-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #62850 üzenetére
Merevités plusz hangszigetelés plusz extrák plusz az hogy a Tesla szokás szerint mindent extrém módon alulméretez jó lesz az úgy is felkiáltással.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #62849 üzenetére
Meg az i4ben nagyobb az aksi és kicsit mindenben nagyobb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
-
herdsman12
őstag
Mostanában kezd zavarni, hogy leállított motornál nincs kesztyűtartó, csomagtér (térképolvasó és pipere) világítás, pontosabban a csomagtér felvillan nyitásra, majd elalszik.
Úgy rémlik, hogy indítás után se azonnal működnek.
A normál belső világítás az működik rendesen nyitásra, kapcsolásra.
Jöhetne valami ötlet, hogy merre nézelődjek mielőtt villanyászhoz viszem. -
KAMELOT
titán
Jó kis M5 [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #62847 üzenetére
Sanszosan így van, de sok embernek elég az.
Akkor lehetne lenyomni, ha ugyanolyan képességű autót adni bárki is, olcsóbban...Mert azért a i4 nehéz is és drága is...
Mondjuk BMW-t venném, nem kérdés
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #62856 üzenetére
Ugye itt már csak azt kell definiálni mit értesz "képeség" alatt. Mert szerintem a képességeihez képest elég drága.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #62857 üzenetére
Finom 70.000€ kezdődik. Hatótáv 434km, jó esetben 300-350km. Normál eset 300km-ig. Ez minden csak nem jó.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #62857 üzenetére
Jó a hatótávja. Jelenleg ez a legfontosabb az embereknek. Ahogy láthatod is.
Amúgy a 300, ha megvan pályán nem
olyan vészes. Pl. most voltunk focitornán Debrecenben, vagyis töltés nélkül le tudnék menni.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #62860 üzenetére
Egyre több autó van hasonló vagy akár jobb hatótávval.
300 simán megvan ezekkel az autókkal, szerintem az i4 különösen takarékos lesz a gyakorlatban, majd jönnek a tesztek, sok ember meg fog lepődni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #62856 üzenetére
Én nem látom az tesla alternatíváját az i4-ben. Nem mintha számítana a hétköznapokban, de az i4 225-tel lehet a tesla 260 és van track mód. Nagyon más a kettő konpeciója.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #62861 üzenetére
A takarékosság jó lenne, de a súly, az súly, Ha már ül benne egy család az 2,5 tonna, szóval kell fék is ami megállítsa, stb.
@#62862chess001
Nem tudom, videó alapján 130 mph fölött sehol sem volt a tesla, szóval lehet van track módja a Model3-nak, de vagy nem volt bekapcsolva, vagy ennyi.Amúgy szerintem nem ebben kell nézni, a BMW egy autó, a Tesla meg a szappanosdoboz. Viszont azzal egyetértek, hogy vannak akiket ez nem mozgat meg és maradnak a Teslánál, elfogadom.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #62863 üzenetére
Nem kell kulonosebben komoly fek!
Motor a nagyreszet megoldja![ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Dobféket alá
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #62863 üzenetére
Tesla könnyebb és 6 dugattyús fék van rajta, ami elfogy pályázásnál. És látszik, hogy jobban fékez, mint a bmw. 0-100ban jobb a tesla, jobban elindul, jobban fékez. A bmw erősebb, van olyan, ahol ez előjön.
Fordult a világ, a bmw öreges, kényelmes, az amcsi meg sportosabb, innovatívabb.
A track mód a kanyaroknál számít, lehet állítani a hajtást.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #62868 üzenetére
Nagyon kíváncsi leszek rá, de szerintem annyival több lesz az ára, hogy annyit nem fogok rászánni. A taycan (etron nem) is tetszik amúgy, más szedán meg még gyakorlatilag nincs is, bár a kínaiak már a spájzban vannak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #62870 üzenetére
Ryzen proci van benne, körbekamera, olcsó streamelőfizetés, saját töltőhálózat, meg ilyenek miatt...
És a legfontosabb kimaradt majdnem: track mód Miért nem lehet minden kocsinál állítani a hajtást?![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #62872 üzenetére
De látod, valakinek ez számít.
Én is attól tartok, hogy egy igazi i4M már combos felárral jön, de nem félek tőle, hogy kevés lenne.
De ahogy elnézem a BMW M (de nem csak M modelleknél) a Porsche után jön egyből. Nem nagyon vanmellette se a Merci, se az Audi.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz chess001 #62871 üzenetére
Az első 4 tényleg előny, a track mód viszont szerintem sem jelentős.
A videón látható gyorsulási előnye is a BMW-nek kb. érdektelen, mert olyan sebességnél lép fel és oly' kis mértékben, ahol normál esetben nem használják az elektromos autókat. Persze jó, ha tudja ezt is
Az új Tesla computer nagyon erős, egy Taycan 140ezer €-ért meg laggol, lassú és a navi még szarul is tervez a töltésekkel hosszabb úton. Kíváncsi vagyok a BMW rendszerére, majd jönnek az összehasonlító videók.
Ami nekem hiányzik egy Tesla-ból, az az adaptív/matrix vagy akármi L.E.D. Hogy ezt hogy a francba tudták még a 2021-s autókból is kihagyni... -
chess001
aktív tag
válasz Chrys_ #62874 üzenetére
A 2021-estől már ledes a 3-as, Y 22-től már elvileg adaptív lesz az EU-s. USA-ban nem lehet, gondolom azért nem volt highprio.
Szerintem a trackmode a legjobb. Meg amúgy van az UP - PikesPeakTesla, sperr-t lehet venni bele előre hátra!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #62873 üzenetére
"már combos felárral jön"
Bizony. Ez egy ilyen játék. Bár már egy M4 Competition is 90e euró körül indul.
"ahogy elnézem a BMW M (de nem csak M modelleknél) a Porsche után jön egyből"
Szerintem is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #62879 üzenetére
Ezért jó a buta kocsi vagy fizikai gombos kocsi .
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #62880 üzenetére
Igen, csak sajnos nem errefelé megyünk... (vagy szerencsére ez nézőpont kérdése)
Végül is egy Trabant is milyen jó autó, amit az út szélén meg is lehet szerelni pár szerszámmal, miért is nem ilyenekkel járunk....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz Chrys_ #62874 üzenetére
Totál feleslegesek ezek a szoftverek a kocsiba. Töltéstervezés...minek ez? Nem tud az egyén tervezni? Ezekre is egy csomó pénz ki van dobva aztán semmit nem ér. Vezetni kell és nem a gombokat nyomkálni!
Én az utat figyelem vezetés közben, meg a sok retardált embert akik zárovonalon át előznek miközben szemben jön kocsi. Aztán egy rozsdadarabban ül és füstöl a motorja.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
windlord
őstag
válasz KAMELOT #62882 üzenetére
Telefonnak minek kell töltésvezérlés?
(Gondolom ez a töltéstervezés)
Ha villamos oldalról kérdezed, a válaszom a következő:
- Akksi élettartam.
- Biztonágos működés... stb.Ha ráengedsz y amper helyett y x10 ampert, akkor nemes egyszerűséggel felpúposodik a akku ha fel is veszi, illetve elképzelhető, hogy kigyullad esetleg felrobban.
Töltés közben fellép a hő. Ha ezt nem kezeled pl. áramerősség csökkentés\növelés.Ez olyan mint a biztonságos üzemanyagtank.
Lényeges, hogy ne robbanjon fel a kocsi[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #62882 üzenetére
Sok minden közbejöhet út közben, ami nincs a fejedben.
Egyébként jól kiragadtál egy, azaz egy rész az egészből.
Plusz, nem töltésvezérlés, hanem töltéstervezés...Most néztem a Laptiming iX tesztjét, eddig nem nagyon érdekelt pl. a felületfűtés, de itt tök jól el lett magyarázva miért jó És ez is egy olyan extra, ami kb. nem is érdekelt eddig.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #62882 üzenetére
Aki nem utazik vele hosszabb távon, annak mindegy. Tesztek alapján én eddig Tesla-t választanék ebből a szempontból (BMW-t nem láttam még). Autót nem csak az alapján veszek, hogy milyen motor van benne.
CharlieDrop: felületfűtés itt mit jelent? Könyöktámasz fűtés? Mert az egy A8-ban rohadt jó volt, nem tudom, a BMW 7-ben benne van-e, de az ötösben is szerelhetnék :)
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #62884 üzenetére
-
urban racer
senior tag
válasz Shadowbull #62887 üzenetére
Hát... Tudnék mesélni milyeneket mentem 2,5 tonna feletti autóval Elakadt x3-at is húztam már ki A Bakonyban bármi megtörténhet
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Puma K
veterán
válasz urban racer #62889 üzenetére
Milyen autóval voltál ami 2,5 tonna feletti?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Shadowbull
addikt
válasz urban racer #62889 üzenetére
Ma jó, de az terepjáró, nem pedig SUV.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
urban racer
senior tag
válasz Shadowbull #62892 üzenetére
csak egy tanács: ezt soha ne mondd egy terepjárósnak
A pickup teherautó terepjáró képességekkel, de nem terepjáró.A másik oldalról: A mostani céges autóm egy grandland x, ami suv. Hát... szánalmas Most az anyagminőségtől meg a megoldásoktól meg mindentől eltekintve igazából egy emelt astra. Se összkerék, se diffizár, semmi, egy egykerékhajtású szánalom. Nulla értelme van, szerintem nagyjából anyukáknak bölcsibe vinni a gyereket jó, mert magasabbról többet látni. De ez a trend...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Shadowbull
addikt
válasz urban racer #62894 üzenetére
A RAV4em is csak fronthajtású, terepen még sose járt max. füves parkolóban.
Viszont nagy és kényelmes.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- OLED TV topic
- Windows 10
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Háztartási gépek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen