállnia a DTM-ben a BMW-nek, ha úgy gondolja, hogy egy kategóriába tartozik az Audival és a Mercivel, megmutatni a vásárlóknak, hogy igen ott vagyunk, és helyt állunk.
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #8538 üzenetére
Nem, de az alapmotor nem saját. Nincs miről beszélni.
Nem biztos, hogy lesz BMW a DTM -ben... A vásárlók nem is így ítélik meg... Addig az F1 volt a húzóág. Németeknél pont az Audi nincs még sehol, hiába a legnépszerűbb. Merci a numero 1 mindenképpen, a presztízs kényelem terén. A BMW meg a sportos irányba ment el...de erről volt cikk.
Egyenlőre a BMW csinálja magasan a legjobb motorokat az egész autópiacon. Főleg a sor6 ágon.Én reménykedek benne, hogy jövőre a BMW TDi -vel indul a WTCC -ben. Elég nagy böszmeség lenne nem így tenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8539 üzenetére
na igen, és be kell látni, hogy a seat csak azért van a wtcc-ben, mert a vw-nek ez a sportosként beállított márkája. az senkit nem zavar, hogy gyakorlatilag minden motor megvehető minden márka minden hasonló modelljébe. meg az sem, hogy már a skoda is minőségibb autókat gyárt.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8540 üzenetére
Nem akartam leírni...Mert nem akarom ócsárolni a Seatot...De más tollával ne ékeskedjünk.
Ez olyan, mintha a BMW a köv. M5 -be az F450 4,5 literes V8 -as motorját pakolná bele, csak rakna rá 2db kis turbot. És akkor már ráírhatnák a motorra, hogy BMW M Power, mi?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #8543 üzenetére
Úgy úgy. Jöttek azok a bűbájos wolfsburgi mérnökök, megfogták a VR6-ot, picit megtoldották, majd 2-t egymás mellé raktak, befokolták a főtengelyt, meg ráraktak egy hangerfejet, meg 4db Golf 5 GTi turbot, és beindították.
Azért ez nem így működik, csak jó érzés ezzel a konszern dologgal viccelődni. Amúgy mondtam már, hogy a VW konszern a világ legnagyobb autógyártója??
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #8544 üzenetére
áhh mindegy, hagyjuk....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #8544 üzenetére
mennyiség =/= minőség
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #8542 üzenetére
Nem tud dieselt gyártani? Te most viccelsz? LOL, ez még poénnak is rossz volt. Nürburg 24h -on mivel indul a BMW? Meg ha megnézed, a BMW -k több mint fele diesel. És asszem mindegyik díjnyertes motor. Nem tom honnan szeded ezeket a hülyeségeket.
Az idióta meg Te vagy, az a nagy helyzet...Idiótázd a haverjaidat, meg az anyádat... Az isten már verjen meg, a szar Seat -oddal együtt. Egy régi E36 M3 3.2 is körbehugyozza az összes Seatot, nem beszélve az újakról. És akkor már meg se említem azt a primitívséget, és anyagfelhasználást amit a beltérben csinálnak. Csörög, zörög, kopog, zajos, kényelmetlen. Egy 10 éves BMW milliószor különb, de talán még egy E36 is jól felszerelve kényelmesebb mint egy 2 éves Seat.
Az E39 -et meg se említem. Seatból E39 -be-E60 -ba az olyan, mintha Ford -ból S Mercibe ülnél.VR6-Fan: A Veyron motorja egy hulladék... Az arra van, hogy néha menj vele egy kört. Szerintem versenypályán gyorsan elvérezne. Akkora ccm, meg 4db turbo...és csak annyi ló. Nah, erről ennyit.
tibi666: Ahogy mondod... De nem minden esetben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8548 üzenetére
Rootkiller jött itt a Seattal, én válaszoltam neki.
Nem, nem abból vontam le, természetesen. Csak utaltam rá, hogy 5500ccm -ből, 2 turboval is kihoznak az autókból ilyen 800 lovakat. Összeraktak egy kamion méretű motort, csak a maximális teljesítmény volt szem előtt tartva, a többire szartak nagy ívben.Rootkiller:És ha már Seat... egyenlőre a saját kategóriájában kéne helyt állnia. Mert ha azt nézem, hogy egy Ford Focus RS vagy egy Renault Megane RS, vagy még talán egy Opel Astra OPC(azért az Opel még rosszabb) is agyonvágja az összes széria Seatot, akkor az már több mint égő.Szvsz, egy Focus RS 1 körön 2 -őt verne rá. És ehhez nem csak a motoron is a futóművön kell fejleszteni, hanem ideje lenne már a belső teret is 21. századivá varázsolni, nem leragadni a 10 éves alsó-közép katos autókban alkalmazott minőségnél.
Jah, igen... Ültem 2 éves Leon Cupra -ban...(itt parkol egy gyöngyház fehér 4 házzal odébb) Hallod, valami borzalom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #8549 üzenetére
nono... nekem az ő hülyeségeihez semmi közöm nem értem minek hoztad fel ezt, nekem.
szimplán csak hülye példát hoztál.
gondolom négyzetes motor/széria gyártás/ gyári, nem tuning autó, ez így nem mond túl sokat arról a 16 hengeről meg a sok literől, megbízhatóság..?
de kár elmenni ebbe az irányba szerintem, nem tudom minek erőlteted, az eredeti felvetésem se ehhez kapcsolodott.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs