Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #16138 üzenetére
Ez nem az API hibája, hanem a WDDM 2.0-ban a GPUMMU-é. A 64 kB-os lapokkal dolgozó GPU-k bizonyos programok mellett összeomlanak egy adott idő után. De a 4 kB-os lapokkal dolgozó termékek rendben vannak, azokkal órákig is lehet játszani. Maga az API csak a memória magasabb szintű menedzselését biztosítja, de a lentebbi rétegekben keletkezik a hiba.
(#16139) Szaby59: A DICE Vulkan API-t akar magának. Azok a problémák, amelyekkel ők küzdenek a SPIR-V-vel oldhatók meg igazán, mert képesek lesznek használni az OpenCL-t a shader nyelvek helyett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs