Új hozzászólás Aktív témák

  • holodp

    aktív tag

    Nekiestem kicsit komolyabban ennek a setupolásnak a Fess által belinkelt útmutató alapján (ismét köszönet :R , eddig 1-1,5 mp-et gyorsultam :DDD ), és most próbálom belőni a versenyre, így egy-két kérdés felmerült bennem.
    Letöltöttem az XD modot is, és eszerint az első gumikon a belső-külső hőmérséklet között 7-8°C különbség van, pedig a legnagyobb (-6°) dőlést állítottam be. Lehetséges ez? Az útmutató szerint ennyi lenne az optimális hőmérséklet különbség, mégis félek egy kicsit, nem fog elkopni hamar a kerék ilyen beállítás mellett? A keréknyomást meg a boxban 180-ra teszem, viszont a pályán tökre leesik, a bal oldali 173-ra, a jobb oldali 177-re. Ezt érdemes lenne esetleg kompenzálni, vagy a hőmérséklet eloszlása a lényeg?
    A hátsó kerekeknél természetes, hogy máshogy viselkednek? Ott a középső hőmérséklete a magasabb 1°C-kal a belsőnél, guminyomás 180 kPa a pályán is. Nem baj, ha a hátsóra nem állítok be akkor a kerékdőlést?

    A pálya Moscow Raceway, BMW 2010.

Új hozzászólás Aktív témák