-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz ArthurShelby #67747 üzenetére
Azért van motorolaj a csomagtartóban mert nem fogyasztja... Persze...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz szőröscica #67755 üzenetére
Na ez már sokkal inkább szimpatikus
Hogy ez miért nem akkor jött velem szembe mikor az enyémet nézegettem...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #67736 üzenetére
Az automatas kinlodas olyan, hogy 1x kell megcsinalni, ha baja van. A ZF jobb, a gm kevesbe. Rohadni fog, de ha jol kikasztnizzak, plusz uregvedo, baja nem lesz. Egy szep es jo e39 3m kornyeke, ami patika.
Az e39 6hp valtoval lenne az igazi, de olyan nem megy ra konnyen, de van aki e46 6os valtot tesz a 5os hazaba es azt teszi ala. Egyevkent egyjo valto + atalakitas kb 400-500e ft. Annyi 1 jo automata ala
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #67747 üzenetére
Többiek is azt mondják automata. Mi a fenének akarnál te botozni ott?
Nekem rohadt fárasztó, még ha keveset váltok is. (sajnos )
Kibírom az új autó érkezéséig.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67760 üzenetére
Jó hülye az az ember is Igaz,ha szarnám a pénzt...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67761 üzenetére
Most miért hülye?
Mert van rá pénze, és nem akar várni ezért hajlandó felárat fizetni? -
KAMELOT
titán
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #67761 üzenetére
Ja, annyiért egy taycan is befigyelhet már, nem csak egy 3-as, csak igazi hülye nem gondolkozik #winlord...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67760 üzenetére
Igen. Minden ilyen nagyerteku amire sokat kell varni elmegy ,foleg hogy az ilyen kereskedoknek megvan a kiepitett uygfelkor akik cserelvetik fel evente a 30 millios autokat
Brumi: 85 folott van az enyem.
Kamelot: a mostani helyzetben?
Mikor fel ev mulva is keves kilometerrel max 1-2 millio bukoval siman eladja?
VanAz M3-ra is 3 vevo is lenne aki siman ad ra +5 milliot
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Egy dolog valamit mondani és más fizetni. Természetesen vannak matolcsi haverok,akiknek semmi sem drága.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
Lattatok Magyarosi uj videojat?
Dumalunk dumalunk utana azert jon az esszeru es realis dontes.
Utolso 30 masodperc a nagy valosag[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #67777 üzenetére
Mire gondolsz? 2030-ban már nem lehet robbanómotoros autót venni? Kb. annyira, mint amennyire ma nem lehet lovat... Sose fog elfogyni, amíg igény-pénz lesz rá.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #67781 üzenetére
Ha átrakod P-ből D-be? Mindegyik ránt 1 kicsit.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz KAMELOT #67746 üzenetére
Elmentem megnézni a kocsit.
Azért élőben teljesen más volt, mint képekről. Összefoglalva jó alap, de rengeteg kis hibája van, és szerintem nem ér meg 2,5milliót, csak 1,5-t (ezért vissza sem hívom). Van egy enyhe lelakottság érzésem a sok kis hiba miatt, illetve az igazmondásukban sem hiszek (azt érzem, hogy a tulaj hülyének nézett a telefonban)
A hely ami árulja (de nem ők a tulaj) a cooper-car hybrid centrum, ők autókozmetikával is foglalkoznak (takarítás, polírozás...)Külső:
A kocsi tele van apróbb sérülésekkel. Lökhárítón kisebb karcolások, a bal első ajtónál egy kis horpadás, jobb első ajtó mögött 2 kis horpadás. A jobb hátsó sárvédő a legcsúnyább (sajnos gagyi lett a fénykép), az végig van húzva, ott van komolyabb horpadás is, és ott már kevés lesz a polírozás (néhol látszik a fehér rész már). Elöl a vonószem takaró valamiért nincs jól a helyén. A fixpontos tetőcsomagtartónál gyöngyödzik.
Rozsda kívülről nem nagyon látszódott, a hátsó sárvédőnél még nagyon nagyon kezdetlegesen elkezdett hólyagosodni (de tényleg keresni kell, hogy észre vedd, bár az is igaz, hogyha már hólyagosodik, ott baj van...).
(Ami furcsa volt, hogy a hátsó ajtónál a díszléc így egymás alá bújt be és nem szintben vannak, de ez gondolom normális [kép] [kép] )Belső:
A tetőablaknál kis fekete zsírfolt a világos tetőkárpiton (nem életveszélyes, csak megemlítem), a bal hátsó ajtónál a belépő körül lévő gumi már kemény és töredezett (már nagyon csere érett, de nem lényeges alkatrész), illetve itt hiányzik az ajtókárpitból a világítás alul (a bal első ajtózsebben megtaláltam a foglalat párját, a lámpa tetejét). A belső tükör megfolyt, de az filléres tétel (gyakorlatilag szóra sem érdemes), az autó telefon nincs a helyén. Ez a csavar sem tudom mennyire gyári ott [link] .
Összességében nem tökéletes, de szép a belseje, jól összerakottnak tűnt (nem recseg-ropog), az extrák működtek (bár most így utólag volt pár, amit elfelejtettem kipróbálni, mert alapnak vettem: klíma, esőérzékelő, bc).Motortér: (itt még nagyobb noob vagyok)
Első amit észrevettem, hogy egy tartály elég durván olajsáros, talán az automata váltóhoz tartozott[kép]. Aztán az ablakmosó tartály csöve eltörött, a motornak a műanyag háza is megrepedt már. [kép]
A féktárcsák elöl-hátul vállasak.Élmény:
A kocsiban alig volt benzin (8km-t írt ki), ott a telepen mentem vele pár kört. A váltó ránt, ha P-ből D-be, vagy ha D-ből R-be teszem, sőt valami recsegő hang is volt (a srác azt mondta a fékek miatt van, én a wandler-re gyanakszom). Amennyit mentem vele (azt a keveset), ott a fokozatok között nem volt rántás.
Én a szervót gyengének éreztem (elvileg ezeknek alapból gyengébb, illetve én egy elektromos szervósból ültem át érkezés után), sőt szerintem nem is volt kormányszervó. A srác szerint, ha a kormányműnek lenne baja, akkor recsegne, mikor elfordítom.A szélvédő aljánál levelek voltak (a kocsit fedett részen néztem meg). A tulaj azt mondta, azért nem csináltatta meg a kis hibákat a kocsin, mert így őszinte. Közben azért a kocsit egy autókozmetika árulja, a szilikon is látszott a kerék oldalán...
Nekem az az érzésem, hogy a tulaj egy ideje már nem költött rá (vállas tárcsák, rossz ablakmosó...)A futómű talán jó, de nem nagyon tudtam kipróbálni. A motorhoz sem értek (annyit tudok, hogy az m54b30-at dicsérni szokták, hogy nem rossz, de tudja enni az olajat).
A tulaj szerint a kocsi műszakilag költségmentes...hát nem rossz, de annyira nem jó, és biztos nem ér annyit, mint amennyiért árulja.A kocsiról pár infó még: [kép] [kép]
Nem sietek a vásárlással, Bp-en nincs szükségem kocsira, ha meg kell, kölcsön kérem valamelyiket a szüleimtől. Ez a bmw is csak hobby-ból/szerelemből lenne (birtoklási vágy, legyen saját), első saját kocsi lenne...(de nem szeretném végigsz*pni a létrát, egyből jót szeretnék ).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #67783 üzenetére
https://www.youtube.com/shorts/h2uellFUvTo
Ilyen, amikor recseg a váltó?Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #67783 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy nem volt 3 kulcs, csak 2, és abból is csak a szervizkulccsal indult...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #67783 üzenetére
Még jó, hogy elmentél megnézni.
Ilyen régi kocsit csak az vegyen akinek van fölös pénze rálocsolni. Itt sok mindent kéne cserélni. Inkább nézz egy fiatalabb, de jobb állapotú kocsit. Ez még 1.5M sem ér meg.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67787 üzenetére
Egyébként a képeken látható problémák olyan apróságok (ideértem az ablakmosót is), amik kb 1 nap altt javíthatóak, vagy filléres dolgok, mint a vontatóhorog takarója, a csipás csomagtartó, ami asszem műanyag, nem is fém, stb. Ugyan ilyenek az enyémmel is voltak, amint megcsináltam fillérekért, felment az ára kb azonnal. Rengeteg kis apróságon múlik. Ennél az autónál nem tudni a motort, milyen, de a cserélt ATF már pozitív, főleg ha még nem állt meg. A wandler megint olyan 100-150k cseréje, plusz ATF/szűrő (ha új, csak ATF), azaz kb 300e ft. A motor megint olyan, hogy ha csapágyazni kell, meg gyűrű, pár száz ezer ft. Viszont ha rákölt erre az autóra 1 millát, lesz 10 évre egy jó autója. Láthatóan nem rohad, szóval kasztnizni nem biztos, hogy kell rajta, csak a festést javítani, ah kihúzzák belőle. Egyáltalán nem tűnik rossz alapnak.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #67783 üzenetére
Belső:
Egy fullos takaításért 80 ezret fizettem.
"Ez a csavar sem tudom mennyire gyári ott"
Gyári.
Motortér:
Ablakmosó csöve kő kemény, az törni si fog, de nem nehéz a csere. Nálam szét volt esve több ponton, 2 új fúvóka megoldotta. Viszont ebben van xenon mosó is. Kicsit beletoldasz és jó, a teljes javítás/csere sem egy érvágás.
Olajsár: Ennek kéne jobban utána nézni.
Tárcsák: Ez a legkevésbé probléma, amúgy is instant cserélném.
Élmény:
"akkor recsegne, mikor elfordítom."
Toronycsapágy? A szervót akkor tudod tesztelni, ha álló helyben tekered, és ha van kicsi ellenállása, de mozog, akkor jó. Jártam már úgy merciben, hogy menet közben állt el a szervó, eldurrant a csöve.
"A futómű talán jó, de nem nagyon tudtam kipróbálni."
Felhúzza az ember a gumikat a csillapítón, ha olajos, akkor csere mind. Nálam elöl kiment a gumi, első 2 cserés volt, a hátsó 2 csillapítóm 22 évesen a gyári sachs. Valszeg semmit sem tart, de röhögve átment a műszakin. Szerelő szintén azt mondta, hogy nem cseréli, mert még jók (2 új van egyébként nálam tartlékban)
A e39 futóműnél a gyenge pontok a lengőkarok, amik hamar tönkremennek, plusz az állító csavarok, meg szeret rohadni a stabrúd és kikopni a pálca. 250e ft volt nekem MINDEN cseréje, ami ide tartozik, és nem lemförder. Akkor valszeg 2x ennyi lenne. Van, aki csak azt cseréli, ami rossz, van aki párban, van aki tojik rá. Ha nagy sebességről fékezik az ember és ráz, akkor a tárcsa félrekopása is lehet, plusz az első alsó lengőkarok hibája is. Ilyenkor érdemes inkább mind a kettőt cserélni.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
szőröscica
addikt
válasz tasiadam #67788 üzenetére
Az egeszrol ordit, hogy egy elhanyagolt auto, kamuzo tulajjal, dragan. Egy BMW-re barmikor el lehet kolteni 1 millio forintot konnyu szerrel, meg a szemre szep, jo muszaki allapotuakra is.
Ha a kollega nem idomilliomos hobbista, akkor jobban jar, ha ezt a peldanyt elkeruli.
A korabban linkelt 535i bizalomgerjesztobb darab, azt en akartam megvenni, de vegul letettem rola, pont mert nem lenne idom ra.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Mi áll furán? Nemlátok semmit.
tasiadam: Motor / váltó. Ezt nem tudja senki.
Pont ez az, hogy még beléraksz 1M, tehát a reális ár 1-1.5M között van. Túl van árazva.
Ha már ki van szedve a motor akkor mindent illendó cserélni. Nem tudhatjuk, hogy más mikor megy el.szőröscica: Pont ezt írtam én is. Nem a szervizben akarja nézegetni senki sem a kocsiját.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #67792 üzenetére
Hát igen, ha e39 és benzin, akkor már v8, még ha csak 245 ló, akkor is kább azt hallgatnám Az ára az túlárazott, de kb függetlenül ártól, ezek a problémák élni fognak. Nem 1 olyan túlárazott e39et látok 1.5m-ért, ami sokkalta szarabb állapotó az enyémnél is, pedig én már 1m+-nál járok ráköltésben, és 1m-et sem tudnék érte kérni
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67793 üzenetére
"Motor / váltó. Ezt nem tudja senki."
Egen. És ebből már mind a 2 csak anyagárban kiteszi az 1 millár, munkadíj nélkül. A sok használt prémiumnál kb ez áll fent, ritka az, amirek öltenek is. Inkább használják, feszítenek vele, de nem költenek, amikor kell, csakk ozmetikázzák a problémát.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz tasiadam #67796 üzenetére
Ezért én azt mondom inkább valami újabbat, ami jobb állapotban van. 2010+
Rengeteg az olyan aki valami xarból (mert régi), jó sok pénzt akar csinálni.
Ilyen régi BMW bármilyen legyen, 1M többet nem ér.
Aztán vannak ilyenek. [link]
Full megcsinálva, motorban 7000km. G-power tuning 450hp.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz KAMELOT #67797 üzenetére
Nem mindenkinek telik 2010+-os autóra és nem mindenkinek tetszenek az újabbak. Ha valaki régebbit akar, akkor azt akar venni és kész. Jól meg kell nézni mit vesz és kell legyen tartalékba pénze. Én is megvettem az e46-ot 2019-ben, ráköltöttem azóta az árát de most van egy jó autóm amire alig kell költeni jelenleg és az ára sem lefele halad.
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67797 üzenetére
Azert egy e46 320d (csak pelda) es egy e46 g power m3 kozott eg es fold a kulonbseg. Soha nem lesz 1 liga, es meg ujkoraban sem volt az. Egyik kvazi versenyauto, masik napi hasznalati targy. E39bol is a patika v8 a draga, sor6 nem lesz az, ha csak nem n54 kerult bele valahogy. Fullosan felujitott m54b30 sem lesz draga, hacsak nem kovacsolt beles es turbos. De az mar megint nem napi hasznalati targy
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen