Új hozzászólás Aktív témák

  • kardkovacsi

    senior tag

    válasz Mauzes #73197 üzenetére

    Én nem akartalak lelombozni, ezért kitöröltem, de az egyik előző hozzászólásomban írtam, hogy ezért nem veszek legközelebb phev-et hanem full villanyt.
    A modul ára euró függő és inkább lefelé megy. Amikor vettem az autót 2018-ban még ezer euró ennek modulnak ára, mostanra ez 750 euró körül van.

    Ahogy én értem van egy töltés szám amit kibírnak a phev-ek és utána vége az aksinak. Szerintem a BMW tudta, hogy a 2015-től 2019-ig eladott phevek között sok garanciális ügy lesz, mivel kicsi volt a hatótáv ezért aki sokat töltötte egyszerűen elérte a limitet jóval a 100e km előtt (nekem is 71e van benne, de ebből 45e körüli a villany). Az újak esetén már más a móka, mert elmennek 50 kilométert egy töltéssel. 2e töltés az 100e kilométer és onnan már nem gyár problémája :) Én ezért ajánlottam neked nézesd meg az aksit, sőt még a töltés számot is megmondja az autó. Sajnos azt nem, hogy hány teljes ciklust kapott csak azt, hogy hányszor dugták töltőre illetve abból mennyi volt amikor tele is lett töltve az autó.

Új hozzászólás Aktív témák