Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gejala #46134 üzenetére

    Én a 2.4.x-eset próbáltam, ami a Witcher 3 next-gen 4.0 verzióban volt.
    Sajnos abban a címben nekem nem úgy tűnik, hogy érdemben javítana a 2.5.1... [link]
    A ghostinggal nem volt problémám, mással igen, itt részletesen beszámoltam róla: [link] .

    #46135 Busterftw : Idő hiányában nem mentem részletesen bele, melyik RT megoldás pontosan hogyan működik, de pl. a Witcher 3 teljes RT-módja nekem elég komplett/meggyőző (korrekt tükröződések, megvilágítás, árnyékok), és teljesen rendben van rajta az RDNA2 teljesítménye is, saját tapasztalat alapján körbefutja RT-vel pl. a 3060-at.
    Arra célzok, mennyi létjogosultsága van így csinálni pl. egy játékban, amikor máshogy is meggyőzőnek tűnő eredményeket lehet felmutatni, ami a Radeon kártyákon is jól fut? Nem tudom, csak felvetés. :)

    #46136 Petykemano : "a programozható eljárás abban segít, hogy ne legyen olyan nagy VRAM igénye az eljárásnak"
    Ami miatt hatékonyabban gyorsítótárazható is lesz egyből a BVH struktúra.

    "Ebből ugyanúgy profitálhat majd AMD és NVidia kártya is."
    Szerintem nem. Mivel Nv-n egyből ugrik a kötött fixfunkciós egységek használhatósága ekkor. Tehát ott vagy az eredeti nagy adatstruktúrával dolgozol a fixfunkciós egységekkel és az eredeti DXR-el, vagy kellene valami alternatív API, ami máshogy használja a hardvert, feltéve, hogy ez egyáltalán lehetséges, és kéne support a játék oldaláról is mindehhez. :D

    Én arra számítok, az AMD mód jól fog futni, míg az Nv-re jönni fog egy hagyományos DXR alapú mód, ami meg megy, ahogy bírja. Csodára nem számítok én sem, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy pont fordított legyen az erősorrend, mint amit megszoktunk.

Új hozzászólás Aktív témák