Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Egyikotok allaspontjaval sem tudok egyet erteni, mert mindenki szelsoseges a maga oldalan. Egyaltalan miert kell egy autoban a nyalat verni? Miert kell respectet elvarni, hogy BMW-ben, vagy akarmilyen autoban ulsz? Mindenki arra buszke, azzal boldog, amije van. En nem feszitek egyikkel sem, ha ujabb, ha oreg. Egyszeruen csak megprobalom elvezni. Es gondolom mindenki igy van vele. Mindenki ugy valaszt autot, hogy figyelembe veszi a penztarcajat, az igenyeit, es hogy mire hasznalja az autot.
    Azzal sem ertek egyet, hogy a regit ugyan annyiba, vagy tobbe kerul rendben tartani, mint az ujat. Az uj alapbol 4x -es aron van minimum. Es akkor mar csak az alap szervize is tobbe kerul, mert nem tudsz vele elmenni akarkihez. Ha pedig valami komolyabb hiba elojon, akkor ez hatvanyozottan igaz. Az alkatresz is sokkal kevesebb hozza, nincs bontott, es az utangyartottak szama is korlatozott, igy meg kell venned a gyarit.

    Amit nem lehet vitatni, ha szukseged van a 100%-os uzembiztonsagra, akkor az ujabb mindig kozelebb lesz. Es igen is nagy szam, ha egy keves km-es par eves auto 4 ev hasznalat, es kozel 100k km utan soha nem okozott semmi varatlant, tekintve, hogy a mai autok mar nem errol a megbizhatosagrol hiresek. Es bizony az is igaz, hogy neha megerne megvenni a kevesebb km-est, mert a sokat futott egy ido utan eljut arra a szintre, hogy a fel autot ki kell cserelni, mert az alkatreszek szavatossaga elerte a limitet. Itt van az, hogy vagy megcsinalod, vagy varsz, mig leterdel valamiert. Es ez sokba kerul, a befektetes soha nem terul meg, mert nem fizetik meg.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák