-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zahi
aktív tag
Hát picit összetett a dolog..Ha a pályán lehűl a gumi, akkor kevés a nyomás a megfelelő üzemi hőmérséklet tudomásom szerint 90 Celsius körül mozog..picivel alatta inkább..A Kopást tudod ellenőrizni az XD-n egy vékony függőleges csík van minden kerék külső oldalán. Felül zöld, alul piros..Gondolom, sejted, miért?
A külső-belső hőmérséklet valóban jó érték, de az egyenletes kopásra sem árt odafigyelni
De a leglényegesebb a hőmérséklet, a 85-95 közötti tartományba fog jól a gumi, felette "taknyos" lesz, alattam meg "radíroz".. egyik sem jó kopás szempontjából..De csak a guminyomással nem fogod tudni elérni a legjobb hatás fokot.Kerék összetartás-Csapszeg dőlés, után futás, gyors-lassú ki-berugózás..mind-mind befolyással vannak rá, sőt még a leszorító erő is!! Lassú és pepecs, de ez van A hátsó gumikat nyugodtan fújhatod keményebbre, ha bepuhul, mert akkor csak radíroz, nem fog! Nekem teljesen más a nyomás elöl, mint hátul!!
Hátulra majd minden autónál kisebb kerék dőlés kell, mert az nem kormányzott kerék! Kisebb erőhatás éri, nem "támaszkodik" annyira, mint az első. Ha elől 3,5 fok, akkor hátul kb 2,5-2,7 az ideális. De nem mindegy az sem, hogy első, vagy hátsó kerekes...Hátsó kerekesnél a két érték sokkal közelebb van egymáshoz, némelyik pályán még azonos is! MEg kell tapasztalnod ezeket magadnak sajna , nincs két egyforma sofőr..Kinek a pap, kinek a papné..Nekem a lánya!!Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Hőmérsékletet azzal tudsz emelni, hogy teszel bele nyomást Minél magasabb a nyomás, annál nagyobb lesz a hőmérséklet..Terhelésnél persze.. Neked más, mert a hajtott kerekek, hátul vannak, azért alacsonabb az első neked..Nálam pont fordítva van Hátul még verseny körülmények közt sem megy fel 85-re 190-es nyomásnál sem!!...Ez van Elől meg óvatoskodni kell, mert hamar elkopik, elvégre nem csak a kormány, a hajtás is ott van...
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
zodo
nagyúr
Minden pálya huplis lesz ezzel a moddal mert ilyen és nekem épp ezért jön be mert valahogy valósabb érzés a huplikkal való számolgatás a pályavonal mellett.
Nem tudom de nálam csak a GSFM moder csapat logója jelenik meg egy pillanatra aztán következik a Simbin-es fejezet amit egy enter-el elintézek.