Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #20504 üzenetére

    Ahhoz, hogy a konzolos optimalizálásokat áthozzák, elérhetővé kell tennie a lehetőséget is. Ezek eddig hiányoztak a szabványos API-kból, meg igazából a nem szabványosakból is. Valószínűleg arra várt az AMD, hogy benyomják ezeket szabványba (elvégre az Xbox One D3D12 mono API-jában benne vannak), de nem. Szóval inkább megcsinálták maguknak. Az jó jel, hogy az ID rögtön rárepült a lehetőségre, végtére is ezek kész optimalizálások, csak át kell őket másolni. Nem kizárt egyébként, hogy a fejlesztők ezt megint arra használják fel, hogy ezeknek a fontos függvényeknek a szabványosítását felgyorsítsák, mert ha az AMD már használhatja, akkor az Intel és az NV is gyorsabban mond rájuk igent.
    A Frostbite optimalizálásáért felelős Graham Wihlidal is jelezte már, hogy érdekli őket a lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák