Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz #56573440 #27945 üzenetére

    Új Ford Mustang 11,9m Ft 2.3-as 4hengeres ecoboost motorral 317 paci 432nm. (5,8s a 0-100)
    4literes V8assal 421 paci 530nm 13,7m Ft-ért (4,8s a 0-100). Ha jól nézem, minden extrát beletéve nem lehet több 15,543m Ft-nál, hacsak nem cabriot veszel.
    Ezek magyar árak, tehát ténylegesen ennyi, nézd meg a ford.hu-n, az már más kérdés, hogy szerintem 1 éven belül biztos nem kapsz, mert előre elfogytak.
    A futóművet is kicserélték, és a belseje is jóval színvonalasabb lett, képen szerintem egész korrekt, a tesztek szerint viszont elég kopogós és h nem kell csodát várni tőle.
    Valahol azt írták, hogy csak a dacia logan esetén adják ilyen olcsón a lóerőket, mint ehhez.

    Szerintem teljesen mind1, hogy mi van a kocsi alatt, mert én biztos h nem vinném versenypályára, az meg h rázna mert sportkocsi, az szerintem alap. A belseje miatt sem aggódnék, képek alapján tényleg oké.
    Én ha megtehetném és kéne egy sportkocsi a hétvégékre, akkor egész jó vétel, hiszen V8-ast kapsz bagóért, menetteljesítmények alapján pedig M235i szinten mozog (az is 4,8s 0-100, és ugye lehet chipelni mert turbós, a V8 pedig szívó). Tény, hogy a bmw picike lenne, és alsó hangon 13,1m Ft, fullozva pedig 18körül lenne szerintem, de viszonylag értelmesen extrázva 16 alá be lehetne hozni, és akkor árban is pariban van a mustanggal, csak hát a mustang szerintem ütősebb jelenség és jobb hangélményt ad a sor6os pici bmw-hez képest, tehát méretek alapján egy 4es bmw lenne az igazi társa (435i), de az már nehezebb az M235i-nél, és elmarad menetteljesítményben a mustangtól (és alsó hangon 15m Ft + extrák). Az M4-es viszont már elkeni a mustangot, de még mindig csak sor6osunk van és 24m Ft + extrák...

    Én nagy dilemmában lennék, hogy fullos mustang V8cal, vagy pici M235i félig extrázva. Közben ugye itt az M2is, tartalék pedig chipeléssel bőven van a bmw-kben, míg a mustang szívó V8asánál már barkácsolás kell. Szerintem én emelném a tétet, és inkább átvinném a dilemmát Shelby GT350 kontra M2-es BMW dilemmára :DDD

    Szerintem itt egyértelműen egy tesztvezetés lenne a döntő tényező, és a szívem szerint döntenék, mert ugye nagy kérdés, hogy ér-e ennyit az a V8-as hang és jó-e élőben, cserébe pedig leshetem belül a bmw-hez képest úgymond gagyi belsőt minden hétvégén, míg a BMW-nél minden egybe lenne, és csak max a sor6 miatt kéne szégyenkeznie, meg h talán picit picike és direkt úgy csinálták meg, nehogy lenyomja az M4-est (370 lóerős, és ha jól rémlik csak 20kg-mal könnyebb az M4-esnél, de hát annak 431 lóereje van...)

Új hozzászólás Aktív témák