Új hozzászólás Aktív témák

  • GAthersw

    csendes tag

    Sziasztok,

    Az alany egy 2006 facelift előtti E83 2.0d manual M47TU2 110kW DPF-fel. Egy hete, ha finoman gyorsítok, vagy stabil kis gázállással haladnék 1500-1800 közötti fordulaton rángat az autó mint egy bakkecske. Ha erőteljesebben gyorsítok, illetve felette, alatta nem csinálja.Hidegen-melegen egyaránt csinálja. Illetve mintha kicsit gyengébb is lenne az autó lent, pl. pályán előző kamion, ha kimegy a belsőből 100-nál hatodikban korábban tempomat visszanyomásra sokkal hamarabb vette a lapot az autó.

    Hibatárolóban aktív kódok csak a három izzítógyertya (vezérlőt kéne cserélni, de borzasztó szar helyen van, aki oda tervezte remélem egész nap ezeket cseréli) hiba van. Nem aktív hibák: 447B Oxygen sensor, illetve 004530 DDE: Charge-air pressure control, control deviaton van.

    Örvénycsappantyúk ki lettek szedve és le lettek dugózva kb. 1 éve, akkor EGR és szívósor is ki lett pucolva. Befecskendezési értékek jók, rail pressure, kipufogó ellenyomás is jók.

    Geometria állítás lehet a ludas? De miért csak részterhelésen? Lehet ott nyitna az EGR és az EGR szabályozásnál elmegy a vákum? Ha esetleg valakinek van tippje nagyon köszönöm. Illetve Budapesten jó szerelőt tudnátok ajánlani, ahol nem hónapok múlva fogadnak?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák