Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz Abu85 #2213 üzenetére

    Köszönöm!

    Tehát ha jól értem az általad és gbors által megfogalmazott dolgokat, annak lehetősége/valószínüsége hogy XboxOne-ról úgy portolták át PC-re, hogy nem vagy csak kevésbé babráltak bele shaderekbe eredményezheti azt, hogy GCN arhitectúrával jobban jut a(z adott) játék?
    Mellévéve azt is, a Cryengine is olyan irányba megy jelenleg, hogy előrebocsátották "egyes architecturákon észrevehető teljesítmény különbség lesz a többihez képest" és a játék is ezzel készült.

    Ugyanakkor a gyakorlatban ennek nincs sok jelentősége, mert az Nvidia megteheti, hogy adott játékhoz és/vagy adott játékokhoz szépen fogja magát és kiad egy új drivert amivel már nem lesz ilyen szakadék a GCN-es kártyák és a sajátjaik közt?!
    Ugyan Ti nem említettétek a GCNt, de feltételezem ez a DX11/Compute Shaders valami miatt jobban megy rajta? :F Legalábbis a linkelt tesztben ezek az AMD kártyák futnak jobban saját magukhoz képest is.
    Tudom tudástár ügyileg nem vagyunk egy súlycsoportban, ezért is kérdeztem úgy ahogy! :B

    Itt jön az ami HSM-et is érdekli, hogy ez vajon mennyire lesz/lehet általános a jövőbeli játékokat nézve?
    Gondolom az NV-nek a háta közepére hiányzik, hogy minden konzolporthoz új drivert adjon ki.

    Szerk.:

    Közben látom, hogy a Compute Shaderes limitáció DX11 API-hoz kötött, ergo nem fenyeget az, hogy a jövőben általánossá válik, addig lehet csak limitációról beszélni amíg a DX12 ki nem jön.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák