Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz daveoff #9622 üzenetére

    Nem tudjuk meg, hogy szűk-e? Maga az Nv mérte ki, hogy olyan 20-25%-ot segít rajta a textúratömörítés jelenleg. Minél több adat van, amivel számolni kell, annál kevesebb lesz az elérhető valós sávszél, és a memóriatuning is nyekk azokon. Főleg a 970 lesz bajban a 224bitjével. Ehhez képest a Hawaii ki sem látszik a sávszélből, tuning nélkül is 320GB/s (a 970 3,5GB-os partíciója ehhez képest csak 196GB/s, a 980 is csak 224GB/s), ha pedig kicsit meghúzod mondjuk 1250Mhz helyett 1350Mhz-re, amit a legtöbb 290 kiráz a kisujjából, már közel 350GB/s....

    Engedd meg, hogy kicsit pontosítsak az állításodon: "de azt tudjuk róla, hogy az alacsony mem sávszél ellenére is jóval gyorsabb" igen, a jelenlegi játékokban, aszinkron compute nélkül, DX11-ben. ;)

    "Legalább annyira tartós GPU, mint egy Hawaii...."
    Vagy nem. Majd kiderül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák