-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
holodp
aktív tag
Nekiestem kicsit komolyabban ennek a setupolásnak a Fess által belinkelt útmutató alapján (ismét köszönet , eddig 1-1,5 mp-et gyorsultam ), és most próbálom belőni a versenyre, így egy-két kérdés felmerült bennem.
Letöltöttem az XD modot is, és eszerint az első gumikon a belső-külső hőmérséklet között 7-8°C különbség van, pedig a legnagyobb (-6°) dőlést állítottam be. Lehetséges ez? Az útmutató szerint ennyi lenne az optimális hőmérséklet különbség, mégis félek egy kicsit, nem fog elkopni hamar a kerék ilyen beállítás mellett? A keréknyomást meg a boxban 180-ra teszem, viszont a pályán tökre leesik, a bal oldali 173-ra, a jobb oldali 177-re. Ezt érdemes lenne esetleg kompenzálni, vagy a hőmérséklet eloszlása a lényeg?
A hátsó kerekeknél természetes, hogy máshogy viselkednek? Ott a középső hőmérséklete a magasabb 1°C-kal a belsőnél, guminyomás 180 kPa a pályán is. Nem baj, ha a hátsóra nem állítok be akkor a kerékdőlést?A pálya Moscow Raceway, BMW 2010.