Új hozzászólás Aktív témák

  • Harcipocok84

    junior tag

    Meglett az első találkozásom a Trélerrel... 3 Hete van nálam a 2009-es E71, jól kezdődik :D Jó, mentségére legyen mondva hogy lemerült akksi okozta, útközben karácsonyfa lett a műszerfal, leállt gyakorlatilag minden elektronikus rendszer. (4X4, ABS, sőt még az automata váltó sem váltott fokozatot, és leállítani is alig bírtam az autót) A drámát fokozza, hogy Pajzs van az autóban, lemerült akku esetén elég necces a motortér nyitása. Bár talán ennél már bevezették a töltési pontot a pedálok mellé...

    Pár napja már jöttek a tünetek, hogy egy 50km-es útról hazaérve akkumulátor alacsony töltöttséget jelzett. De pont előtte nap szerelték be a szervízben az Androidos fejegységet, úgy voltam vele, hogy lehet egész nap égett a lámpa, gyújtás volt adva rá, próbálgatták a fejegységet, stb... Így másnap rátöltöttem. Kb 7-8 órát a Lidl-s gyorstöltővel, amivel a többi autót is töltöm ha igénylik. Rámértem a biztonság kedvéért és járó motornál 14V-ra ment fel a feszültség. Gondoltam generátor pipa...

    Használgattam az autót pár napig jellemzően városban rövid utakra, minden ok volt, majd tegnap ismét megtettem 50km-t, és mire odaértem megint lemerült, pont az utca végén jött a karácsonyfa. Itt időhiány miatt már csak 4-5 órát tudtam tölteni, 11,5 körüli feszültség volt töltés elején, és 12,3-ig tudtam feltornázni. Indulás haza... Hát félúton már megint lemerült, olyan szinten hogy már félre kellett állnom. Tréler bevitt az autószerelőhöz, ők rámértek a töltésre járó motornál, és 13,3-at mutatott...ennyit töltött a generátor, majd 1500-as fordulaton felment 13,6-ra.

    Szerintetek is egyértelműen generátor? Érdekes mert előtte 14V-ot mértem. Mert folyamatosan ott motoszkál a fejemben, hogy mi van ha szar az akksi, esetleg cellazárlatos, nem veszi fel a töltést, stb... Mennyiért szoktak egyébként generátort felujítani szervízben, mi a tapasztalat?

    Hozzáteszem laikus vagyok..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák