Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VTom

    veterán

    válasz Abu85 #34969 üzenetére

    Csak én nem tudom összerakni, hogy ez hogyan kapcsolódik ahhoz a hsz-hez, amire válaszoltál? :U

    Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #34969 üzenetére

    "1080 Ti a Vega 56 alá."
    Ennyi év alatt még mindig nem engeded el ezt a dolgot. :D

    Driverben le van maradva aztán ez hol mutatkozik meg ? Dx 12 alatt Tomb raiderben? vagy a Dx12 alatt a BF5-BF1 ben ahol Mindenki, AMD- NV -Intel egyformán szív? értelmetlen dolog ez Abu, te egy olyan emberke szemszögéből nézed a dolgokat, aki kizárólag technikai oldalról engedi láttatnia dolgokat és ezt rávetíted a várható jövőre, de a piacot és a cégek ehhez való viszonyát szokásosan rosszul méred fel.

    Erre jó példa volt a tavalyi Nintendo Switch cikked ,ami alatt azt írtad nekem novemberben hogy decemberben már nem fognak eladni számottevő mennyiségű SWitchet, mert aki akarta megvette már novemberben. Na attól azt hittem lehidalok. Aztán jött a jelentés, hogy rekord példányszámot értékesített Nintendo decemberben .

    persze hogy fontos, hogy számítsanak az Nv ajánlásai mert mint írtad ettől nem lassul konkurencia a fejlesztő meg hülye lenne egy PC-s portot a piac 70 % át uraló hardver ellen optimalizálni.
    Egy egy játékra alapozni bármit is értelmetlen. jelenleg a Vega 56= GTx 1070TI már ahol. És ez így is fog maradni. Egy pár napon belül kijön a javítás Forzához is, ahol bottleneckel a játék Nvidiával.
    Turing meg jelenleg Vulkan alatt és dx 12 ben is hasít az előzetes infók alapján, 2 év driveres előny egy generáció alatt 3 generációnyi hardveres hátrányt fog jelenteni AMD nek.
    Bekövetkezettk az , amit évek óta hajtogatok, hogy a zöldek is azt mondták most, hogy rendben , nyomjuk az explicit API-kat, innentől pedig akkor hardveres téren (is) fel kell venni velük a versenyt nem pedig driveresen és csodavárós módon,és amit egyébként nvidia 1 éven belül abszolválni fog a Turing miatt.
    Ezt ttette folyamatosan évek alatt és ennek köszönhetően a Pascal dx 12 alatt sem szenved számottevő hátrányt egy játékban sem, sőt új Tomb raider alatt le is hagyja a konkurenciát.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • namaste

    tag

    válasz Abu85 #34969 üzenetére

    A Forza Horizon 4-ben 4K felbontáson a 1080Ti jobb mint a Vega 64, 1440p ugyanez. Ez igen meglepő, mert mindig azt írod, az AMD driver így, a Vega úgy, az NV driver meg amúgy, de a magasabb felbontásokon mégis elfogy a lendület. És nem csak ebben a játékban, volt már több példa is erre. Tehát, amikor 3 éve elkészült az AMD DX12 driver, akkor nem gondoltak a nagyobb felbontásokra.

    A wccftech tesztje szerint négy mag/négy szál felett az átlag FPS alig nő, ha engedélyezik az SMT-t az jó hatással van a minimum FPS-re. Hol van a 64 szálig skálázódó motor?

Új hozzászólás Aktív témák