Új hozzászólás Aktív témák

  • Jakuskacsa

    senior tag

    Semmi baj nincs az alfákkal... nekem kb 10 megvolt az összesből... egyetlen egy volt ami copatott, de azt nem is mindennapra vettem. Ha áll egy kocsi, mindig lesz baja.
    Laci: Ti meg jól belenyúltatok... ennyi. Nálunk kerómék már a wv-re fizették ki 5x a vételi árát, és még mindig kuka. Nem lehet így általánosítani. Alfákból amikről tudok mesélni:
    75 - élményautó, de ha nem használod áltában megy tönkre (plusz gagyi a bosch elektornika benne)
    146 1,9 jtd - kíváló kis autó, maganak vettem 10 éve fatheré lett, még mindig szép, egyben van, és kb annyit kellett rá költeni ami a kopó alkatrész, semmi egyéb. (tegyük hozzá a father, az úgy nem indul el, míg legalább 60 on nincs a víz)
    155 2,5td... chippes volt, az egy igazi varacskosdisznó volt. Futómű annyira eltalált, hogy bátran lehet sínautónak nevezni. Ültem ugyanilyen 2.5v6 ban is, na az még elég komolyat megy. Meg egy Q4 ben, de az már megfizethetetlen kategória (szinte ugyanaz minta lancia integralie - motor, váltó, diffi, elektronika, mindenben egyezik)
    166 - ahhoz képest, hogy nagy, belül kicsi szerintem. A 2.4jtd-t kerülni kell belőle (a 156ból is) szeretnek hengerfejesek lenni. AZ 1.9 jtd, kb 500e -ig hibátlan, ha megadod a motornak amit kell) A 166 gyenge pontja - a halálra biztosított futómű. Duplalengőkar, darabja kb 30e, és ez 8x... drága, de jó.
    159, ugyanaz a baja mint a 166 nak, hogy drága a futómű, itt már 2 motorral érdemes venni, a 1,8 turbo benzina, meg az 1,9jtd, 2,4 itt is hengerfejes úgy 250 kürül.
    147 - 1,9jtd simán vállalható, alacsony költség, olcsó alkatrész, bontó tele van velük. Csak az Osztrák szarok rohadnak, ami olaszból van, az karcos, de sosem fog rohadni.
    Gtv6 - azt inkább nézzétek meg.... 50-50% os súlyelosztás, v6 3 liter, hátsó kerék. Viszont amit elfelejtettem mondani, hogy a v6 3 lityi az alfánál a leges legjobb v6 os a világon. AZok megölhetetlenek.
    33 boxer motoros - na azok tudnak még meglepit okozni, ahhoz képest, hogy 30 évesek :D
    90 - ugyanaz mint a 75, csak nagyobb... úgyanolyan szar bennük a bosch :D

    ÉN csak azért mentem vissza a fiathoz, mert na az meg aztán egy puritán olcsó futkározós családi. Ott nincs 30e -ért lengőkar, meg 120 ért fék csere, meg ilynek, azt zsebpénzből fizeted ha baja van, még akkor is ha jtd. A jtd lelke amúgy is a jó gázolaj, meg a jó szűrő (30 ezer alatt ne is nézegessél!!!) és minden második olajcserénél csere. Akkor 300e-t simán elmegy a hiba nélkül. Esetleg a turbóra érdemes odafigyelni. Hidegen nem nyomni, nagy csapatás után nem leállítani, hanem menni egy hűtőkört... oszt egy örök meg egy élet.

    stratova: nem kell húzni... 1800-tól 3000 ig pont annyira megy ahogy kell, ha nem tetszik, el kell menni a Budapesti majmokhoz, ők olaszokat chippelnek, átírják, olyan lesz mint a vaj, és még kevesebbet is eszik. Amúgy szerintem valamit nem jól néztél, mert még a szutyok 1.3 is a legnagyobb nyomatékot leadja 2400 ban, és a többi jtd is e körül...

    [ Szerkesztve ]

    A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!

Új hozzászólás Aktív témák