Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    Sziasztok
    Én ma vettem egy G27-et, első Pc-s kormányom. Még soha nem próbáltam szimulátoron vezetni zéró tapasztalatom van a többivel. Élőben viszont nyomtam, de már több mint másfél éve, hogy megütöttem a kocsit és azóta sem tudtam pénzhiány miatt újrakezdeni. Dirt3-at próbáltam ki, csak simán time trial-ban, mert most telepítettem fel. Ami feltűnt, hogy a motorféket totál gáz ahogy (nem) emulálják, amikor visszapakolom, meg az út felülete sem százas ahogy a futóműre hat, pedig legnehezebbre tettem azonnal, de áhh, még így is fülig ért a szám. Idáig bőröztem hét órától zsinórban :DDD Hiányzott ez nekem, mint egy falat kenyér. Nagyon utálom magam, hogy nem vettem ilyet korábban.

    A hatos váltó idegen még, szerintem rengeteg időt bukok azzal, hogy állandóan pakolgatom, ráadásul nem vágom hogy legyen hogy jó legyen sokszor. "Rövid a második" mondom magamban, megyek-megyek, egyre nehezebb a lábam persze, hopp rövid harmadik is, szokni kell, meg sokszor nincs időm időben váltani de nekem a botváltóra áll fel, ez van, más nem jön be.
    Összességében pozitív csalódás ez az egész szimulátoros dolog, egész jó már, vagy csak nekem hiányzott nagyon és csak ezért vagyok most így elájulva... A franc tudja de habozás nélkül rányomnék egy "különösen ajánlott"-at. :K
    Ú ha nem lenne ilyen marha hangos ahogy a fa asztal felerősíti még mindig firkálnék :DDD

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz neilszab #5950 üzenetére

    Nagyon köszönöm a tippeket. Érdekes, hogy ezek számomra kevésbé ismerős nevek, ezek szerint nem voltak slágerjátékok. Persze le van tojva, nem ez a lényeg és tény hogy a dirt (bár szép a grafika) azért messze van a szimulátortól, de így is remekül szórakoztam. Mi tagadás alig várom hogy hazaérjek, mint egy 10 éves gyerek :DDD

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz goyo206 #5910 üzenetére

    Szia
    Ezt picit bővebben leírnád, hogy ez a kézi miből, honnan, hogyan, mire dugva stb.?
    Pillangóra próbáltam tenni a kézit, hátha de áhh, soha nem érem ott el, szar. A gyárin sehová nem lehet tenni olyan helyre, hogy legyen idő meghúzni. Persze ha nem 900 fokon lenne akkor jó lehetne, de felejtős hogy lejjebb vegyem. Á, biztos nem.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    G27 pedálnál milyen okosság van a kuplungra szétszedés nélkül?

    Kiqrt mód szénné idegel, hogy ha nem nyomom parkettig a kuplungot még akkor is amikor átér a sebváltó a köv. fokozatba nem veszi be a sebességet, de ha egy fostos miliméterrel van csak fölötte akkor se és ez így irgalmatlan egy agysebész idegméreg bakker, mert ki bezzeg kiveszi és ottmarad üresben,persze az utolsó kanyar előtt, pont amikor vagy másfél másodpercet rájavítanék az időre és végre feljavulna a Ghost-om eldobja a sebességet megzavar, hogy újra kell tennem, emiatt a kanyarívet is elkúrom és marad a régi Ghost mert beérek utána két századdal. Majdnem kibactam az ablakon az egészet :W :DDD
    Amúgy faja, de ez a kuplung szétidegel a profiler-ben meg egy hangot nem tudok állítani rajta. Gondolom nagyobb ellenállású poti kéne bele, hogy már a háromnegyedétől kiemeljen mi? Így gyárilag piszkosúl fennt fog.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák